Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aiheuttaako miehet vai naiset naisten ulkonäköpaineet?

Vierailija
05.03.2025 |

Itse olen miettinyt että kumpi. Kaikkihan tietää että miehet suosii nuorempia naisia ja pitää heitä kauneimpia. Eikö tämä aiheuta paineita naisille pysyä hehkeänä? Toisaalta miehet rakastuu ja harrastaa seksiä ihan tavallisten naisten kanssa. Eli kumpi se on? Mitä miehet ja naiset tästä mieltä?

Kommentit (315)

Vierailija
141/315 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan itse ne paineet luodaan. Ja äidit. 

Mutta miehet suosii nuoria naisia

Ja mitä sitten? Käpälöiminen ja kuolaaminen  ei ole mikään lottovoitto vaan lähinnä tartuntariski.

SOVINISTIT  aiheuttaa ne paineet, mutta sovinistejahan ei tartte kuunnella. Miehet sekä pieni joukko tätinaisia, jotka on nielleet kyrvän niin syvälle etteivät edes tajua sen roikkuvan jalkovälistään.

Vierailija
142/315 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä täällä ainakin miehet korostaa pitkien hiusten ja tiimalasivartalon, sekä tietysti nuoruuden, merkitystä.

Ja se kiinnostaa sinua, koska...? Eikös se nyt mennytkään niin, ettei teitä kiinnosta miesten mielipiteet ja viihdytte parhaiten yksin...?

Hmm, näin iän myötä vastaan, että kyllä. En jaksa olla täyttämässä vaatimuksianne, joten parempi olla ilman. Vanhenen ja sitten vaihdatte nuorempaan, sitähän te täällä toitotatte. Mitä iloa minulle miehestä on? 

Noniin, eli ihan turhaan täällä vouhkaat, kun kaikki onkin h

Mihin kirjoitin, että "pitäkää tunkkinne"? En muistaakseni kirjoittanut niin, enkä jaksa kaivaa ketjua taaksepäin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/315 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ja samaan aikaan nuoret naiset ryntää sankoin joukoin Only Fansiin esittelemään vartaloaan ja yrittää perspillukuvilla päästä "oikotietä" masseihin. Jep jep, kyllä se naisten arvostus muina kuin reikinä varmaan paranee tätä myötä....not."

Arvostus mitataan myös rahassa. Jos joku on valmis rahoittamaan tuota toimintaa, niin kyllä sillä silloin on arvo. Itse en tohon lähtisi, mutta ajattelen silti, että ei se ole tyhmä, joka pyytää.

Totta. Miehet osaa arvostaa, että löytyy nuoria ja näyttäviä huo_ria heitä varten. Mutta ei se miesten arvostus sitä reikää pidemmälle ulotu. 

"Siis oot ihan vitsin hyvin lyönyt rahoiksi huor_aamisella!" Mmm...kuulostaa varmasti mukavalta ja siinä tuntee itsensä arvokkaaksi.

Vierailija
144/315 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä täällä ainakin miehet korostaa pitkien hiusten ja tiimalasivartalon, sekä tietysti nuoruuden, merkitystä.

Ja se kiinnostaa sinua, koska...? Eikös se nyt mennytkään niin, ettei teitä kiinnosta miesten mielipiteet ja viihdytte parhaiten yksin...?

Hmm, näin iän myötä vastaan, että kyllä. En jaksa olla täyttämässä vaatimuksianne, joten parempi olla ilman. Vanhenen ja sitten vaihdatte nuorempaan, sitähän te täällä toitotatte. Mitä iloa minulle miehestä on? 

Noniin, eli

Mihin kirjoitin, että "pitäkää tunkkinne"? En muistaakseni kirjoittanut niin, enkä jaksa kaivaa ketjua taaksepäin. 

Herranjestas sentään :D Oletpa literaalinen ihminen. Jos sanot, ettet enää jaksa täyttää miesten vaatimuksia ja parempi olla ilman ja mitä iloa miehistä on, niin se on ihan sama asia.

Vierailija
145/315 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Luetun ymmärtäminen 404? Juurihan minä kirjoitin, että miehet voivat kyllä kehua naisia ulkonäöllisesti, jos siihen kokevat aihetta. Ei se ole mitään ulkonäön solvaamista."

Ja sulta meni ohi mun pointti, että jos miehet jatkuvasti ihailevat naisessa vain ulkonäköä, ei se voi olla vaikuttamatta siihen, että naiset alkavat tarkkailla ulkonäköään. Kun kehuja ei tule, ei ole aihetta kehuun, vai mitä? Ihan just tolla logiikalla.

Luuletko että miesten suuri enemmistö saa kehuja naisilta? Ei saa. Mutta ethän sinä miehistä tai heidän olosuhteistaan välitä tuon taivaallista. Sinä välität vain itsestäsi ja olet kateellinen kun et saa samoja kehuja mitä kauniimmat kanssasiskosi pääsevät nauttimaan.

Ja jos tän palstan ideologiaa peilaillaan, niin mitä sinä niillä miesten kehuilla edes teet? Ethän sinä naisen tarvii tai halua miehiltä mitään, sillä olet

Miesten ulkonäköä katsos kun tosiaan ei kommentoida, edes silloin, kun siinä olisi kehuttavaa. Naisten ulkonäköä taas kehutaan. Johan miehet itse kirjoititte, että "kehutaan, jos on kehuttavaa". Miesten ulkonäköön ei siis kiinnitetä yhtä paljon huomiota tai ainakaan sitä ei sanota ääneen.

Vierailija
146/315 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ihmiset sukupuoleen, sukulaisuuteen, ikään, etnisyyteen tai kansalaisuuteen katsomatta tuomitsevat ja arvioivat ihmisiä alitajuntaisesti ulkonäön perusteella.

Miksi? Koska olemme ELÄIMIÄ.

Jos itse väität olevasi eläimellisyyden ulkopuolella, katsotaan salakuvatulla testillä, autatko mielummin jotain resuista takkutukkamummoa joka pyytää euron matkalippuun vai jotain kaunista laittautunutta nuorta naista joka pyytää euroa matkalippuun.

No, ei tarvitse koska netti on täynnä noita testejä ja joka kerta ihmiset mielummin auttavat kaunista naista tai komeaa miestä kuin tavista. Ja vihoviimeisenä he auttavat sellaista joka näyttää rumalta, vähävaraiselta tai oudolta.

Netissä on myös testejä joilla voi testata onko tiedostamattomia ennakkoasenteita suhteessa ulkonäköön. Kaikilla ei ole. Senkin testit kertovat. Sinä voit tuomita ulkonäön perusteella, mutta älä kuvittele, että kaikki tekevät niin.

Vierailija
147/315 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taaskaan hölmöläinen ei ymmärrä että joku nainen voi viihtyä yksin, joku taas kaivata suhdetta. Ei, tämä on aivan mahdoton asia käsittää kun naisethan ovat keskenään kaikki samanlaisia ja samaa mieltä, ja jos joku sanoo jotain eri tavalla kuin joku toinen nainen niin senhän on sitten pakko olla epäloogisuutta tai valhetta. 

Mutta onneksi tällä palstalla, tässäkin ketjussa, miehet esitetään yhtenä pahana joukkona, joka haluaa alistaa naiset valtansa alle ylläpitämällä kauneusihanteita näille. Ja yläpeukkuja satelee mammoilta "jes, sä näytit niille sioille, sisko ja kerroit totuuden".

Te teette sen itse, naiset.

Vierailija
148/315 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Luetun ymmärtäminen 404? Juurihan minä kirjoitin, että miehet voivat kyllä kehua naisia ulkonäöllisesti, jos siihen kokevat aihetta. Ei se ole mitään ulkonäön solvaamista."

Ja sulta meni ohi mun pointti, että jos miehet jatkuvasti ihailevat naisessa vain ulkonäköä, ei se voi olla vaikuttamatta siihen, että naiset alkavat tarkkailla ulkonäköään. Kun kehuja ei tule, ei ole aihetta kehuun, vai mitä? Ihan just tolla logiikalla.

Luuletko että miesten suuri enemmistö saa kehuja naisilta? Ei saa. Mutta ethän sinä miehistä tai heidän olosuhteistaan välitä tuon taivaallista. Sinä välität vain itsestäsi ja olet kateellinen kun et saa samoja kehuja mitä kauniimmat kanssasiskosi pääsevät nauttimaan.

Ja jos tän palstan ideologiaa peilaillaan, niin mitä sinä niillä miesten kehuilla edes teet? Ethän sinä naisen tarvii tai halua miehiltä mitään, sillä olet

Minusta siis myös ne positiiviset kommentit ovat huono asia, koska ne nostavat naisen ulkonäön huomion keskipisteeksi ihan turhaan. Eikö voisi välillä keskittyä muihin asioihin? Samalla vedät johtopäätöksiä ulkonäöstäni ja saamastani huomiosta ja käytät sitä lyömäaseena. Huomaatko?

Vierailija
149/315 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummalle ulkonäkö on huomattavasti tärkeämpää miehelle vai naiselle? Kummalle ulkonäkö on ehdoton kriteeri parinvalinnassa miehelle vai naiselle? Kumman koko elämä pyörii ulkonäön ympärillä miehellä vain naisella?

Niin sanotusti rumilla miehille ei ole mitään mahdollisuutta parisuhteeseen mutta ihan jokaisella naisella on mahdollisuus parisuhteeseen jos vaan joustaa omista ulkonäkö vaatimuksista minkä miehen pitää täyttää

Miehelle ulkonäkö on parinvalinnassa tärkeämpi kriteeri, kuin naisille. Johan siitä on tutkimuksiakin. Vai onko maailma muuttumassa sen osalta?

Kummallekin ulkonäkö on ihan yhtä tärkeää. Mutta miesten naismaku on laaja, kun taas naiset yleensä haluavat ulkomuodoltaan sen yhden ja saman miehen. Ja yleensä naisten ulkonäkökriteerit miehille ovat sellaisia, joihin mi

Tästäkin on tutkimuksia. Naisia miellyttävät sekä maskuliiniset, että feminiinisemmät miehet. Miehiä taas miellyttävät vain feminiiniset naiset. 

Vierailija
150/315 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset itse. Tästä oikein malliesimerkki on Alastoman Suomen sivuilla kun monesti näkee, kun joku nainen ihan mielissään esittelee kuvatekstissä, että "uudet hiukset". Miehiä ei vois vähempää ne hiukset kiinnostaa. Tissit ja pıllu tiskiin! Ne kiinnostaa. Hiuksille nyt on ihan sama. Varmasti moni nainen on törmännyt siihen ihan arkielämässäänkin, ettei mies ole huomannut hänen kampaajalla käyntiään tai uusia vaatteitaan. Miehiä ei nuo jutut kiinnosta, vaan naisia itseään.

Juu ja naisethan ne niistä lolloista ja viivapilluista puhuu. Vai?

Vierailija
151/315 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä kyllä naisten kesken koe mitään ulkonäköpaineita. Jos ollaan vaikka naisporukalla mökillä niin en edes katso peiliin. Mutta jos mukana on miehiä niin kyllä mä laittaudun. Ja tähän on turha tulla jankuttamaan että joku muu nainen on sanonut laittautuvansa itseään varten. Mä oon aina laittautunut miehiä varten, sekä hyvässä että pahassa. Hyvällä tarkoitan sitä, että olen halunnut esim viehättää omaa miestä. Toksisempi syy on se, että olen saanut elämäni aikana paljon ulkonäköön liittyviä haukkuja ihan tavallisilta miehiltä, jopa itseään kavereikseni kutsuvilta miehiltä. Jollain tapaa pelkään niitä ja koen, että minun pitää muokata naamaani jotta en loukkaa jonkun miehen esteettistä silmää eikä tarvisi kuulla mitään ilkeää. Surullista kun sen nyt miettii.

Vierailija
152/315 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummalle ulkonäkö on huomattavasti tärkeämpää miehelle vai naiselle? Kummalle ulkonäkö on ehdoton kriteeri parinvalinnassa miehelle vai naiselle? Kumman koko elämä pyörii ulkonäön ympärillä miehellä vain naisella?

Niin sanotusti rumilla miehille ei ole mitään mahdollisuutta parisuhteeseen mutta ihan jokaisella naisella on mahdollisuus parisuhteeseen jos vaan joustaa omista ulkonäkö vaatimuksista minkä miehen pitää täyttää

Miehelle ulkonäkö on parinvalinnassa tärkeämpi kriteeri, kuin naisille. Johan siitä on tutkimuksiakin. Vai onko maailma muuttumassa sen osalta?

Kummallekin ulkonäkö on ihan yhtä tärkeää. Mutta miesten naismaku on laaja, kun taas naiset yleensä haluavat ulkomuodoltaan sen yhden ja saman miehen. Ja yleensä naisten ulkonäkökriteerit miehille ovat sellaisia, joihin mies ei voi itse vaikuttaa. Eli miesten kriteerit ovat siltäkin osin "armollisemmat".

Tästäkin on tutkimuksia. Naisia miellyttävät sekä maskuliiniset, että feminiinisemmät miehet. Miehiä taas miellyttävät vain feminiiniset naiset.

Kun naisilta kysytään, minkälainen ulkomuoto miehellä viehättää eniten, niin todellakin valtaosa naisista kuvailee sen yhden ja saman miehen.

Vierailija
153/315 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet!!!!!

Vierailija
154/315 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ja samaan aikaan nuoret naiset ryntää sankoin joukoin Only Fansiin esittelemään vartaloaan ja yrittää perspillukuvilla päästä "oikotietä" masseihin. Jep jep, kyllä se naisten arvostus muina kuin reikinä varmaan paranee tätä myötä....not."

Arvostus mitataan myös rahassa. Jos joku on valmis rahoittamaan tuota toimintaa, niin kyllä sillä silloin on arvo. Itse en tohon lähtisi, mutta ajattelen silti, että ei se ole tyhmä, joka pyytää.

Totta. Miehet osaa arvostaa, että löytyy nuoria ja näyttäviä huo_ria heitä varten. Mutta ei se miesten arvostus sitä reikää pidemmälle ulotu. 

"Siis oot ihan vitsin hyvin lyönyt rahoiksi huor_aamisella!" Mmm...kuulostaa varmasti mukavalta ja siinä tuntee itsensä arvokkaaksi.

Sano mitä sanot, mutta mun mielipide oli, että arvostus mitataan myös rahassa. Jos mies ei koskaan osta vaikka vaimolleen kukkia, mutta maksaa OF tähtöselle palveluista, niin kyllä, ajattelen, että silloin mies arvostaa enemmän Of tähtöstä, kuin vaimoaan.

Vierailija
155/315 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten suusta kuultua:

"Tissien pitää olla isot"

"Perseen pitää olla pyöreä"

"Näittekö ton naisen perseen?!"

"Toi nainen on kuuma, mutta toi sen kaverin on kyllä ruma."

"Naisessa pitää olla jotain mistä ottaa kiinni."

"Lihavat naiset on rumia."

"Naisella pitää olla pitkät hiukset."

"En pidä lihaksikkaista naisista."

"Katson naisten urheilua, koska ne on kuumia. En minä niistä tuloksista mitään tiedä."

"Reiällä pilattu kakkosnelonen!"

"Sulla on muuten aika leveä nenä."

"Oot nätti vaikka sulla onkin leveet hartiat."

.. en jaksa enempää..

Ja miksi välität näistä mielipiteistä? Ethän sinä naisena miehiä halua. Et ainakaan, jos tätä palstaa uskoo ja kuinka täällä naiset kertoo miten ovat super onnellisia ilman miestä. Jopa tieteelliset tutkimuksetkin kertovat kuinka sinkkunaiset ovat tyytyväisempiä elämäänsä kuin parisuhteessa olevat naiset. I fuckin love science!!

Vierailija
156/315 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taaskaan hölmöläinen ei ymmärrä että joku nainen voi viihtyä yksin, joku taas kaivata suhdetta. Ei, tämä on aivan mahdoton asia käsittää kun naisethan ovat keskenään kaikki samanlaisia ja samaa mieltä, ja jos joku sanoo jotain eri tavalla kuin joku toinen nainen niin senhän on sitten pakko olla epäloogisuutta tai valhetta. 

Mutta onneksi tällä palstalla, tässäkin ketjussa, miehet esitetään yhtenä pahana joukkona, joka haluaa alistaa naiset valtansa alle ylläpitämällä

Mites, onko sulla paljon rahaa ja statusta? 

Vierailija
157/315 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta onneksi tällä palstalla, tässäkin ketjussa, miehet esitetään yhtenä pahana joukkona, joka haluaa alistaa naiset valtansa alle ylläpitämällä

No ei täällä kukaan nainen juokse yksittäisiä miesten kommentteja irvailemassa sillä perusteella että joku muu mies jossain muualla on sanonut jotain muuta. 

Vierailija
158/315 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset itse. Tästä oikein malliesimerkki on Alastoman Suomen sivuilla kun monesti näkee, kun joku nainen ihan mielissään esittelee kuvatekstissä, että "uudet hiukset". Miehiä ei vois vähempää ne hiukset kiinnostaa. Tissit ja pıllu tiskiin! Ne kiinnostaa. Hiuksille nyt on ihan sama. Varmasti moni nainen on törmännyt siihen ihan arkielämässäänkin, ettei mies ole huomannut hänen kampaajalla käyntiään tai uusia vaatteitaan. Miehiä ei nuo jutut kiinnosta, vaan naisia itseään.

Toinen helvetin hyvä esimerkki tästä on rakennekynnet. Nainen hankkii omasta mielestään upeat rakennekynnet, mutta mies/miehet eivät niitä huomaa tai huomioi millään tavalla. Mutta annas olla kun nainen menee frendiensä kanssa brunssille, niin jokainen näistä naispuolisista frendeistä hehkuttaa näitä uusia kynsiä maasta taivaisiin.

Ja jätetään ne muutamat marginaaliin kuuluvat kynsistä kiksinsä saavat fetisistimiehet tän ulkopuolelle.

Vierailija
159/315 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja jos tän palstan ideologiaa peilaillaan, niin mitä sinä niillä miesten kehuilla edes teet? Ethän sinä nai

Sinä siis oletat minulle olevan tärkeää saada kehuja miehiltä ulkonäöstäni. Ajattelet, että minusta tuntuu pahalta, kun en saa niitä. Samalla teet tuota miehille tyypillistä vertailua: joku toinen nainen on kauniimpi, kuin joku toinen (tässä tapauksessa viittaat minuun). Ajattelet ilmeisesti, että juurikin ulkonäköön kohdistettu iva osuu pahimpaan paikkaan. Miksi?

Vierailija
160/315 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ihmiset sukupuoleen, sukulaisuuteen, ikään, etnisyyteen tai kansalaisuuteen katsomatta tuomitsevat ja arvioivat ihmisiä alitajuntaisesti ulkonäön perusteella.

Miksi? Koska olemme ELÄIMIÄ.

Jos itse väität olevasi eläimellisyyden ulkopuolella, katsotaan salakuvatulla testillä, autatko mielummin jotain resuista takkutukkamummoa joka pyytää euron matkalippuun vai jotain kaunista laittautunutta nuorta naista joka pyytää euroa matkalippuun.

No, ei tarvitse koska netti on täynnä noita testejä ja joka kerta ihmiset mielummin auttavat kaunista naista tai komeaa miestä kuin tavista. Ja vihoviimeisenä he auttavat sellaista joka näyttää rumalta, vähävaraiselta tai oudolta.

Laiha saa myös aina parempaa ja ystävällisempää palvelua kuin lihava. Kyllä se ulkonäkö vain vaikuttaa vaikka muuta väittäisi. Huomaisin tämän kun olin lihonut aika paljon muutamassa vuodessa. Ennen aspat olivat jotenkin paljon hymyilevämpiä yms. Kun laihdutin nyt talven aikana noin 20kg, muuttui myös käytös. Ne mikroeleet, ilmeet yms. Ja olen siis mies itse. Miesten suhtautuminen ei muuttunut kummassakaan tapauksessa, mutta naisista sen kyllä huomasi ihan selvästi.