Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Menisitkö 35 vuoden jälkeen luokkakokoukseen katsomaan ihmisiä joista et pitänyt edes silloin?

Vierailija
05.03.2025 |

Jostain olivat onkineet tietoni ja nyt pommitetaan useamman ihmisen voimalla. Kiinnostus asiaan on puhdas nolla.

Kommentit (107)

Vierailija
21/107 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Meidän luokkasormuksiin kirjattu luokkakokouksen päivämäärä on jo mennyt, tuskin sitä koko kokousta ylipäätään järjestettiin.

Mielestäni tuollaisissa kokouksissa on järkeä vain, jos luokassa on ollut hyvä yhteishenki ja ihmisille jäänyt hyvät muistot. Ei muuten. 

Minä en edes ottanut luokkasormusta, niin ei tarvinnut sitä miettiä.

Vierailija
22/107 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/107 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista edes niiden nimiä. Ei kiinnosta. 

Vierailija
24/107 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin harkita jostain sadantonnin summasta.

Vierailija
25/107 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mennyt. Ei ole mitään kaunoja ja henkikin oli ihan ok, mutta pidän yhteyttä vain niihin vanhoihin luokkakavereihin, joihin oikeasti haluan pitää yhteyttä. 

Vierailija
26/107 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisen vapauteen kuuluu valita seuransa.

Vierailija
27/107 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne oikeasti halua kaltaistasi luuseria nähdä joten pysy ap poissa.

Vierailija
28/107 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi enkä mennyt.

Vierailija
29/107 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin ja kivaa oli. Meillä oli mukava luokka. Tosin ymmärsin nyt paremmin miksi joidenkin kanssa ei tullut pidettyä yhteyksiä kouluaikojen jälkeen.

Vierailija
30/107 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ottanut osaa itse. Miksi pitäisi tavata se savolaistaustainen lättäperse hoviväkensä kanssa? Ihan tarpeeksi monta vuotta jouduin sietämään heidän ilkkumistaan ja kiusaamistaan.

Ihminen, joka kasvaa aikuiseksi pyytää anteeksi.

Järkyttävintä tässä on, että näistä ihmishirviöistä voi tulla sairaanhoitajia, sosiaalityöntekijöitä, poliiseja jne.

Vierailija
31/107 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsuttiin jo 10 vuoden jälkeen yläasteen luokkakokoukseen. En edes harkinnut, eihän ne järjestäjät olleet minusta silloinkaan kiinnostuneet. Meitä oli muutaman ujomman tytön porukka joita ei kutsuttu edes 9-luokan päättäjäisiin, pitäkööt sitten kokouksensa. 

Vierailija
32/107 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menin. Olin pidetty koulussa kouluaikoina ja olin sitä myös luokkakokouksessa. Mulkut ja ruikuttajat sinne ei onneksi tulleetkaan.

Vierailija
33/107 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi enkä mennytkään. Lauma m-u-lkk-uja koko porukka. 

Vierailija
34/107 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näiden järjestäjä on aina se joka pitää itseään todella menestyneenä ja haluavat kaikki katsomaan hänen osari teslaa. 

Vierailija
35/107 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi. Vaikka asun synnyinpaikkakunnallani niin ei jaksaisi kiinnostaa. Yläasteen luokallamme on ollut jopa kaksi luokkakokousta niin kutsua ei ole tullut - mokottamista kylläkin kun olen juhlien puuhanaista nähnyt.

Vierailija
36/107 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En menisi. Vaikka asun synnyinpaikkakunnallani niin ei jaksaisi kiinnostaa. Yläasteen luokallamme on ollut jopa kaksi luokkakokousta niin kutsua ei ole tullut - mokottamista kylläkin kun olen juhlien puuhanaista nähnyt.

Aa niin onko ne yleensä naisten järjestämiä? Meidän luokasta minä olen ainoa joka edes teoriassa voisi toimia minään puuhanaisena, mutta ajatus siitä, että alkaisin puuhanaiseilemaan saadakseni vanhan luokan kasaan, saa lähinnä hytkymään naurusta. 

Vierailija
37/107 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
38/107 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi koskaan luokkakokoukseen. Osa heistä jätti minulle elinikäiset arvet.

Vierailija
39/107 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Valmistumisestani ei ole noin pitkää aikaa, mutta jonkinlaisia luokkakokouksia ovat järjestäneet ja yrittäneet sinne kutsua. Kiitos ei, mun piti viettää niiden kanssa pakosta 10-3 vuotta, en ole kenellekään enempää velkaa. 

Vierailija
40/107 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako heistä luulet vielä tunnistavasi? Jotkut ovat vielä tunnistaneet minut, kun ovat jossakin tulleet vastaan. Minulla ei ole ollut aavistustakaan, kenen kanssa puhun, ennen kuin ovat esitelleet itsensä. Väliä edellisestä kohtaamisesta on ollut noin 40 vuotta.