Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aiheuttaako miehet vai naiset naisten ulkonäköpaineet?

Vierailija
05.03.2025 |

Itse olen miettinyt että kumpi. Kaikkihan tietää että miehet suosii nuorempia naisia ja pitää heitä kauneimpia. Eikö tämä aiheuta paineita naisille pysyä hehkeänä? Toisaalta miehet rakastuu ja harrastaa seksiä ihan tavallisten naisten kanssa. Eli kumpi se on? Mitä miehet ja naiset tästä mieltä?

Kommentit (315)

Vierailija
1/315 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan itse ne paineet luodaan. Ja äidit. 

Vierailija
2/315 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja anopit. Ja mummot. Ja vanhammat naiskollegat yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/315 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta miehet suosii nuoria naisia

Vierailija
4/315 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne oikeasti suosi. Katso ympärillesi.

Vierailija
5/315 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Media aiheuttaa ne paineet ja ulkonäkökeskeiset ihmiset, jotka kuvittelevat että kaikilla on sama fiksaatio ulkonäköön.

Vierailija
6/315 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset 100 %

Vierailija
7/315 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmeliinit aiheuttaa tuollaista.

Vierailija
8/315 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ihmiset sukupuoleen, sukulaisuuteen, ikään, etnisyyteen tai kansalaisuuteen katsomatta tuomitsevat ja arvioivat ihmisiä alitajuntaisesti ulkonäön perusteella.

Miksi? Koska olemme ELÄIMIÄ.

Jos itse väität olevasi eläimellisyyden ulkopuolella, katsotaan salakuvatulla testillä, autatko mielummin jotain resuista takkutukkamummoa joka pyytää euron matkalippuun vai jotain kaunista laittautunutta nuorta naista joka pyytää euroa matkalippuun.

No, ei tarvitse koska netti on täynnä noita testejä ja joka kerta ihmiset mielummin auttavat kaunista naista tai komeaa miestä kuin tavista. Ja vihoviimeisenä he auttavat sellaista joka näyttää rumalta, vähävaraiselta tai oudolta.

Vierailija
9/315 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet. Kilpailu miesten huomiosta aiheuttaa ulkonäkö paineet, minkä takia vertaillaan itseä muihin naisiin. 

Vierailija
10/315 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen itse ja muut naiset.

Vierailija
11/315 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ihmiset sukupuoleen, sukulaisuuteen, ikään, etnisyyteen tai kansalaisuuteen katsomatta tuomitsevat ja arvioivat ihmisiä alitajuntaisesti ulkonäön perusteella.

Miksi? Koska olemme ELÄIMIÄ.

Jos itse väität olevasi eläimellisyyden ulkopuolella, katsotaan salakuvatulla testillä, autatko mielummin jotain resuista takkutukkamummoa joka pyytää euron matkalippuun vai jotain kaunista laittautunutta nuorta naista joka pyytää euroa matkalippuun.

No, ei tarvitse koska netti on täynnä noita testejä ja joka kerta ihmiset mielummin auttavat kaunista naista tai komeaa miestä kuin tavista. Ja vihoviimeisenä he auttavat sellaista joka näyttää rumalta, vähävaraiselta tai oudolta.

Naisena auttaisin mummoa 

Vierailija
12/315 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisethan korostavat, etteivät tarvitse miehiä mihinkään ja ovat tyytyväisimmillään sinkkuina. Miksi heillä siis on ulkonäköpaineita? Toisten naisten takia?

Vierailija
13/315 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän suosi, pitävät yksinkertaisina ja käyttävät ehkä hyväksi....samoin muuten tekevät arabit täällä suomessa.

Vierailija
14/315 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne oikeasti suosi. Katso ympärillesi.

Miehet suosii nuoria naisia, mutta ei nuoret naiset halua niitä ikäloppuja vaan ikäisensä miehen -eri

Vierailija
15/315 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat?

Vierailija
16/315 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisethan korostavat, etteivät tarvitse miehiä mihinkään ja ovat tyytyväisimmillään sinkkuina. Miksi heillä siis on ulkonäköpaineita? Toisten naisten takia?

XD

Vierailija
17/315 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehet niitä luo. Ja toisaalta, miesten kaikkia höpinöitä ei kannata kuunnella niin tarkasti. Miehet tykkää naisista. Ja suurin osa ei ole ulkonäkökeskeisiä, eikä pidä muokatuista naisista. Idioottien puheet kannattaa skipata.

Vierailija
18/315 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut suosii joo, ja jos et itse ole nuori nainen, niin miksi jumit asiaan kuin incel-miehet kauniiden naisten olemassaoloon?

Jos et ole nuori nainen niin et ole, turhaan kulutat aikaa moisen miettimiseen. Itse siis paineesi aiheutat, jos kulutat energiaa tuollaiseen mille et voi mitään, ja yrität änkeä itseäsi johonkin mitä et ole. Nuoruus on kaikilla kerran ja thats it. 

Vierailija
19/315 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpailun janoiset tyhmät kiusaajaluontoiset naiset ja heikot miehet. Epävarmoja molemmat.

Vierailija
20/315 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis jotkut naiset itse kyylää toisten ryppyjä ja kiloja, eli nuo idiootit niitä paineita yrittää luoda kun itse ovat jumissa tuolla tasolla. Ei kannata välittää.