Olen 53 vuotias nainen ja luovuttanut ihan kaikessa
Aamuisin peilistä katsoo takaisin orastava vanhus, kylpyhuoneen peilistä paljastuu jatkuvasti jotain kauhisteltavaa, työpaikan tehtävät on alkaneet mennä parikymppisille, miehiä ei enää kiinnosta edes sinkkuuteni, auto rapistuu, minä rapistun. Mikään ei enää huvita. Ei tässä taistelussa voi voittaa.
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johtuu myös siitä että maailma on tällä hetkellä aivan totaalisen paska ja puolet ihmisistä sekaisin. Ei huvita tehdä mitään missä törmää ihmisiin.
Maailma on kriisissä, outoa sotimista, mutta aikansa kutakin, ja totta että ihmisten ongelmat ovat lisääntyneet. Sitä suuremmalla syyllä kannattaa pysyä positiivisena, eikä luovuttaa.
No jaa... Minä olen nelikymppinen. Jos nyt kotimaa joutuisi sotaan, loppuelämäni olisi pilalla, sodan lopputuloksesta riippumatta. Ei siinä tilanteessa oikein muuta vaihtoehtoa itselle olisi kuin luovuttaa.
Vielä 15 vuotta sitten oli uskoa tulevaisuuteen, ihmiset auttoi ja vietti aikaa yhdessä, elämä oli leppoisaa ja iloista.
Nykyään ei enää kyläillä ja tavata kasvokkain kuten ennen. Monet aikuiset on lapsen tasolla: kiukuttelee, kiusaa, naama kii ruudussa ja elää itsekeskeistä, pinnallista elämää.
Uutiset toitottaa uhkia, katastrofeja, sotaa, sairautta, huijauksia. Diktaattorihullut johtaa valtioita köyhät kyykkyyn mentaliteetilla.
Ikää tulee lisää, mutta en usko. että olisin luovuttanut näin paljosti elämässäni, jos aika ja ilmapiiri olis toinen. Rypyt, läskit ym. murheet on pientä nykymenon rinnalla.
Tjaah.. Kukas lainat maksaa? Julkisivuremppalaina yli 500ekk ja asuntolainaa toinen mokoma pälle. Muitakin laskuja tulee ja elääkin pitäis. 50+ ei duunia kaikki löydä tosta vaan.
Järjetön asumismuoto 😄
Minä olin ihan samassa tilanteessa. Sitten aloin käymään keltaisessa ruusussa ja annoin ihanien miesten ja naisten hieroa minut kuntoon. Nyt elämä on paljon hauskempaa. Sain jopa ylennyksen ja palkankorotuksen kun nyt on paljon energiaa.
Vierailija kirjoitti:
Mene juhannustansseihin. Sieltä löydät kumppanin.
Löytyyköhän juhannustansseista nuorempaakin väkeä? Kiinnostaisi mennä, mutta en halua olla ainut alle 40v.
Luovu vanhoista haaveista ja kehitä uudet. Lähde toteuttamaan niitä yksi kerrallaan.