Menisitkö 35 vuoden jälkeen luokkakokoukseen katsomaan ihmisiä joista et pitänyt edes silloin?
Jostain olivat onkineet tietoni ja nyt pommitetaan useamman ihmisen voimalla. Kiinnostus asiaan on puhdas nolla.
Kommentit (107)
Oi, minusta olisi ihana mennä, koska meillä oli ihana luokka. Ensimmäisessä kävin, mutta se oli jo 1978. Siitä 10 vuoden päähän oli sovittu seuraava, mutta lienkö ollut ainoa, joka pyrki paikalle. Sellaista tapahtumaa ei portsarin mukaan ollut, joten en tiedä mitä tapahtui. En ole sosiaalisessa mediassa ja muutin pois paikkakunnalta jo ennen toista kokousta, joten en ole tietoa myöhemmistäkään käänteistä.
En mennyt. Pari vuotta sitten olisi ollut luokkakokous. Muistelin ettei minulla ollut yhtään ystävää sillä luokalla (paras ystäväni muutti ennen viimeistä vuotta pois, ja häntä ei siis tähän luokkakokoukseen kutsuttu) . Mitä olisin siellä kokoustanut tai kenen pöydässä istunut? Pelkkä ajatuskin vaivaannutti.
Entä 50 vuoden jälkeen? Nythän on tulossa riemuylioppilaiden juhlat niille, jotka kirjoittivat ylioppilaiksi vuonna 1975. Ei enää varmaan kukaan muista että kenestä piti ja kenestä ei. Kolmasosa porukasta on kuollut. Kuka hullu tämän on keksinyt, että 50 vuoden jälkeen kokoonnutaan katsomaan ketä on hengissä.
En menny, mulla oli treffit Junkerin kans silloin 🤩🎢😍
Väittävät että aika kultaa muistot. Minulla on käynyt ihan päinvastoin. Lukio oli periaatteessa ihan ok ja oli kavereita yms. Jälkikäteen ajateltuna se koko touhu oli pienen eliitin esiintymistä ja toistensa mielistelyä. Kirjoitusten jälkeen ei oltu missään tekemisissä, joten ei varmaan enää tarvitse.
En ole koulun jälkeen käynyt yhdessäkään luokkakokouksessa, ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Ei ne oikeasti halua kaltaistasi luuseria nähdä joten pysy ap poissa.
Ei välttämättä mikään luuseri, koska seura ei kiinnosta. - Vaikutut vieläkin joltain jälkeen jääneeltä koulukiusaajalta,
En. Luokkakokoukset ovat ihan typerä idea.
Menet tai et mene. Helppoa. Sinä päätät. Vai muidenko se pitää päättää? Olen päättänyt itse, etten enää osallistu luokkakokouksiin. Ei enää kiinnosta. Aiemmin se oli ihan ok.
Totta kai menisin, harmi kun ketään ei kiinnosta järjestää. Olen parhaiten pärjännyt ja parhaimman näköinen nykyään, joten ilolla veisin itseni sinne kusipäiden kadehdittavaksi.
En mene. Inhosin koulunkäyntiä. Ei jäänyt ystäviä sieltä. En ollut kiusattu onneksi. Miksi kiinnostaisi tavata, en halua kertoa elämästäni vieraille ihmisille. Asunkin jo kaukana.
Mallia voi ottaa poliitikoista, näyttävät olevan immuuneja omaehtoiselle häpeälle, mutta siihen en osaa sanoa että miten sen tekevät.
En menisi, sillä minulla ei ole ollut mitään yhteistä kehenkään luokkakaveriin 35 vuoteen. Miksi siis menisin tapaamaan ventovieraita ihmisiä?
Vierailija kirjoitti:
Menisin. Kiinnostaa tietää moni kuollut tai juoppo
Kerro että olet lähdössä Fugeen, mutta voisit seurata jälkikäteen videotallenteena?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menisin. Kiinnostaa tietää moni kuollut tai juoppo
Kiinnostaa kyllä kuolleet ja juopot mutta niitten vuoksi en viittis vaivautua paikalle
Jos se on kokous, onko siellä esityslista? Kohta 6: kuolleet. Kohta 7: juopot... Onko äänestyksiä, päätöksiä?
En. Ei ole kutsuttu, enkä olisi mennyt. En olisi käynyt koulussa kiusattavana ellei köyhänä olisi ollut pakko, oisin halunna yksityisopetuksen kotona.
9 luokastakin tulee menneeksi toukokuussa jo 46 vuotta, lukion päätöksestä 39 vuotta, toukokuussa.
Huvipuistohullu kirjoitti:
En menny, mulla oli treffit Junkerin kans silloin 🤩🎢😍
Oot paras 🥰
Vierailija kirjoitti:
Mallia voi ottaa poliitikoista, näyttävät olevan immuuneja omaehtoiselle häpeälle, mutta siihen en osaa sanoa että miten sen tekevät.
Edustustyö on huomiohakuisille ja narsisteille.
Skipannu kaikki ku muutenkin ei frendaavia tyyppei
En ole mennyt enkä tule menemään. En sinunakaan menisi. Ne ihmiset eivät voisi vähempää kiinnostaa.