Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tavalliset miehet on sysätty syrjään parisuhdemarkkinoilla.

Vierailija
05.03.2025 |

Ei hemmetti, taas sama juttu. Mä oon ihan tavallinen mies. En mikään öky, en mikään huippumalli, enkä mikään rikas toimitusjohtaja. Mä käyn töissä, maksan laskut, pidän itsestäni huolta, en ole mikään juoppo tai väkivaltainen. Mutta mitä väliä? Ei mitään.

Koska naisille se ei riitä. Ne haluaa "tasokkaan" miehen. Jollain on aina enemmän rahaa, parempi auto, isompi asunto. Ei haittaa, vaikka se tyyppi olisi narsisti tai henkisesti muuten vaan huono...kunhan se näyttää hyvältä Instagramissa ja pystyy viemään naisen lomalle Dubaihin tai ostamaan sen kalliim vuittonin laukun naiselle.

Mä voisin olla vaikka kuinka luotettava, kiltti ja lojaali, mutta se on yhdentekevää. Naiset ei halua miestä, ne haluaa statussymbolin. Ei tässä ole mitään järkeä. En kelpaa, koska en ole miljonääri enkä alfauros.

Ja kyllä, vituttaa.

Kommentit (700)

Vierailija
381/700 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

5-vuotias jankuttaja. Miesvauva.

Mutkumähaluun!

Vierailija
382/700 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistakaa paska 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/700 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tavismies. Yksi paras asia hänessä on, ettei hän ole naisvihamielinen lainkaan vaan arvostaa kaikkia ihmisiä.

Minulla myös, ihanan tavis ja rauhallinen mies. Ei ole kuten ap ja kaltaisensa miehet eli katkeria ja naisvihamielisiä.

Vierailija
384/700 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder was populated by the male population in Europe 49% and 48% by females. 3% of the users were non-binary.

In India, male users contributed around 93% and only 7% of users were female.

https://www.enterpriseappstoday.com/stats/tinder-statistics.html

Show bobs and vagene jne. :D

Vierailija
385/700 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehiltä vaaditaan rohkeutta ja ensi tuntumaa? Miksi miehen pitää olla aloitteellinen? Itse olen odottanut naisen aloitetta. Sama se on kumpi sen aloitteen tekee.

No jos mies on se joka sen suhteen ehdottomasti haluaa...

Mies haluaa seksiä. Suhde on lähinnä pakollinen paha, koska vapailla markkinoilla seksiä irtoaa vain miesten parhaalle parille desiilille.

Vierailija
386/700 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruikuti ruikuti, vedä käteen jos niin kiukuttaa. Kehitä iteeäsi tai vello itsesäälissö. Valinta on sinun.

Vierailija
387/700 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutu sinäkin tavalliseksi mieheksi niin saat naisen.

Vierailija
388/700 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä lähes kaikki tuntemani tavalliset miehet ovat parisuhteessa. Mutta tavallinen mies tietää ettei ne ole markkinat, ehkä siinä syy.

Millainen mies on mielestäsi tavallinen mies?

Tavallisia miehiä ovat töissäkäyvät, asiansa hoitavat persoonallishäiriöttömät miehet, joilla yleensä on joku harrastus.

Näitä näkee Prismassa monessa muodossa ja koossa puolisoittensa kanssa.

Eli sun mielestä rekkamies 3000e/kk palkalla on yhtälailla tavallinen mies kuin lääkäri 5000e/kk palkalla? Miksi se hyvätuloinen lääkäri on sitten 100 kertaa halutumpi kumppaniksi kuin rekkamies?

Sivistyksen taso saattaa va

Minä olisin kuvaillut toisia lääkäreitä lähinnä sadistisina, mutta kai heitä voi nimittää myös psykopaattipiirteitä omaavaksi.

Vierailija
389/700 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruikuti ruikuti, vedä käteen jos niin kiukuttaa. Kehitä iteeäsi tai vello itsesäälissö. Valinta on sinun.

Loukkaannuitko avauksesta vai mistä tuo raivo?

Vierailija
390/700 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehiltä vaaditaan rohkeutta ja ensi tuntumaa? Miksi miehen pitää olla aloitteellinen? Itse olen odottanut naisen aloitetta. Sama se on kumpi sen aloitteen tekee.

No jos mies on se joka sen suhteen ehdottomasti haluaa...

Mies haluaa seksiä. Suhde on lähinnä pakollinen paha, koska vapailla markkinoilla seksiä irtoaa vain miesten parhaalle parille desiilille.

Ja ei välttämättä heillekään irtoa. Mutta sinähän et tuota faktaa halua edes nähdä ja tiedostaa.

Vierailija
391/700 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se ole mikään syy alkaa suhteeseen, että mies käy töissä ja joskus suihkussa.

Itse en ole ikinä aloittanut suhdetta ilman molemminpuolista tunnetta. On se sitten ollut kiinnostusta, halua, rakastumista.

Ap aiheuttaa lähinnä oksetusta. Ja oksetus on vahva merkki vaarasta. Ap ei esimerkiksi tajua, että nainen on häntä parempi ihminen eikä mikään runkkuväline, jonka saa kun tekee tietyt minimiasiat.

Ap ei sietäisi hetkeäkään tuollaista vinkumista naisilta. Yksikään mies ei sietäisi. Miksi me siedämme? Koska tuo ap:n vollotus muistuttaa naisen ylemmyydestä suhteessa miesvollukoihin?

Vierailija
392/700 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihatiski-Late ja Takaportti-Tate eivät saaneet viikonloppuna edes itseltään? Kyllähän sellainen harmittaa. Otan osaa.

Vierailija
393/700 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä se ole mikään syy alkaa suhteeseen, että mies käy töissä ja joskus suihkussa.

Itse en ole ikinä aloittanut suhdetta ilman molemminpuolista tunnetta. On se sitten ollut kiinnostusta, halua, rakastumista.

Ap aiheuttaa lähinnä oksetusta. Ja oksetus on vahva merkki vaarasta. Ap ei esimerkiksi tajua, että nainen on häntä parempi ihminen eikä mikään runkkuväline, jonka saa kun tekee tietyt minimiasiat.

Ap ei sietäisi hetkeäkään tuollaista vinkumista naisilta. Yksikään mies ei sietäisi. Miksi me siedämme? Koska tuo ap:n vollotus muistuttaa naisen ylemmyydestä suhteessa miesvollukoihin?

Vaikutat kusipäältä.

Vierailija
394/700 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat kusipäältä.

Ja kaikki tässäkin ketjussa olevat naisvihaa suoltavat "miehet" eivät ole kusipäitä?

Eri.

Vierailija
395/700 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tavismies. Yksi paras asia hänessä on, ettei hän ole naisvihamielinen lainkaan vaan arvostaa kaikkia ihmisiä.

Miksi sitten vihaat palstan herrasmiehiä ja haukut heitä palstauleiksi?

Koska pillua vonkuva raiskaajauli ei ole herrasmies.

Juurihan siitä oli jossain juttua, että raiskaajat ovat niitä miehiä, jotka saavat pillua muutenkin.

Vierailija
396/700 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten vihaat palstan herrasmiehiä ja haukut heitä palstauleiksi?

Koska pillua vonkuva raiskaajauli ei ole herrasmies.

Juurihan siitä oli jossain juttua, että raiskaajat ovat niitä miehiä, jotka saavat pillua muutenkin.

Niin, kun he vain ottavat.. ihan sama mitä mieltä nainen on ja että haluaako hän edes.

Vierailija
397/700 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat kusipäältä.

Ja kaikki tässäkin ketjussa olevat naisvihaa suoltavat "miehet" eivät ole kusipäitä?

Eri.

Kaikki miesvihaa ja naisvihaa lietsovat on kusipäitä. Eihän harrasteta whataboutismia.

Vierailija
398/700 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on ihan selvää miksi ap ja kumppanit ovat ilman naisseuraa. Ja se ei johdu tavallisuudesta tai kiltteydestä. Enemmänkin tavallisuuden ja kiltteyden puutteesta. Te kaikki vaikutatte katkerilta ja häiriintyneiltä persoonilta. Se ei oo mikään kovin hyvä valttikortti parisuhdemarkkinoilla.

Te naiset ette oikein ymmärrä nyt tätä hommaa. Me katkerimmat palstamiehet emme ole ilman naisseuraa toksisen luonteemme vuoksi. Me emme ole koskaan yhdellekään naiselle jutelleet, joten persoonallamme ei voi olla mitään tekemistä yksinäisyytemme kanssa. Vain sillä on, että emme uskalla yrittää mitään.

Vierailija
399/700 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei hymyllä hurmaa niin nipulla nurin. 

Vierailija
400/700 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ei ole totta mitä kirjoitat. Kyllä tavalliset miehet kelpaa. Mun mielestä vaan ihmiset jotka haluaa olla yhdessä ei kelpaa toisilleen. Esim.. itse olen nyt kiinnostunut aivan tavallisesta miehestä joka on mielestäni ihana. Olen tehnyt aloitteen ja ollaan nähty pari kertaa, mutta mies ei tee itse aloitteita ja vaikuttaa tosi epäkiinnostuneelta. Mä olen todella ihastunut häneen ja toinen ei ilmaise mitenkään et olisi molemminpuolista oikea syvä kiinnostus toista kohtaan. Mä en ole mikään pubiruusu vaan heittämällä tyylikäs kaunis nainen. 

eli: oikeat ihmiset ei vaan kohtaa ja se ottaa päähän kaikkia 

Tuskimpa olet. Jos olisit kaunis nainen, miehet tekisivät mitä vaan että saisivat olla kanssasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme