Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Menisitkö 35 vuoden jälkeen luokkakokoukseen katsomaan ihmisiä joista et pitänyt edes silloin?

Vierailija
05.03.2025 |

Jostain olivat onkineet tietoni ja nyt pommitetaan useamman ihmisen voimalla. Kiinnostus asiaan on puhdas nolla.

Kommentit (107)

Vierailija
101/107 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis menisin sinne uudestaan mukiloitavaksi ringin keskelle?

En nyt hullu ole. Siellä ne odottelisivat pampun kanssa ja mukiloisivat minua ringin keskellä. Aluksi tönisivät flipperiä puolelta toiselle niin että pää menisi pyörälle ja pian kyllästyttyään joku tempaisisi minua palleaan nyrkillä.

Haukkoisin happea vatsa kippurassa silmiä siristellen, kun rinki nauraa ympärilläni. Sitten joku potkaisisi minua päähän, niin että pyörähtäisin lattialle päätäni pidellen. Silmistäni valuisi jo kivun takia kyyneliä enkä näkisi selvästi, koska silmälasini olisi jossain lattialla. Nauru raikaa taustalta. Joku alkaa tökkimään minua pampulla.

Se provosoi ja käsken heitä menemään pois. Nauru jatkuu ja he alkavat sylkeä päälleni.

Syntyy räkärinki. Räkärinki on näiden oikeistokakaroiden piiri, se on miedompi versio kuin kusirinki, jossa he kusevat lopussa päälleni kun loppu häämöttää.

En menisi m

Ruskean talon touhuja.

Vierailija
102/107 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi mieleenkään. Tosin sinne paikkakunnalle jääneistä taitaa noin 90 prossaa olla viinaan kuolleita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/107 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan menisi. Näkemään kaikkia läskiksi haukkuneita ja muita kiusanhenkiä. Parasta oli kun pääsi kaikista noista hirviöistä eroon. 

Vierailija
104/107 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei varmaan edes kutsuttaisi, koska mua ei tavoita kukaan. Todennäköisesti luulisivat mun kuolleen, kun mistään somesta ei mua löydy. Tämä on ihan ok näin. 

Vierailija
105/107 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olis mielenkiintoista mennä ala-asteen 1-3 luokan luokkakokoukseen (sama luokka siis 1-3 ja jaettiin uudelleen 4-6 luokille)

En nimittäin muista muuta kuin että luokalla oli pari-kolme naapurin poikaa joiden kanssa leikittiin mutta kun katsoin hiljattain luokkakuvaa tunnistin nämä juuri ja juuri.

Voisi olla erikoista nähdä moniko näistä totaalisen tuntemattomista ihmisistä on jäänyt pikkupaikkakunnalle tai läheiseen maakuntakeskukseen pyörimään ja mitä kenestäkin tuli vai tuliko mitään.

Vierailija
106/107 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut kertaakaan luokkakokouksissa, joita järjestetty jo 3x.

Kouluajoista 37v. Näen niitä kavereita yhä kenen kans oltiin sillon kimpassa ja se riityää.

Muut evvk!

Vierailija
107/107 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin ja sain pimperoa.