Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei nyky ihmiset harrasta mitään?

Vierailija
05.03.2025 |

Mikä on elämänlaatu ihmisellä jolla ei työn lisäksi ole kuin vuokra-asunto, koira ja ehkä puoliso.

Tuollainen kuulostaa minusta todella masentavalle. Jos ihmisellä ei ole mitään intohimoa mihinkään, ja vaikka olisi ei välttämättä sitä pystyisi toteuttamaan resurssien takia. 

Kommentit (100)

Vierailija
61/100 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monen työ on niin raskasta, ettei vaan jaksa.

Nykypäivänä on hyvin harvoja ammatteja, joissa työ on oikeasti raskasta. Nykyihminen on vain niin hiton laiska, että se uupu jo siitä, jos pitää 6 tuntia naputella tietokoneella. Sitten kun päälle ruokalilut on perseellä, ei ihme, ettei "jaksa" mitään. 

Sano missä on tietokoneennäpyttelyä, niin tulen heti. Oma hommani on rankkaa fyysesti työtä kahdeksan tuntia putkeen

No kopauta pari aivosolua yhteen ja mieti ihan itse. Ei ole edes vaikeaa keksiä töitä, joissa vain naputellaan tietokonetta. 

Vielä kun sellaisiin hommiin pääsisi. Kaikilla kun ei ole kevyen suojatyön luomaa suojaa

Vierailija
62/100 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monen työ on niin raskasta, ettei vaan jaksa.

Nykypäivänä on hyvin harvoja ammatteja, joissa työ on oikeasti raskasta. Nykyihminen on vain niin hiton laiska, että se uupu jo siitä, jos pitää 6 tuntia naputella tietokoneella. Sitten kun päälle ruokalilut on perseellä, ei ihme, ettei "jaksa" mitään. 

Sano missä on tietokoneennäpyttelyä, niin tulen heti. Oma hommani on rankkaa fyysesti työtä kahdeksan tuntia putkeen

No kopauta pari aivosolua yhteen ja mieti ihan itse. Ei ole edes vaikeaa keksiä töitä, joissa vain naputellaan tietokonetta. 

Vielä kun sellaisiin hommiin pääsisi. Kaikilla kun ei ole kevyen suojatyön luomaa suojaa

No aika heikosti menee, jos ei kapasiteetti riitä edes perustason toimistotöihin. Eihän niihin vaadita edes kummoista koulutusta. Eikä varsinkaan mitään suojatyötä. Itsekin olen sellaiseen päässyt ihan vain hakemalla töitä. Ketään en tästä firmasta tuntenut ennen kuin aloitin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/100 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO SE KOIRA ON SE HARRASTUS KUN ULKOILEE SEN KANSSA VÄH.3KERTAA PÄIVÄSSÄ.KUN KÄYT RUOKAKAUPASSA,TEET RUUAN HETKEN HENGÄHDÄT PITÄISKÖ LÄHTEÄ HARRASTAMAAN VIELÄ JOTAIN?OLEN TYÖSTÄ JA ELÄMÄSTÄ NIIN UUPUNUT ETTÄ ANTAKAA JO OLLA.HARRASTAN HENGISSÄ PYSYMISTÄ JA ELÄMISTÄ.IHAN TV TÄKIN KATSON LAISKANA.

Vierailija
64/100 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeaikoina iltapäivälehdissä on ollut artikkeleita että ainakin yhdessä pääkaupunkiseudun kylpylässä parit harrastavat yleisissä tiloissa varsin intiimejä touhuja, jopa ihan akteja.

Kyllä tasa-arvon nimissä yhdynnät kylpylässä pitää sallia myös miesrakastajien kesken. Keneltä se on pois jos miesrakastajilla on meneillään doggystyle esim. lepotuolien vieressä tai höyrysaunassa?

Vierailija
65/100 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No aika heikosti menee, jos ei kapasiteetti riitä edes perustason toimistotöihin. Eihän niihin vaadita edes kummoista koulutusta. Eikä varsinkaan mitään suojatyötä. Itsekin olen sellaiseen päässyt ihan vain hakemalla töitä. Ketään en tästä firmasta tuntenut ennen kuin aloitin."

Taisi olla vielä sitä aikaa kun töihin pääsi ihan kävelemällä, ja huomaa, että nappirekryn onnistuivat tekemään. Selittää miksi asiakaspalvelun taso on niin heikkoa nykypäivinä

Vierailija
66/100 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"No aika heikosti menee, jos ei kapasiteetti riitä edes perustason toimistotöihin. Eihän niihin vaadita edes kummoista koulutusta. Eikä varsinkaan mitään suojatyötä. Itsekin olen sellaiseen päässyt ihan vain hakemalla töitä. Ketään en tästä firmasta tuntenut ennen kuin aloitin."

Taisi olla vielä sitä aikaa kun töihin pääsi ihan kävelemällä, ja huomaa, että nappirekryn onnistuivat tekemään. Selittää miksi asiakaspalvelun taso on niin heikkoa nykypäivinä

En ollut edes syntynyt silloin, kun töihin pääsi ihan kävelemällä. Ihan ei nyt onnistu yrityksesi hakkua minua :D

Vierailija
67/100 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ollut edes syntynyt silloin, kun töihin pääsi ihan kävelemällä. Ihan ei nyt onnistu yrityksesi hakkua minua :D

Eiköhän kaikilla ketjuun osallistuneilla ole jo mielipide sun osaamisesta työntekijänä ja asiakaspalvelijana

Vierailija
68/100 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

palstailu on suosittu.

Vierailija
69/100 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän kaikilla ketjuun osallistuneilla ole jo mielipide sun osaamisesta työntekijänä ja asiakaspalvelijana

Missä kohtaa sanoin, että työhöni kuuluu asiakaspalvelua?

Vierailija
70/100 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nykyihmiset, varsinkin nuoret, harrastaa paljon enemmän asioita kuin esim. nykyiset kuusi-seitsemänkymppiset joilla on niin köyhä mielenmaisema, että koko elämä on painettu töitä ja eläköitymisen jälkeen ei osata kuin ryypätä kotona. 

Vierailija
71/100 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nykyihmiset, varsinkin nuoret, harrastaa paljon enemmän asioita kuin esim. nykyiset kuusi-seitsemänkymppiset joilla on niin köyhä mielenmaisema, että koko elämä on painettu töitä ja eläköitymisen jälkeen ei osata kuin ryypätä kotona. 

Äläpä yleistä omaa elämääsi kaikkien elämäksi. Suuri osa eläkeikäisistä 6-7kymppisistä on hyvinkin aktiivisia. Reissataan ympäriinsä, käydään vesijumpassa, kirjallisuuskerhoissa, senioripilateksessa jne. jne. Kansalaisopistot jne. ovat täynnä kursseja nimeomaan tuolle ikäluokalle. Ei niitä olisi tarjolla, jos kaikki vain ryyppäisivät kotona. 

Vierailija
72/100 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottaapa sulla koville, kun kapasiteettisi ei riitä edes perustoimistohommiin. Melko säälittävää. 

Vierailija
73/100 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottaapa sulla koville, kun kapasit

Sen sitä saa kun firmoihin palkataan ulkonäöllä/suhteilla, ja sitten ihmetellään kun menee ne viimeisetkin konttorihommat alta firman konkattua

Vierailija
74/100 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin uintia, viimeksi tänään uimahallissa 3 km. 

Vierailija
75/100 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä elämänlaatu on sinulla, joka murehdit toisten ihmisten elämän mielekkyyttä tai sen puutetta?

Vierailija
76/100 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan Vauva-palstailua kaiket päivät. Erittäin kehittävä harrastus! Vai mitä, ap? Meillä taitaa olla jotain yhteistä, vink vink, töks, töks.

Vierailija
77/100 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jouda kun pitää selata kännykkää!

Vierailija
78/100 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyiset eläkeläiset harrastavat niin paljon erilaisia asioita, että ovat kiireisimpiä kuin työssä käyvät. Ja hyvä niin, etteivät jää koteihinsa voivottelemaan. 

Vierailija
79/100 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyihmiset harrastavat paljon enemmän kuin mitä vaikkapa 50-luvulla harrastettiin. Silloin kun ei ollut aikaa millekään harrastuksille, korkeintaan joillekin käytännönläheisilläe "puhdetöille" (ei niitä sillä nimellä tosin enää tuossa vaiheessa kai kutsuttu).

Vierailija
80/100 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastuksissa raja 29 v asti. Vanhempia syrjitään 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän