Tuttu ostaa itselleen ja tyttärelleen 700 gramman irtokarkkipussit koska tulee
Kommentit (10)
mä ostin viime vuonna joulun alla erään kaupan koko varaston appelsiinisuklaata. Vielä on muutama paketti jäljellä, hyvää oikeaa tummaa suklaata. Sitä ei ole saatavilla ollut Suomessa paitsi juuri tuossa kaupassa,
Nyt mun tekee mieli mennä ostamaan 700g irtokarkkeja ja katsoa Tanssii tähtien kanssa.
Sokeriveroa olisi paljon järkevämpi nostaa kuin vaikkapa alvia.
Vierailija kirjoitti:
mä ostin viime vuonna joulun alla erään kaupan koko varaston appelsiinisuklaata. Vielä on muutama paketti jäljellä, hyvää oikeaa tummaa suklaata. Sitä ei ole saatavilla ollut Suomessa paitsi juuri tuossa kaupassa,
Eikö niissä jo parasta ennen päiväykset tule vastaan? Tosin ei suklaa sen jälkeen heti pilalla ole.
Vierailija kirjoitti:
Mä kun kävin laivalla niin kannoin kotiin yli 5 kiloa makeisia. Ihan vaan sillä et sai uuden lahjakortin. Ja jätskiautolta ostetaan yleensä vähintään 50e. Sit koko perhe mussutetaan niitä yhdessä.
Millä saa uuden lahjakortin?
"koska tulee"?
Entä jos orkku ei tulekaan? Jää karkit syömättä?
Puuhaako tyttären kanssa näitä yhtä aikaa? Sairasta....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kun kävin laivalla niin kannoin kotiin yli 5 kiloa makeisia. Ihan vaan sillä et sai uuden lahjakortin. Ja jätskiautolta ostetaan yleensä vähintään 50e. Sit koko perhe mussutetaan niitä yhdessä.
Millä saa uuden lahjakortin?
Käyttää rahaa tax freehen.