Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenellä on sellainen vartalo, että farkut istuu täydellisesti, ilman mitään fiksauksia?

Vierailija
05.03.2025 |

Sen kun vaan kaupasta hakee, laittaa päälle ja hyvältä näyttää. Tätä olen aina ihmetellyt, että miten voi olla juuri oikein kokoinen kaikinpuolin. 

Kommentit (90)

Vierailija
81/90 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle istuu melkein farkut kuin farkut. Jos ei istu niin malli ja koko on väärä. 

Vierailija
82/90 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennen tuo onnistui. Sitten joku keksi matalavyötäröiset farkut, varmaan säästääkseen kangasta, sen jälkeen ei ole onnistunut.

Mitä ihmettä? Farkut on olleet korkeavyötäröisiä viimeiset 10 vuotta.

Kyllä nuorisolla näkee niin matalia, että melkein karvat näkyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/90 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla onnistuu mutta olen mies. 

Minä olen miehen mallinen nainen ja onnistuu myös. Eli ei reisiä, ei takapuolta, eikä liiemmin vyötäröä. Tasapaksua mallia olen ja regurlar cut, tai slim fit ja matala vyötärö on hyvä.

Korkea vyötärö ei käy, eikä erityiset naisten mallit, koska niissä jää pussit lantiolle. 

Vierailija
84/90 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän riippuu täysin farkuista. En ole koskaan niitä fiksannut. Ostan oikean kokoiset.

Vierailija
85/90 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen, miten missään housuissa ei ole omena-mallia eli suurempaa vyötärönympärystä. Joo, voidaan kaikki laihduttaa mutta silti vyötärö on itsellä aina suhteessa suurempi. Aina housut kiristää vyötäröltä, on paino alkanut numerolla 5 tai numerolla 7. En voi olla ainoa? Nykyisin kuminauhavyötäröt vähän jeesaa.

Pillifarkut kuminauhavyötäröllä on omenalle hyvät. 

Vierailija
86/90 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennen tuo onnistui. Sitten joku keksi matalavyötäröiset farkut, varmaan säästääkseen kangasta, sen jälkeen ei ole onnistunut.

Eivät niin korkeavyötäröiset kuin 80 -luvulla. Jos farkut ylettyvät hädintuskin napaan, ne eivät ole korkeavyötäröiset, vaan normaalivyötäröiset.

Silloin myös miehet käytti korkeavyötäröisiä ja paita tungettiin sinne alle. Kauhean näköistä oli kyllä. 

Vierailija
87/90 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikillahan on! Sehän riippuu farkkujen mallista istuvatko vai ei.

Oliko tämä nyt hieman kysymys luokkaa, kenellä on sopiva palikka työntää tietyn muotoisesta reiästä?

Vierailija
88/90 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Farkkuja on monenlaisia, matalaa ja korkeaa vyötäröa, leiveista lahkeista tiukkoihin ja pituuksia myös erilaisia. 

W/L (Waist/Length = Vyötärö/Lahkeen pituus). Mulla pitää riippuen merkistä olla 28/29, oon nääs lyhyt jalkainen ja jos oikein muistan niin keskipituus on 31 tai 32

Vierailija
89/90 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla onnistuu mutta olen mies. 

Minä olen miehen mallinen nainen ja onnistuu myös. Eli ei reisiä, ei takapuolta, eikä liiemmin vyötäröä. Tasapaksua mallia olen ja regurlar cut, tai slim fit ja matala vyötärö on hyvä.

Korkea vyötärö ei käy, eikä erityiset naisten mallit, koska niissä jää pussit lantiolle. 

Mun sisko osti aina miesten farkkuja just noista syistä kuin sulla. Nykyisin löytää jonkin verran myös naisten malleista kun nykyisin on farkkuja jos vaikka minkä mallisia,

Vierailija
90/90 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nuorisolla näkee niin matalia, että melkein karvat näkyy.

No katsos kun on niin monen mallisia farkkuja olemassa. Myös niitä joissa on vyötärö oikealla kohdalla, eli vyötäröllä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän