Menisitkö 35 vuoden jälkeen luokkakokoukseen katsomaan ihmisiä joista et pitänyt edes silloin?
Jostain olivat onkineet tietoni ja nyt pommitetaan useamman ihmisen voimalla. Kiinnostus asiaan on puhdas nolla.
Kommentit (107)
En muista edes niiden nimiä. Ei kiinnosta.
Voisin harkita jostain sadantonnin summasta.
En ole mennyt. Ei ole mitään kaunoja ja henkikin oli ihan ok, mutta pidän yhteyttä vain niihin vanhoihin luokkakavereihin, joihin oikeasti haluan pitää yhteyttä.
Aikuisen vapauteen kuuluu valita seuransa.
Ei ne oikeasti halua kaltaistasi luuseria nähdä joten pysy ap poissa.
Menin ja kivaa oli. Meillä oli mukava luokka. Tosin ymmärsin nyt paremmin miksi joidenkin kanssa ei tullut pidettyä yhteyksiä kouluaikojen jälkeen.
En ole ottanut osaa itse. Miksi pitäisi tavata se savolaistaustainen lättäperse hoviväkensä kanssa? Ihan tarpeeksi monta vuotta jouduin sietämään heidän ilkkumistaan ja kiusaamistaan.
Ihminen, joka kasvaa aikuiseksi pyytää anteeksi.
Järkyttävintä tässä on, että näistä ihmishirviöistä voi tulla sairaanhoitajia, sosiaalityöntekijöitä, poliiseja jne.
Kutsuttiin jo 10 vuoden jälkeen yläasteen luokkakokoukseen. En edes harkinnut, eihän ne järjestäjät olleet minusta silloinkaan kiinnostuneet. Meitä oli muutaman ujomman tytön porukka joita ei kutsuttu edes 9-luokan päättäjäisiin, pitäkööt sitten kokouksensa.
Minä menin. Olin pidetty koulussa kouluaikoina ja olin sitä myös luokkakokouksessa. Mulkut ja ruikuttajat sinne ei onneksi tulleetkaan.
En menisi enkä mennytkään. Lauma m-u-lkk-uja koko porukka.
Näiden järjestäjä on aina se joka pitää itseään todella menestyneenä ja haluavat kaikki katsomaan hänen osari teslaa.
En menisi. Vaikka asun synnyinpaikkakunnallani niin ei jaksaisi kiinnostaa. Yläasteen luokallamme on ollut jopa kaksi luokkakokousta niin kutsua ei ole tullut - mokottamista kylläkin kun olen juhlien puuhanaista nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
En menisi. Vaikka asun synnyinpaikkakunnallani niin ei jaksaisi kiinnostaa. Yläasteen luokallamme on ollut jopa kaksi luokkakokousta niin kutsua ei ole tullut - mokottamista kylläkin kun olen juhlien puuhanaista nähnyt.
Aa niin onko ne yleensä naisten järjestämiä? Meidän luokasta minä olen ainoa joka edes teoriassa voisi toimia minään puuhanaisena, mutta ajatus siitä, että alkaisin puuhanaiseilemaan saadakseni vanhan luokan kasaan, saa lähinnä hytkymään naurusta.
En menisi koskaan luokkakokoukseen. Osa heistä jätti minulle elinikäiset arvet.
En. Valmistumisestani ei ole noin pitkää aikaa, mutta jonkinlaisia luokkakokouksia ovat järjestäneet ja yrittäneet sinne kutsua. Kiitos ei, mun piti viettää niiden kanssa pakosta 10-3 vuotta, en ole kenellekään enempää velkaa.
Montako heistä luulet vielä tunnistavasi? Jotkut ovat vielä tunnistaneet minut, kun ovat jossakin tulleet vastaan. Minulla ei ole ollut aavistustakaan, kenen kanssa puhun, ennen kuin ovat esitelleet itsensä. Väliä edellisestä kohtaamisesta on ollut noin 40 vuotta.
Minä en edes ottanut luokkasormusta, niin ei tarvinnut sitä miettiä.