Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenellä on sellainen vartalo, että farkut istuu täydellisesti, ilman mitään fiksauksia?

Vierailija
05.03.2025 |

Sen kun vaan kaupasta hakee, laittaa päälle ja hyvältä näyttää. Tätä olen aina ihmetellyt, että miten voi olla juuri oikein kokoinen kaikinpuolin. 

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se miehenäkään helppoa ole, kun vyötärönympärys on alle 80 senttiä, pituutta 193 senttiä ja reidet ovat todella paksut ja lihaksikkaat. Perusfarmarihousut kaavoitetaan joko paskamahaisille isukeille tai tikkujaloille. Nykyään teetän lähes kaikki housuni, joskus löytyy joku summafarkkupari jonka saa vaatturin muutostoimenpiteillä istumaan. 

Lisään vielä, että toivoisin housujen sivukiristimien tulevan takaisin ns. muotiin. Näillä voi vyötäröltään kapeampi, mutta jaloista ja perseestä lihaksikas mies korjailla vähän vyötärön istuvuutta eikä näytä edes hullulta, jos housuissa on laskokset. 

Vierailija
62/75 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se miehenäkään helppoa ole, kun vyötärönympärys on alle 80 senttiä, pituutta 193 senttiä ja reidet ovat todella paksut ja lihaksikkaat. Perusfarmarihousut kaavoitetaan joko paskamahaisille isukeille tai tikkujaloille. Nykyään teetän lähes kaikki housuni, joskus löytyy joku summafarkkupari jonka saa vaatturin muutostoimenpiteillä istumaan. 

Lisään vielä, että toivoisin housujen sivukiristimien tulevan takaisin ns. muotiin. Näillä voi vyötäröltään kapeampi, mutta jaloista ja perseestä lihaksikas mies korjailla vähän vyötärön istuvuutta eikä näytä edes hullulta, jos housuissa on laskokset. 

Monissa lasten housuissa on vyötärökaistaleen sisällä oleva nappikuminauha, jolla vyötäröä voi kiristää. Ne eivät näytä siis kuminauhavyötäröisiltä housuilta muuten, tuo voi olla vaikka farkuissa. Minä kapeavyötäröisenä toivon, että aikuistenkin housuissa voisi olla tuollainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyköistuvat kuin berliininmakkaralla.

Vierailija
64/75 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi jolle istuu hyvin, kunhan farkut on oikeaa mallia. Itselläni on kysymys farkkujen vyötärön korkeudesta. Korkeavyötäröiset painaa ikävästi kylkiluihin sekä vatsaan istuessa ja matalavyötäröiset on epämiellyttävän tuntuiset päällä. Normaalivyötäröllä varustettuja farkkuja on nykyään vähän vaikea löytää, mutta Levi's 311 on tämän hetken paras malli minulle.

Vierailija
65/75 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just ostin ja hyvät on.174/63kg

Vierailija
66/75 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen tähän mennessä löytänyt farkut ilman mitään fiksaamista. Farkkuja on eri mallisia, eri lahkeenpituudella. 

Käytän kokoa 32/34. Eli vyötärö 32 tuumaa (olen pikkuisen pläski) ja lahkeen pituus 34 tuumaa.

N64

Vierailija
67/75 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on eri malleja ja kokoja.

Vierailija
68/75 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missinmittaiset kehuu kuinka heille sopii kaikki kuin hanska. Kaikki ei vaan ole tyyliin 175/91/65/90. 

En ole missinmittainen, mutta siitä huolimatta löydän kyllä istuvat farkut. Mallejahan on kymmenittäin, on korkeaa, matalaa, kapeata, leveätä, vyötäröstä tilavampaa tai tiukempaa, suoralle kropalle, lanteikkaalle. Samasta koosta löytyy usein monia lahkeenpituuksia, useimmat farkut ovat nykyään ainakin jonkin verran joustavat, joten antavat myöden tarvittavista kohdista. 

Vierailija
69/75 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on kapea vyötärö ja lihaksikkaat jalat ja pylly, niin senkun vaan hakee mitkä tahansa ihonmyötäiset farkut joissa on pari prosenttia elastaania. Ylipainoisten, varsinkaan omenavartaloisten naisten ei kannata farkkuja edes harkita. 

Stretchfarkut on omenavartalolle täydelliset. Korostaa laihinta kohtaa vartalosta eli jalkoja ja vyötäröltä ei kiristä, koska on stretch. Myös pysyy päällä. Tavalliset farkut tippuu koko ajan, jos olet tasapaksua mallia, vyötärö ja lantio suurinpiirtein saman kokoiset. Koko ajan saa olla kiskomassa ylös. Vyö taas tuntuu epämiellyttävältä. 

Vierailija
70/75 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskokaa tai älkää mutta minulla on ollut vaikka olin kaukana hoikasta ja sirosta. Olen pitkähkö tiimalasi ja xl-kokoa. Yleensä ne muotiliikkeiden isoimmat koot sujahti jalkaan tuosta noin vaan ja ehkä niitä oli jäljellä, kun olivat hieman harvinaisempia kokoja. Nyt on tullut 17 kg lisää painoa, niin ongelmat on alkaneet. Normikaupan farkkukoot liian pieniä ja sitten niissä isojen tyttöjen malleissa on joko liian iso vyötärö tai jos vyötärö sopiva, niin peppu ja reidet ei mahdu. On pitänyt siirtyä plus ja curvy kokoihin. Ne kyllä istuu, ne ei ole niitä että voi mennä kauppaan kuin kauppaan ja löytäisi ne sieltä.

Vierailija
71/75 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOkaiselle ne sopii,jos elää normaalisti,liikkuu ja syö sopivasti.

Vierailija
72/75 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkkuja on nykyään niin paljon eri malleja ja pituuksia, että luulisi kaikille löytyvän. Olen itse lyhyt, hoikka ja kapealantioinen, joten vähän pitää etsiä, mutta löytyy kyllä. Tuumakoko 26 ja lahkeenpituus 28 yleensä on hyvä.

Vierailija
73/75 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ostamani farkkuja joudu mitenkään fiksailemaan, ja monen merkkisiä on. Olen 164 cm, 49 kg, urheilullinen nainen. 

Vierailija
74/75 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan aina samanmerkkiset ja kokoiset tuosta syystä.

Vierailija
75/75 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

32/36 farkut istuvat hyvin, jos vaan sellaiset löytyvät.

Mulla sama koko. Sen kun vain hakee kaupasta koonmukaan ja aina on sopinut 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän