Tavalliset miehet on sysätty syrjään parisuhdemarkkinoilla.
Ei hemmetti, taas sama juttu. Mä oon ihan tavallinen mies. En mikään öky, en mikään huippumalli, enkä mikään rikas toimitusjohtaja. Mä käyn töissä, maksan laskut, pidän itsestäni huolta, en ole mikään juoppo tai väkivaltainen. Mutta mitä väliä? Ei mitään.
Koska naisille se ei riitä. Ne haluaa "tasokkaan" miehen. Jollain on aina enemmän rahaa, parempi auto, isompi asunto. Ei haittaa, vaikka se tyyppi olisi narsisti tai henkisesti muuten vaan huono...kunhan se näyttää hyvältä Instagramissa ja pystyy viemään naisen lomalle Dubaihin tai ostamaan sen kalliim vuittonin laukun naiselle.
Mä voisin olla vaikka kuinka luotettava, kiltti ja lojaali, mutta se on yhdentekevää. Naiset ei halua miestä, ne haluaa statussymbolin. Ei tässä ole mitään järkeä. En kelpaa, koska en ole miljonääri enkä alfauros.
Ja kyllä, vituttaa.
Kommentit (700)
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se olisi reilua kaikille jos ne nätit naiset antaisi edes mahdollisuuden kilteille ja tavallisille miehille. Naisten olisi jo aika hyväksyä kilttien ja tavallisten miesten olemassaolo.
T:tavallinen mies joka on kiltti.
Kuule, sä olet ihan väärällä palstalla, ei täällä ole naisia, jotka olisivat kiltin miehen mielestä nättejä. Siis korkeintaan 22 - vuotiaita, bmi 19, vähintään d-kupin rinnat. Terveys kunnossa, eli tekee kotityöt, hoitaa ja maksaa lasten ja itsensä menot ja on aina valmis seksiin, ei liian usein, tietenkään.
Ei niitä taida olla oikein missään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se olisi reilua kaikille jos ne nätit naiset antaisi edes mahdollisuuden kilteille ja tavallisille miehille. Naisten olisi jo aika hyväksyä kilttien ja tavallisten miesten olemassaolo.
Kuule, sä olet ihan väärällä palstalla, ei täällä ole naisia, jotka olisivat kiltin miehen mielestä nättejä. Siis korkeintaan 22 - vuotiaita, bmi 19, vähintään d-kupin rinnat. Terveys kunnossa, eli tekee kotityöt, hoitaa ja maksaa lasten ja itsensä menot ja on aina valmis seksiin, ei liian usein, tietenkään.
Ei niitä taida olla oikein missään.
On on näin just TikTokissa!
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät osaa samaistua tähän tilanteeseen, koska he ajattelevat vain miehiä jotka ovat (olleet) parisuhteessa. Eli komeita tai onnekkaita. Miehiä on paljon enemmän kuin naisia, eikä heistä jokaiselle riitä kumppania vaikka olisi miten hyvä tyyppi.
Suomessa naisia on kylläkin enemmän kun miehiä :D ja lisäksi miehissä on enemmän narsisteja ja empatiakyvyttömiä yksilöitä, jotka eivät sovi parisuuhteeseen.
Niin ihan se jo matemaattisesti täysin mahdoton yhtälö. Deitti apeissa on jokaista naista kohti n. 5 miestä. Kansakunnasta on about 50% ylipainoisia. Deitti apeissa tämä tarkoittaa että jokaista hoikkaa (ei ylipainoisia) naista kohti on siis n. 10 miestä.
No chance.
Jos tämä skaalataan alueellisen käyttäjä määrän mukaan esimerkiksi niin että jossain on alueella 1000 käyttäjää niin tämä tarkoittaa noin 166 naista ja 830.miestä. 80 hoikkaa naista joita käytännössä yrittää sama 830.miestä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tavismies. Yksi paras asia hänessä on, ettei hän ole naisvihamielinen lainkaan vaan arvostaa kaikkia ihmisiä.
Miksi sitten vihaat palstan herrasmiehiä ja haukut heitä palstauleiksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tämmöset viestit just todistaa ettei palsta-akat oo paljon miehiä parempi
kun joku on tyytyväinen sinkku niin sillekkin pitää vaan aukoa päätänsä
Tämä just. Minä sanon että viihdyn ja pärjään sinkkuna, en tarvitse naista elämääni eli en etsimällä etsi naista. Naiset tästäkin suuttui ja alapeukutti viestini, emmekö me miehet saa olla vahvoja ja itsenäisiä?
M34
Kun keskustelun aihe on tavallisen miehen asema parisuhdemarkkinoilla niin sinulla ei parisuhdemarkkinoiden ulkopuolelle itse omalla päätökselläsi asettuneena ole mitään annettavaa tähän. Siksi alapeukut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät osaa samaistua tähän tilanteeseen, koska he ajattelevat vain miehiä jotka ovat (olleet) parisuhteessa. Eli komeita tai onnekkaita. Miehiä on paljon enemmän kuin naisia, eikä heistä jokaiselle riitä kumppania vaikka olisi miten hyvä tyyppi.
Suomessa naisia on kylläkin enemmän kun miehiä :D ja lisäksi miehissä on enemmän narsisteja ja empatiakyvyttömiä yksilöitä, jotka eivät sovi parisuuhteeseen.
Niin yli 60v ikäluokassa kun miehet kuolevat pois.
Vierailija kirjoitti:
Niin ihan se jo matemaattisesti täysin mahdoton yhtälö. Deitti apeissa on jokaista naista kohti n. 5 miestä. Kansakunnasta on about 50% ylipainoisia. Deitti apeissa tämä tarkoittaa että jokaista hoikkaa (ei ylipainoisia) naista kohti on siis n. 10 miestä.
No chance.
Jos tämä skaalataan alueellisen käyttäjä määrän mukaan esimerkiksi niin että jossain on alueella 1000 käyttäjää niin tämä tarkoittaa noin 166 naista ja 830.miestä. 80 hoikkaa naista joita käytännössä yrittää sama 830.miestä.
Euroopassa tinderin käyttäjistä 50% on naisia joten ei pitäisi olla siitä kiinni :D
https://www.reddit.com/r/Tinder/comments/165lsmp/tinder_gender_ratios_a…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisia on enemmän vasta >60 ikäluokissa. Enkä mäkään itseni ikäistä rapakuntoista ukkoa huoli. Nuoremmatkaan kaikki jaksa mun vauhdissa.
N 59
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tavismies. Yksi paras asia hänessä on, ettei hän ole naisvihamielinen lainkaan vaan arvostaa kaikkia ihmisiä.
Miksi sitten vihaat palstan herrasmiehiä ja haukut heitä palstauleiksi?
Ehkä et ole vielä huomannut mutta tässä vielä muistutus: Keskusteluun osallistuu useita anonyymejä keskustelijoita samalla tunnuksella "Vierailija". Yhden heistä kirjoittaman yleistäminen kaikkien muiden mielipiteeksi ei ole kovin fiksua, ellei sitten ole tarkoituksenasi vain provoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No chance.
Euroopassa tinderin käyttäjistä 50% on naisia joten ei pitäisi olla siitä kiinni :D
https://www.reddit.com/r/Tinder/comments/165lsmp/tinder_gender_ratios_a…
Mikä tuon reddit-tutkimuksen reliabiliteetti on? Kuka teki, miten ja milloin? Tinder on tulvillaan geneerisiä naisprofiileja, joita operoi palkattu henkilökunta.
Sinä olet saaliskala, jonka edessä roikutetaan täkyä.
Vierailija kirjoitti:
"Kaikille"? Niin, kaikille ihmisille. Naisia et näe ihmisinä vaan automaatteina, jotka jakelevat mahdollisuuksia miehille jotka eivät sitä ansaitse. Naiset eivät tietenkään saa tuosta kuviosta mitään hyvää itselleen.
Ap: kellään ei ole velvollisuutta olla sinun kanssasi. Ei kenelläkään.
Olet vastenmielinen. Pääsi on täynnä vihapaskaa ja harhoja.
Tinder was populated by the male population in Europe 49% and 48% by females. 3% of the users were non-binary.
In India, male users contributed around 93% and only 7% of users were female.
https://www.enterpriseappstoday.com/stats/tinder-statistics.html
Minusta on ihan selvää miksi ap ja kumppanit ovat ilman naisseuraa. Ja se ei johdu tavallisuudesta tai kiltteydestä. Enemmänkin tavallisuuden ja kiltteyden puutteesta. Te kaikki vaikutatte katkerilta ja häiriintyneiltä persoonilta. Se ei oo mikään kovin hyvä valttikortti parisuhdemarkkinoilla.
Ap ei ole totta mitä kirjoitat. Kyllä tavalliset miehet kelpaa. Mun mielestä vaan ihmiset jotka haluaa olla yhdessä ei kelpaa toisilleen. Esim.. itse olen nyt kiinnostunut aivan tavallisesta miehestä joka on mielestäni ihana. Olen tehnyt aloitteen ja ollaan nähty pari kertaa, mutta mies ei tee itse aloitteita ja vaikuttaa tosi epäkiinnostuneelta. Mä olen todella ihastunut häneen ja toinen ei ilmaise mitenkään et olisi molemminpuolista oikea syvä kiinnostus toista kohtaan. Mä en ole mikään pubiruusu vaan heittämällä tyylikäs kaunis nainen. 

eli: oikeat ihmiset ei vaan kohtaa ja se ottaa päähän kaikkia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa naisen sen pimperon jakaminen alfauroksille heti paikalla 😤 Me tavikset ollaan myös oikeutettuja saamaan sitä pimperoa 🤗
Niin no naiset ei tunnu edes antavan sitä tutustumis mahdollisuutta tavalliselle miehelle koska ne odottaa sitä pitkää ja komeaa prinssiä joka tulee juttelemaan.
Eivät odota. Mutta he eivät aio suostua jokaisen halukkaan kokeiltavaksi.
Tavallinen = yleisin, keskiverto, tyyppiarvo. Kyllä nämä miehet on parisuhteissa.
Ap on häiriintynyt äijä jossain keskihajonnan päässä tai vielä etäämpänä keskimääräisestä eli tavallisesta miehestä.
200 sanan sanavarastollaan ja passiivisella ohimoaivokuorellaan täysin kyvytön tajuamaan omaa tilaansa ja sijaintiaan syrjäytyneiden jämämiesten joukossa.
Kellään ei ole minkäänkaista velvollusuutta suoda sukuelintään hyypiölle.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se olisi kaikille reilua jos ne kiltit miehet antaisi edes mahdollisuuden kilteille ja rumille naisille. Miehen olisi jo aika hyväksyä rumien ja tavallisten naisten olemassaolo.
Miehille riittää, että saa pillua, kodinkoneen ja jonkun , joka kuuntelee niiden loputtomia monologeja-siksi miehet epätoivoisesti tarrautuvat naiseen, vaikka tämä haluaisi erota. Suurin osa eroaa vain pakosta, ja ne,jotka omasta halustaan,niin siksi, että on uusi jo katsottuna, jonka luokse muuttavat heti.