Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten se läskitohtori tv.ssä kuvittelee, että ne ylensyövät ihmiset kykenisivät elämään vain 1200 kcl päivässä?

Vierailija
05.03.2025 |

Olen tässä muutaman viikon yrittänyt keventää kun huomasin, että kesähousuissa ei mene vetskari lähellekkään kiinni vaikka kuinka vetäisi vatsaa sisään. 12 aikaan päivällä tullut jo väkisinkin vähintään 500kcl vaikka kuinka söisi ankeasti. Ei se pupunruokakaan 0 kcl ole ja nälkä sillä ei lähde vaan pää on kipeä jatkuvasti. Sitten pitäisi loppupäivä elää...siis millä?  Pakostakin tulee vielä 1000 kcl vaikka vaan avaisi jääkaapin oven. Olen yrittänyt mennä jo klo 20 nukkumaan että päivä olisi ohi, mutta eihän se uni nälkäisenä ole tullut. Sitten pyörin sängyssä 02 asti ja sitten taas klo 07 ylös. 

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keho tottuu vähempään ruokaan eikä enää päänsärkyä tai näläntunnetta

Vierailija
2/53 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ruokavaliohan on proteiinia ja kasviksia. Ruokakertoja on max kolme kertaa päivässä.

Minulla taas uni tulee helpommin ja nukun paremmin, jos nukkumaan mennessä on pieni nälkä. Täydellä vatsalla nukkuminen on huonompaa. Itse lopetin iltasyömisen pari vuotta sitten. Olihan se aluksi hankalaa, mutta nyt ei tule edes mieleen, että pitäisi syödä illalla jotain. Joskus harvoin tulee nälkä, mutta sen saa siirrettyä juomalla vettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ruokavaliohan on proteiinia ja kasviksia. Ruokakertoja on max kolme kertaa päivässä.

Minulla taas uni tulee helpommin ja nukun paremmin, jos nukkumaan mennessä on pieni nälkä. Täydellä vatsalla nukkuminen on huonompaa. Itse lopetin iltasyömisen pari vuotta sitten. Olihan se aluksi hankalaa, mutta nyt ei tule edes mieleen, että pitäisi syödä illalla jotain. Joskus harvoin tulee nälkä, mutta sen saa siirrettyä juomalla vettä.

Iltajuomisella tulee kusitaukoherätys keskellä yötä.

Vierailija
4/53 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis se jenkkitohtori jolle itselleenkin tekisi hyvää tiputtaa muutama kilo? Vai joku muu? No, telkkarin laihdutusohjelmat on tv-viihdettä, niistä ei missään tapauksessa kannata ottaa mallia.

Vierailija
5/53 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se onkin äärimmäinen keino. 

Vierailija
6/53 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus tulee, joskus ei. Tulee joskus silloinkin vaikka on illan juomatta. Eikä vettä tarvitse litkiä litratolkulla.

Vierailija
7/53 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää proteiinia, pehmeitä rasvoja ja täysjyvä tuotteita niin nälkä pysyy kyllä poissa ja kalorit tulee terveellisistä, hyvistä jutuista. Hiljaaa hyvä tulee. Joku mainitsikin jo veden juonnin. Ei pelkillä rehuilla ja hedelmillä pysy vatsa täynnä, hedelmissäkin paljon pelkkää vettä.

Vierailija
8/53 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis se jenkkitohtori jolle itselleenkin tekisi hyvää tiputtaa muutama kilo? Vai joku muu? No, telkkarin laihdutusohjelmat on tv-viihdettä, niistä ei missään tapauksessa kannata ottaa mallia.

Sehän on yli 8-kymppinen, ei siinä iässä tarvitse laihduttaa.

Vierailija
9/53 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähempään ruokaan tottuu nopeasti kun jättää kaikki sokerit ja viljatuotteet pois. Nälän tunne ei johdu vatsan tyhjyydestä, vaan veren insuliinitason laskusta. Kun ei käytä sokereita, verensokeri pysyy tasaisena.

Vierailija
10/53 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseisessä TV-ohjelmassa olisi  henkilökertomusten lisäksi ihan kiva kuulla edes 10 minuutin juttujakso, jossa tri Now kertoisi tuosta ruokavaliosta.

Vierailija
11/53 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään koskaan mitään iltapalaa syö, mutta laihduttaessa vaan on illalla nälkä, jos on syönyt päivällä vähän. Ja olen kuten ap eli kalorit vedettävä todella alas, jos meinaa laihtua. Syön noin 1600-1800 kCal ja kestän reilusti ylipainoisena. Veden juonti on huono idea illalla, herättää vain vessaan ja sitten ei ainakaan uni tule.

Vierailija
12/53 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyseisessä TV-ohjelmassa olisi  henkilökertomusten lisäksi ihan kiva kuulla edes 10 minuutin juttujakso, jossa tri Now kertoisi tuosta ruokavaliosta.

ÄIjä ei kiellä kun potilas sanoo syövänsä paljon proteiinia eli friteerattua kanaa. Eihän tuolla kalorimäärällä voi syödä friteerattua ruokaa yhtään. Tietäen vielä mitä on jenkkiläinen friteeraaminen. 

Vierailija
13/53 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa nyt, että kyse on TODELLA ylipainoisista ihmisistä, joille voi tulla sairauskohtaus hetkenä minä hyvänsä. Siksi heidän tulee saada painoa alas ja mahdollisimman pian. Kun lähtötilanne on lähes 300 kiloa, on varaa laihduttaa. 

Vierailija
14/53 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähempään ruokaan tottuu nopeasti kun jättää kaikki sokerit ja viljatuotteet pois. Nälän tunne ei johdu vatsan tyhjyydestä, vaan veren insuliinitason laskusta. Kun ei käytä sokereita, verensokeri pysyy tasaisena.

Mulle nälkä tarkoittaa nimenomaan vatsan kurnimistä. Tuo verensokerin alhaisuus on ihan eri tunne enkä laske sitä näläksi ollenkaan.

Vierailija
15/53 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

1200 kaloria on ihan riittävä määrä painoa pudottavalle ihmiselle joka ei liiku.

Vierailija
16/53 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

He ovat hengenvaarassa, ja kuolevat pian ilman laihdutusta.

Katsoin yhden jakson pitkästä aikaa, ja siinä se tohtori antoi ymmärtää, että jotkut perheet pitävät tahallaan sen lihavan lihavana, koska hänen hoitamisestaan valtio maksaa avustusta monelle perheenjäsenelle. Ja rahan tulo loppuisi jos lihava laihtuu ja tervehtyy.

Onhan se niinkin, että jos sängyssä makaavalle 350-kiloiselle ei joku kantaisi ruokaa, niin väkisinhän han laihtuisi. No puhelin pois pitäisi ottaa, ettei voisi tilata itse ruokaa.

Eipähän nuo ole helppoja asioita.

Vierailija
17/53 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos menen nälkäisenä nukkumaan ja onnistun nukahtamaan, herättyäni 3,5 h päästä ei uni enää tule, koska vatsa on niin kipeä tyhjänä. Veden juominen auttaa hetkeksi, mutta muutaman minuutin päästä vatsa kurnii kahta kauheammin.

Eli minulla tuo sinun tapasi ei toimi.

Vierailija
18/53 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään koskaan mitään iltapalaa syö, mutta laihduttaessa vaan on illalla nälkä, jos on syönyt päivällä vähän. Ja olen kuten ap eli kalorit vedettävä todella alas, jos meinaa laihtua. Syön noin 1600-1800 kCal ja kestän reilusti ylipainoisena. Veden juonti on huono idea illalla, herättää vain vessaan ja sitten ei ainakaan uni tule.

Nälkäisenä ei kannata mennä nukkumaan. Itse syön vielä klo 21.00 aikoihin päivän salaatin tähteitä, ruisleivän siivun jossa levitettä ja pienen annoksen rahkaa marjoilla ja granolalla ja näillä eväillä nukun yhtäjaksoisesti arkisin 7 tunnin ja viikonloppuisin 8-9 tunnin yöunet.

Vierailija
19/53 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus tulee, joskus ei. Tulee joskus silloinkin vaikka on illan juomatta. Eikä vettä tarvitse litkiä litratolkulla.

No hyvänen aika, jos kusettaa pitää mennä vessaan. Sitten takaisin nukkumaan-

Vierailija
20/53 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne Ameriikan lihavat pitäisi heti alusta alkaen pistää terapiaan. Traumojaanhan ne "hoitavat" sillä syömisellä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi