Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 53 vuotias nainen ja luovuttanut ihan kaikessa

Vierailija
05.03.2025 |

Aamuisin peilistä katsoo takaisin orastava vanhus, kylpyhuoneen peilistä paljastuu jatkuvasti jotain kauhisteltavaa,  työpaikan tehtävät on alkaneet mennä parikymppisille, miehiä ei enää kiinnosta edes sinkkuuteni, auto rapistuu, minä rapistun. Mikään ei enää huvita. Ei tässä taistelussa voi voittaa. 

Kommentit (86)

Vierailija
61/86 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se siitä, AP. Mene leffaan, ota lasi punaviiniä. Huomenna on paremmin.

Vierailija
62/86 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se siitä 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/86 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä arpa ei voita, kiitos osanotosta.

"Käyttämättömästä elämästä ei saa rahojaan takaisin."

Ihanat. Käyttämätön elämä on hukkaan heitetty mahdollisuus. Koskaan ei ole liian myöhäistä aloittaa tekemään mitä haluaisi tehdä jos mikään ei estäisi eli jos itse ei estä itseään. Ettei tarvitse kuollessa katua mitä jätti tekemättä. 

Niin olisi voinut olla.

Vierailija
64/86 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 35. Vielä ihan nätti mutta silti jo täysin luovuttanu.

Vierailija
65/86 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu myös siitä että maailma on tällä hetkellä aivan totaalisen paska ja puolet ihmisistä sekaisin. Ei huvita tehdä mitään missä törmää ihmisiin.

Vierailija
66/86 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johtuu myös siitä että maailma on tällä hetkellä aivan totaalisen paska ja puolet ihmisistä sekaisin. Ei huvita tehdä mitään missä törmää ihmisiin.

Maailma on kriisissä, outoa sotimista, mutta aikansa kutakin, ja totta että ihmisten ongelmat ovat lisääntyneet. Sitä suuremmalla syyllä kannattaa pysyä positiivisena, eikä luovuttaa. 

Vierailija
67/86 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä haluaisit? Olla nuori?

Vierailija
68/86 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä hormonit mäkeen hetkeksi. Aiheuttavat sivuvaikutuksena joillekin masennusta. 

Vierailija
69/86 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin nuorempana, että vanheneminen olisi vaikeaa. Olin tottunut olemaan kaunis nainen, saamaan huomiota, korostamaan ulkomuotoani pukeutumisella ja meikillä. Nyt, kun täytin juuri 50 vuotta, tajusin etten aivan aidon oikeasti välitä tippaakaan siitä, että ulkomuotoni vanhenee ja rapistuu. Niin käy jokaiselle, ikääntymistä vastaan on ok "taistella" ja ihan yhtä ok vaan hyväksyä asia. Minä onnistuin hyväksymään asian vaikka pelkäsin toisin. 

Olen tosi kiitollinen, että saan olla edes suhteellisen terveenä elossa ja vanheta. Sekään kun ei ole itsestäänselvyys, työssäni näen itseämni nuorempiakin ihmisiä jotka eivät ole yhtä onnekkaita. Teen nykyään töiden ja pakollisten kotihommien lisäksi lähinnä ainoastaan asioita, joista nautin: Ulkoilen, kuuntelen äänikirjoja ja podcasteja, pelailen tietokoneella, luen, katson telkkarista hyviä sarjoja, istun kahviloissa ja syön herkkuja jos huvittaa. 

Vierailija
70/86 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin mielestäni tuo kuulostaa masennukselta.

Vierailija
71/86 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksi lapsi kotona, kun hän muuttaa omilleen,  suuntaan maailmalle. Eli myyn kaikki ja alan seikkailla. 

Vierailija
72/86 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitelet lapsenlapsia ja löytöeläimiä.

Vierailija
73/86 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vain selviää hengissä. Riippuu mitä hengissä ololla tarkoitetaan. Yleisimmin ehkä tarkoitetaan kehossa elossa oloa. Toisaalta kun kehon joutuu jättämään kuollessa, niin on vielä henkenä olemassa ts jatkaa henkenä toisella puolella. Kunnes syntyy uudestaan johonkin toiseen kehoon jatkamaan opiskelua siitä mihin jäi. Elämä ei ole vain ylsi kerta.

Älä pelottelee! Tämä on pahin kuviteltavissa oleva kauhuskenaario. Ainoa mitä pyydän on  saada hävitä tyhjyyteen. 

Vierailija
74/86 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämänarvosi eivät olleet kestävät, vaan pinnalliset, ja ne kantoivat hädin tuskin keski-ikään saakka.

Vierailija
75/86 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monella meistä on samat fiilikset.

Vierailija
76/86 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auto pois! Hyötyliikunta tervehdyttää!

t. Ikänsä hyötyliikkunut 53 v terve ja energinen nainen

Vierailija
77/86 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaada itsellesi lasi shampanjaa ja mieti mitkä asiat on hyvin. Olet ainakin terve ja elossa, kaikki eivät ole tuossa iässä.

Vierailija
78/86 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Elämäni on tähän asti ollut yhtä pettymystä enkä ole saanut/saavuttanut mitään haaveitani. En jaksa enää uskoa, että parempaa olisi luvassa millään saralla. Olen todellakin luovuttanut. T: nainen 46v.

Vierailija
79/86 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin nuorempana, että vanheneminen olisi vaikeaa. Olin tottunut olemaan kaunis nainen, saamaan huomiota, korostamaan ulkomuotoani pukeutumisella ja meikillä. Nyt, kun täytin juuri 50 vuotta, tajusin etten aivan aidon oikeasti välitä tippaakaan siitä, että ulkomuotoni vanhenee ja rapistuu. Niin käy jokaiselle, ikääntymistä vastaan on ok "taistella" ja ihan yhtä ok vaan hyväksyä asia. Minä onnistuin hyväksymään asian vaikka pelkäsin toisin. 

Olen tosi kiitollinen, että saan olla edes suhteellisen terveenä elossa ja vanheta. Sekään kun ei ole itsestäänselvyys, työssäni näen itseämni nuorempiakin ihmisiä jotka eivät ole yhtä onnekkaita. Teen nykyään töiden ja pakollisten kotihommien lisäksi lähinnä ainoastaan asioita, joista nautin: Ulkoilen, kuuntelen äänikirjoja ja podcasteja, pelailen tietokoneella, luen, katson telkkarista hyviä sarjoja, istun kahviloissa ja syön herkkuja jos huvittaa. 

Sama. Vanhenemien olikin loppupeleissä aika helppoa. Jotenkin en enää edes kaivannut ihmisseuraa paljonkaan ja halusin olla enemmän itsekseni. Olen myös tosi kiitollinen siitä kaikesta elämästä ja rakkaudesta, jota olen saanut kokea. Sitä on kiva muistella, mutta nyt kuitenkin haluan olla enemmän vain rauhassa. Kunhan kroppa ja pää kestäisi, että jaksaisi vielä liikkua ja ajatus leikkaisi. 

Vierailija
80/86 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, että kuulostaa varmaan töykeältä mutta sulla on varmaan jääkaapissa ruokaa ja turvallinen koti, jossa asua. Jotkut täällä taistelevat ihan noista elämän perustarpeista ja saattavat myös olla vanhoja. Jopa vanhempia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän