Menisitkö 35 vuoden jälkeen luokkakokoukseen katsomaan ihmisiä joista et pitänyt edes silloin?
Jostain olivat onkineet tietoni ja nyt pommitetaan useamman ihmisen voimalla. Kiinnostus asiaan on puhdas nolla.
Kommentit (107)
Ei tulisi mieleenkään. Tosin sinne paikkakunnalle jääneistä taitaa noin 90 prossaa olla viinaan kuolleita.
En todellakaan menisi. Näkemään kaikkia läskiksi haukkuneita ja muita kiusanhenkiä. Parasta oli kun pääsi kaikista noista hirviöistä eroon.
Mua ei varmaan edes kutsuttaisi, koska mua ei tavoita kukaan. Todennäköisesti luulisivat mun kuolleen, kun mistään somesta ei mua löydy. Tämä on ihan ok näin.
Minusta olis mielenkiintoista mennä ala-asteen 1-3 luokan luokkakokoukseen (sama luokka siis 1-3 ja jaettiin uudelleen 4-6 luokille)
En nimittäin muista muuta kuin että luokalla oli pari-kolme naapurin poikaa joiden kanssa leikittiin mutta kun katsoin hiljattain luokkakuvaa tunnistin nämä juuri ja juuri.
Voisi olla erikoista nähdä moniko näistä totaalisen tuntemattomista ihmisistä on jäänyt pikkupaikkakunnalle tai läheiseen maakuntakeskukseen pyörimään ja mitä kenestäkin tuli vai tuliko mitään.
En ole ollut kertaakaan luokkakokouksissa, joita järjestetty jo 3x.
Kouluajoista 37v. Näen niitä kavereita yhä kenen kans oltiin sillon kimpassa ja se riityää.
Muut evvk!
Ruskean talon touhuja.