Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tavalliset miehet on sysätty syrjään parisuhdemarkkinoilla.

Vierailija
05.03.2025 |

Ei hemmetti, taas sama juttu. Mä oon ihan tavallinen mies. En mikään öky, en mikään huippumalli, enkä mikään rikas toimitusjohtaja. Mä käyn töissä, maksan laskut, pidän itsestäni huolta, en ole mikään juoppo tai väkivaltainen. Mutta mitä väliä? Ei mitään.

Koska naisille se ei riitä. Ne haluaa "tasokkaan" miehen. Jollain on aina enemmän rahaa, parempi auto, isompi asunto. Ei haittaa, vaikka se tyyppi olisi narsisti tai henkisesti muuten vaan huono...kunhan se näyttää hyvältä Instagramissa ja pystyy viemään naisen lomalle Dubaihin tai ostamaan sen kalliim vuittonin laukun naiselle.

Mä voisin olla vaikka kuinka luotettava, kiltti ja lojaali, mutta se on yhdentekevää. Naiset ei halua miestä, ne haluaa statussymbolin. Ei tässä ole mitään järkeä. En kelpaa, koska en ole miljonääri enkä alfauros.

Ja kyllä, vituttaa.

Kommentit (700)

Vierailija
341/700 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumana naisena ymmärrän tavallaan tuon katkeruuden. Ei silläkään ole mitään merkitystä että oon urheilullinen ja hyväkroppainen ja ennen kaikkea mun sydän on täyttä kultaa ja kumppanina niin huomioiva ja toisen parasta haluava että vaikea on varmasti toista samanlaista löytää. Mutta kun kasvot on rumat niin pelkkiä sydänsuruja mulle on aina suotu. Ei ole auttanut edes kauneusleikkaus - kyllä, tein jopa sen. Ei näistä kasvoista vaan saa sellaisia että kukaan pystyisi katsella kovin kauaa. Ei edes se mies joka sanoi että olen hänen elämänsä rakkaus ja parasta mitä hänelle on koskaan tapahtunut. Näillä saatesanoilla hän minut jätti. 

Vierailija
342/700 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen rakastunut mieheen, jolla on pieni lapsi edellisestä suhteesta, vuokra-asunto, matalampi koulutus kuin minulla, velkajärjestely, ruumiillista kremppaa, masennustaustaa, auton sijaan fillari, harmaantuvat hiukset ja työpaikka, jossa ei ole odotettavissa nousukiitoista uraa. Hän on hellä, lempeä, ystävällinen, empaattinen, lämmin, huomaavainen, kohtelias, älykäs, hauska ja ymmärtäväinen. Upea ihminen, ja olen onnekas, että hänet löysin ja hän haluaa olla j

Ja miehille vastaava nainen, varsinkin se yh, olisi alin saasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/700 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä lähes kaikki tuntemani tavalliset miehet ovat parisuhteessa. Mutta tavallinen mies tietää ettei ne ole markkinat, ehkä siinä syy.

Millainen mies on mielestäsi tavallinen mies?

Tavallisia miehiä ovat töissäkäyvät, asiansa hoitavat persoonallishäiriöttömät miehet, joilla yleensä on joku harrastus.

Näitä näkee Prismassa monessa muodossa ja koossa puolisoittensa kanssa.

Eli sun mielestä rekkamies 3000e/kk palkalla on yhtälailla tavallinen mies kuin lääkäri 5000e/kk palkalla? Miksi se hyvätuloinen lääkäri on sitten 100 kertaa halutumpi kumppaniksi kuin rekkamies?

Sivistyksen taso saattaa vaikuttaa myös. En ole ikinä kuullut lääkärien suusta niin härskiä seksististä läppää, kuin rekkamiesten. 

Joo, tiedän, eivät kaikki rekkamiehet.

Vierailija
344/700 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai itse toivoisin myös että kelpaisin naiselle joka olisi minun mielestä kaunis, normaalipainoinen(tai hoikka) ja terve.

En ole tuollaista naista vielä löytänyt joten siksi olen sinkku mutta en katkera. 

Heivaatko naisen, jos löydät, mutta hän sairastuu? 

Kyllä koska sitten se muuttuu rasitteeksi minulle. Haluan elää hyvän elämän ja mieluummin olen sinkku kuin huonon naisen kanssa.

Et siis osaa kiintyä etkä rakastaa. Ei ihme, ettei flaksi käy. Varmaan parempi niin. 

Vierailija
345/700 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tavismies. Yksi paras asia hänessä on, ettei hän ole naisvihamielinen lainkaan vaan arvostaa kaikkia ihmisiä.

Vierailija
346/700 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä lähes kaikki tuntemani tavalliset miehet ovat parisuhteessa. Mutta tavallinen mies tietää ettei ne ole markkinat, ehkä siinä syy.

Tavallisia miehiä ovat töissäkäyvät, asiansa hoitavat persoonallishäiriöttömät miehet, joilla yleensä on joku harrastus.

Eli sun mielestä rekkamies 3000e/kk palkalla on yhtälailla tavallinen mies kuin lääkäri 5000e/kk palkalla? Miksi se hyvätuloinen lääkäri on sitten 100 kertaa halutumpi kumppaniksi kuin rekkamies?

Lääkäri pariutuu todennäköisesti toisen lääkärin kanssa jo siellä lääkiksessä. Mene sinäkin opiskelemaan jotain alaa, missä on naisia yli50%, niin sieltä.voot löytää naisen. Se toki edellyttäisi sitä, että nostat perzeezi sohvalta ja alat ottamaan vastuuta elämästäsi. 

Vierailija
347/700 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rumana naisena ymmärrän tavallaan tuon katkeruuden. Ei silläkään ole mitään merkitystä että oon urheilullinen ja hyväkroppainen ja ennen kaikkea mun sydän on täyttä kultaa ja kumppanina niin huomioiva ja toisen parasta haluava että vaikea on varmasti toista samanlaista löytää. Mutta kun kasvot on rumat niin pelkkiä sydänsuruja mulle on aina suotu. Ei ole auttanut edes kauneusleikkaus - kyllä, tein jopa sen. Ei näistä kasvoista vaan saa sellaisia että kukaan pystyisi katsella kovin kauaa. Ei edes se mies joka sanoi että olen hänen elämänsä rakkaus ja parasta mitä hänelle on koskaan tapahtunut. Näillä saatesanoilla hän minut jätti. 

Älä valehtele yksikään nainen ei koskaan ajattele miehen parasta vaan jokainen nainen ajattelee vain omaa parastaan välittämättä miehestä

Vierailija
348/700 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivistyksen taso saattaa vaikuttaa myös. En ole ikinä kuullut lääkärien su

Tervetuloa sairaalaan töihin kokeilemaan. Ihmisiä ne on lääkäritkin, ja hoitajat. Monenlaista mahtuu joukkoon. Ihan tutkimustenkin mukaan esim kirurgista on paljon psykopaattipiirteitä omaavia ihmisiä- työ on sellaista, että se vaatii tietynlaisen luonteen. 

Vierailija
349/700 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän myös tuon, mutta tuo ei ole tavallista. Tavalliset miehet (tai naiset) eivät ole rumia. Mutta pinnallinen ja julma on maailma.

Vierailija
350/700 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä valehtele yksikään nainen ei koskaan ajattele miehen parasta vaan jokainen nainen ajattelee vain omaa parastaan välittämättä miehestä

No, jos kerta näin on, niin eikö silloin ole parempi olla yksin tai pariutua toisen miehen kanssa?

Vierailija
351/700 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen rakastunut mieheen, jolla on pieni lapsi edellisestä suhteesta, vuokra-asunto, matalampi koulutus kuin minulla, velkajärjestely, ruumiillista kremppaa, masennustaustaa, auton sijaan fillari, harmaantuvat hiukset ja työpaikka, jossa ei ole odotettavissa nousukiitoista uraa. Hän on hellä, lempeä, ystävällinen, empaattinen, lämmin, huomaavainen, kohtelias, älykäs, hauska ja ymmärtäväinen. Upea ihminen, ja olen onnekas, että hänet löysin ja hän haluaa olla j

Ja miehille vastaava nainen, varsinkin se yh, olisi alin saasta.

Samaan aikaan kuitenkin suurin osa yh äideistä löytää uuden kumppanin...

Vierailija
352/700 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se olisi reilua kaikille jos ne nätit naiset antaisi edes mahdollisuuden kilteille ja tavallisille miehille. Naisten olisi jo aika hyväksyä kilttien ja tavallisten miesten olemassaolo. 

T:tavallinen mies joka on kiltti. 

Vierailija
353/700 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen mies joka ei ole koskaan ollut parisuhteessa enkä mä ole asiasta katkera koska viihdyn ja pärjään sinkkuna varsin hyvin. Käyn töissä, tienaan ihan kivasti ja samalla hoidan myös kotityöt yms eli en minä edes tarvitse naista elämääni. Olen sinkku siksi koska sitä oikeaa ei ole tullut vastaan mutta en minä taas edes aktiivisesti etsi sitä oikeaa, olen mä joskus ollut deittiapeissa eikä sieltä ketään löytynyt. Olen melko introvertti eli viihdyn tosi paljon yksin, töissä näen ihmisiä mutta vapaalla olen aikalailla yksin kokoajan. Baareissa en kiertele ja yleisötapahtumat ei ole mun juttu, pitäiskö alkaa käyttämään alkoholia jotta tapaisin muita ihmisiä enemmän? 

Olen siis sinkku(luultavasti koko elämäni) koska:

1. Olen liian itsenäinen

2. En etsimällä etsi naista

3. En ole se mies ketä naiset iskee

4. En käy koskaan missään ja kuvittelen, että missään ei voi käydä selvinpäin.

Ei ihan kauheen iso mysteeri ole, miksi et ketään tapaa.

tämmöset viestit just todistaa ettei palsta-akat oo paljon miehiä parempi

kun joku on tyytyväinen sinkku niin sillekkin pitää vaan aukoa päätänsä

Vierailija
354/700 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai itse toivoisin myös että kelpaisin naiselle joka olisi minun mielestä kaunis, normaalipainoinen(tai hoikka) ja terve.

En ole tuollaista naista vielä löytänyt joten siksi olen sinkku mutta en katkera. 

Heivaatko naisen, jos löydät, mutta hän sairastuu? 

Kyllä koska sitten se muuttuu rasitteeksi minulle. Haluan elää hyvän elämän ja mieluummin olen sinkku kuin huonon naisen kanssa.

Kuulostaa siltä, että haluat vain hyötyä muista ihmisistä. Naiset tykkää miehistä, jotka haluavat tehdä hyviä asioita toisille. Eipä siis yllätä, ettei naiset ole kiinnostuneet. Jos olet lisäksi pinnallinen, niin ei tuossa auta muu kuin henkinen kehitys.

Vierailija
355/700 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tämmöset viestit just todistaa ettei palsta-akat oo paljon miehiä parempi

kun joku on tyytyväinen sinkku niin sillekkin pitää vaan aukoa päätänsä

Tämä just. Minä sanon että viihdyn ja pärjään sinkkuna, en tarvitse naista elämääni eli en etsimällä etsi naista. Naiset tästäkin suuttui ja alapeukutti viestini, emmekö me miehet saa olla vahvoja ja itsenäisiä? 

M34 

Vierailija
356/700 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se olisi reilua kaikille jos ne nätit naiset antaisi edes mahdollisuuden kilteille ja tavallisille miehille. Naisten olisi jo aika hyväksyä kilttien ja tavallisten miesten olemassaolo. 

Miksi kukaan nainen haluaisi naisia vihaavan miehen? Haluaisitko itse olla jonkun kanssa, joka vihaa sinua?

Vierailija
357/700 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan nainen haluaisi naisia vihaavan miehen? Haluaisitko itse olla jonkun kanssa, joka vihaa sinua?

Miesten tasa-arvo ei ole naisten vihaamista vaan se on tasa-arvon ajamista. Naiset on etuoikeutettuja myös parisuhdemarkkinoilla.

Vierailija
358/700 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät osaa samaistua tähän tilanteeseen, koska he ajattelevat vain miehiä jotka ovat (olleet) parisuhteessa. Eli komeita tai onnekkaita. Miehiä on paljon enemmän kuin naisia, eikä heistä jokaiselle riitä kumppania vaikka olisi miten hyvä tyyppi.

Vierailija
359/700 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten tasa-arvo ei ole naisten vihaamista vaan se on tasa-arvon ajamista. Naiset on etuoikeutettuja myös parisuhdemarkkinoilla.

Hei

Parisuhde ei ole ihmisoikeus eikä etuoikeus. Ei mikään oikeus. Se on vapaa valinta kahden ihmisen välillä. 

Vierailija
360/700 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivistyksen taso saattaa va

Mä oon ollu 6 vuotta sairaalassa töissä. :D

Nykyään eri hommissa.