Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 53 vuotias nainen ja luovuttanut ihan kaikessa

Vierailija
05.03.2025 |

Aamuisin peilistä katsoo takaisin orastava vanhus, kylpyhuoneen peilistä paljastuu jatkuvasti jotain kauhisteltavaa,  työpaikan tehtävät on alkaneet mennä parikymppisille, miehiä ei enää kiinnosta edes sinkkuuteni, auto rapistuu, minä rapistun. Mikään ei enää huvita. Ei tässä taistelussa voi voittaa. 

Kommentit (86)

Vierailija
21/86 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee luovuttamisesta taidetta. Niin minäkin teen.

Vierailija
22/86 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vain selviää hengissä. Riippuu mitä hengissä ololla tarkoitetaan. Yleisimmin ehkä tarkoitetaan kehossa elossa oloa. Toisaalta kun kehon joutuu jättämään kuollessa, niin on vielä henkenä olemassa ts jatkaa henkenä toisella puolella. Kunnes syntyy uudestaan johonkin toiseen kehoon jatkamaan opiskelua siitä mihin jäi. Elämä ei ole vain ylsi kerta.

Jatkaa opiskelua siitä mihin jäi Ihmisiä on ollut jo n.2 miljoonaa vuotta, eikä tämän pidemmälle ole sitten kehittynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/86 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää nyt viittikö. Ikä on vain numero. Tukka minttiin ja menox.

Mulla on mintti-pastilli liimautunu fledaan.

Itse kaipaan Polaris-pastilleja.

Vierailija
24/86 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei arvosteta ikää ja elämänkokemusta. Presidentti on tästä hyvä esimerkki. 

Vierailija
25/86 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hormonikorvaushoito? Muuttuu taas elämä valoisammaksi.

N52

Se on jo, mutta ei se tosiasioita muuta, vaan pelkästään muistuttaa niistä. Tarvittaisiin paljon vahvemmat lääkkeet.

Ap.

No sitten hankit sellaiset. Itsellä hormonikorvaushoito ja psyykenlääkkeet, ja elämä hymyilee. N54

Vierailija
26/86 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei voisi paremminkin ajatella positiivisesti. 

Että sellaista asiaa tässä. Ei elämä parannu valittaen.

Vierailija
27/86 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N52

Se on jo, mutta ei se tosiasioita muuta, vaan pelkästään muistuttaa niistä. Tarvittaisiin paljon vahvemmat lääkkeet.

Ap.

No sitten hankit sellaiset. Itsellä hormonikorvaushoito ja psyykenlääkkeet, ja elämä hymyilee. N54

Mikä psyykenlääke N54:lla on?

Vierailija
28/86 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Itseäni ilahduttaa enää päihteet...viini ja kannabis. Kohta alan varmaan töissäkin pössyttelemään että kestää sitä typerää sakkia siellä

Vierailija
29/86 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene juhannustansseihin. Sieltä löydät kumppanin.

Olen näissä työntekijänä ja kukaan ei ole kosiskellut.

ap.

Ei henkilökuntaa kosiskella. Mene tanssimaan. 

Vierailija
30/86 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä just aloittelen omaa elämää. Teinit alkaa olla kohta omille siivilleen saateltu. Vuosia oon ollut niille äiti ja isä, tuki ja turva. Omat tarpeet olleet pitkään naftaliinissa ja olen siinä sivussa rähjääntynyt APn kuvaamaan kuntoon. 

Nyt oon alkanut liikkua, katsoa mitä syön ja nähdä ystäviä ja muutenkin nauttia elämästä. Ja se ei tosiaan oo mitään runojen kirjoittelua ja kursseilla käyntiä, vaan itselle mieluisia ajanvietteitä. Mä tosin en oo etsimässä mitään kumppania. En kaipaa enää hoivattavia ja paapottavia vaivoikseni.

Toivon AP että löydät arvostavan katseen itseäsi kohtaan ja lempeämmän itseymmärryksen. Toinen N53

Vierailija
31/86 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Itseäni ilahduttaa enää päihteet...viini ja kannabis. Kohta alan varmaan töissäkin pössyttelemään että kestää sitä typerää sakkia siellä

Sun taikarohdot on ongelmien syy ja seuraus. 

Vierailija
32/86 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää yrittäkö piristää vierasta ihmistä typerillä keinoilla.

Itse olen jo 65 ja meinasin ponnistella vielä tämän vuoden yhden ison työhomman parissa. Sitten heittäydyn eläkeläiseksi ja alan sairastaa. Miehistä sain tarpeekseni kymmenen vuotta sitten. En tarvitse enää edes punaviiniä.

Miksi alat sairastaa?

Vierailija
33/86 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkaa opiskelua siitä mihin jäi Ihmisiä on ollut jo n.2 miljoonaa vuotta, eikä tämän pidemmälle ole sitten kehittynyt.

Jokainen kehittyy omana aikanaan kuten huomaat siitä, että maailmassa elää monen tasoisia ihmisiä. 

Vierailija
34/86 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lopeta se ulkonäön toljotus ja tee jotain järkevää ajallasi.

Vierailija
35/86 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että parin vuoden päästä olen just tuossa samassa jamassa. Nyt siis muutaman vuoden nuorempana olo on kaikkea muuta kuin virkeä ja vetreä eikä tässä auta sen enempää liike kuin lääkekään. Eikä myöskään lepo.

Kroppa on jäykkä eikä mikään määrä venyttelyä tunnu auttavan ja niveliä särkee ja jomottaa. Yhtään pidempi lenkki saa nilkat ja jalkaterät särkemään niin, ettei nukkumisestakaan tule mitään edes särkylääkkeen kanssa. 

Se kyllä yllätti isosti kuinka äkisti ja aikaisin kroppa alkaa levitä käsiin. Tässä olisi vaikka mitä suunnitelmia ollut tulevaan, mutta ei hirveästi hotsita enää mikään kun koko ajan on jotenkin hankala ja paha olla niin fyysisesti kuin henkisestikin.

Itse en enää edes sure sitä, että ikisinkkuna elän koska jotenkin se parisuhdehaluisuuskin karisi tämän ei-niin-toivotun elämänmuutoksen myötä joka tosiaan tuli yllättävän aikaisin. Muut ihmiset lähinnä enää ärsyttää niin, että voisi repiä pään irti. Joko siltä joka ärsyttää tai sitten itseltäni. Aaargg!!

Vierailija
36/86 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun masennus ja ikäkriisi laukesi sillä, että täysin tuntematon asiakas kaupassa kysyi syksyllä lapsista. Kun sanoin että ei ole, niin kehotti toimimaan nopeasti, ennen kuin on myöhäistä. Olin yrittänyt ennemmin työntää taakse ajatuksen, että minkä ikäinen olen. 

N.55

Vierailija
37/86 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei voisi paremminkin ajatella positiivisesti. 

Että sellaista asiaa tässä. Ei elämä parannu valittaen.

Ei tämä valitettavasti parane valittamattakaan.

ei ap

Vierailija
38/86 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N52

Ap.

Sama combo mutta mustaa on :(

ohis

Vierailija
39/86 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota rennosti ja anna itsesi levätä ilman sen kummenpia kunnianhimoja.töitä on tullut tehtyä tarpeeksi varmaan.panosta vapaa aikaan. myös omaan hyvinvointiin.

Vierailija
40/86 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt voi alkaa käymään seurakunnan tilaisuuksissa ja opiskelemaan taivaan kansalaisuutta ja muutenkin voi alkaa valmistautua vanhuuteen. Kannattaa myös laittaa viimeinen spurtti eläkesäästöille, niin voi sitten eläkepäivillä ottaa lunkisti vaikka Balilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä