Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aiheuttaako miehet vai naiset naisten ulkonäköpaineet?

Vierailija
05.03.2025 |

Itse olen miettinyt että kumpi. Kaikkihan tietää että miehet suosii nuorempia naisia ja pitää heitä kauneimpia. Eikö tämä aiheuta paineita naisille pysyä hehkeänä? Toisaalta miehet rakastuu ja harrastaa seksiä ihan tavallisten naisten kanssa. Eli kumpi se on? Mitä miehet ja naiset tästä mieltä?

Kommentit (315)

Vierailija
101/315 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko sä, ettei me naiset olla kuultu näitä miesten keskusteluja tai kommentteja hyvännäköisistä naisista? Niitä kun jatkuvasti joka puolella kuulee, niin ei voi olla kiinnittämättä huomiota siihen, että itse ei muuten ole tuollainen, josta nuo puhuvat.

Luetun ymmärtäminen 404? Juurihan minä kirjoitin, että miehet voivat kyllä kehua naisia ulkonäöllisesti, jos siihen kokevat aihetta. Ei se ole mitään ulkonäön solvaamista.

Ja mitä tulee naisiin ja heidän puheisiinsa miehistä, niin tän palstan eräs kaikkein aikojen suosituimmista ketjuista taitaa olla Damiano Davidin fanitusketju, missä helvetin iso osa viesteistä keskittyy kyseisen miehen ulkonäön kehumiseen. Suurin osa meistä perusjarnoista ei ole Damianon näköinen, joten miltä luulet sen meistä tuntuvat? Siis jos ajattelisimme tätä asiaa sun logiikalla.

Vierailija
102/315 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, mä oon saanut haukkuja ulkonäöstäni vain miehiltä. Sitten toinen asia joka on vaikuttanut paljon, on tämä palsta jossa miehet vakuuttelevat että eivät arvosta naisessa mitään muuta kuin nuoruutta ja jos nainen ikääntyy niin joutuu vaihtoon. Tämä on itselleni se syy miksi en ole halunnut miestä ollenkaan, koska olisi ihan hirveää pelätä joka päivä alkaako ikääntymisen merkkejä näkyä. Minusta tuo suhtautuminen naisen ikään on suorastaan sairasta ja osoittaa ettei naista pidetä edes ihmisenä, sillä iän karttuminen on osa ihmisyyttä.

Sitten kyllä uskon että osa vanhempia naisia haukkuvista ketjuista on naisilta, jotka on omaksuneet tuon miesten ajatusmaailman ja haluavat lytätä naisia jotka ovat epäonnistuneet tässä miesten maailmassa ja ikääntyneet. 

Mä olen kuullut ihan livenä miesten haukkuvan keski-ikäistä naista "ylikypsäksi". Ei muuten naurattanut, vaikka itse olinkin vielä alle 30-vuotias. Tiesin saman kohtalon olevan edessä minullakin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/315 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä täällä ainakin miehet korostaa pitkien hiusten ja tiimalasivartalon, sekä tietysti nuoruuden, merkitystä.

Ja se kiinnostaa sinua, koska...? Eikös se nyt mennytkään niin, ettei teitä kiinnosta miesten mielipiteet ja viihdytte parhaiten yksin...?

Vierailija
104/315 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Luetun ymmärtäminen 404? Juurihan minä kirjoitin, että miehet voivat kyllä kehua naisia ulkonäöllisesti, jos siihen kokevat aihetta. Ei se ole mitään ulkonäön solvaamista."

Ja sulta meni ohi mun pointti, että jos miehet jatkuvasti ihailevat naisessa vain ulkonäköä, ei se voi olla vaikuttamatta siihen, että naiset alkavat tarkkailla ulkonäköään. Kun kehuja ei tule, ei ole aihetta kehuun, vai mitä? Ihan just tolla logiikalla.

Vierailija
105/315 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on ylipainoa. Sen olen huomannut että kävelyllä ollessani 90% fitissä kunnossa olevista naisista hymyilevät vit tumaisesti minut nähdessäni, kun taas 10% fitissä kunnossa olevista miehistä hymyilevät vit tumaisesti. Aikamoinen ero... 

Vierailija
106/315 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin 50/50 koska miehet ovat ne, jotka kauneuskilpailuja järjestävät mutta naiset ovat niitä, jotka niihin innokkaasti osallistuvat.

Suomessa  missibisneksen tunnetuin toimija on Finnartist Oy, joka omistaa esimerkiksi Miss Suomi ja Suomen Neito -kisaformaattien oikeudet. Finnartist Oy:n toimitusjohtajana toimii Sunneva Sjögren.

Pieleeni meni tämäkin sinulta. Nyt vain uutta matoa koukkuun, kyllä ne miesvihat sieltä vielä osuu.

Vierailija
107/315 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisethan on jo vuosia huutanut että laittautua ja pukeutuu kauniisiin vaatteisiin vain itsensä takia. Samalla tavalla naiset on jo vuosia sanonut että naiset ei valehtele niin miten ihmeessä naisten ulkonäköpaineet voi olla miesten aiheuttamaa?

Kyllä, mä teen sitä siksi, että siitä tulee hyvä fiilis tuntea itsensä kauniiksi. Se, miksi juuri siitä tulee hyvä fiilis, onkin sitten pohdinnan paikka...

Naista on kautta historian arvotettu ennenkaikkea ulkonäkönsä perusteella, eikä se ole miksikään muuttunut. Jokainen meistä haluaa tuntea olevansa arvostettu. Kun tällaisen alitajuisen arvomaailman on sisäistänyt, vaatii työtä ja kulttuurimuutosta opetella siitä pois. Alkaa nähdä tytöt ennen kaikkea älykkäinä, osaavina tai mitä muuta ikinä voivatkaan olla.

Heti kun naiset opettelevat hallitsemaan tunteensa ettei ole täysin tunteiden hallinnassa niin naisia voi sanoa pitää älykkäänä. Tunteet kun estää älyn ja järjen käytön. Nuo pitäisi tulla esille muutenkin kuin siten että nainen kehuu itseään älykkääksi, osaavaksi tai miksi tahansa muuksi.

Näytöt vaan puuttuu, puhetta ja itsekehuja kyllä riittää

Vierailija
108/315 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä täällä ainakin miehet korostaa pitkien hiusten ja tiimalasivartalon, sekä tietysti nuoruuden, merkitystä.

Ja se kiinnostaa sinua, koska...? Eikös se nyt mennytkään niin, ettei teitä kiinnosta miesten mielipiteet ja viihdytte parhaiten yksin...?

Hmm, näin iän myötä vastaan, että kyllä. En jaksa olla täyttämässä vaatimuksianne, joten parempi olla ilman. Vanhenen ja sitten vaihdatte nuorempaan, sitähän te täällä toitotatte. Mitä iloa minulle miehestä on? 

Vierailija
109/315 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on ylipainoa. Sen olen huomannut että kävelyllä ollessani 90% fitissä kunnossa olevista naisista hymyilevät vit tumaisesti minut nähdessäni, kun taas 10% fitissä kunnossa olevista miehistä hymyilevät vit tumaisesti. Aikamoinen ero... 

Paranoidi. Ei suomalainen hymyile vastaantulijalle.

Vierailija
110/315 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, mä oon saanut haukkuja ulkonäöstäni vain miehiltä. Sitten toinen asia joka on vaikuttanut paljon, on tämä palsta jossa miehet vakuuttelevat että eivät arvosta naisessa mitään muuta kuin nuoruutta ja jos nainen ikääntyy niin joutuu vaihtoon. Tämä on itselleni se syy miksi en ole halunnut miestä ollenkaan, koska olisi ihan hirveää pelätä joka päivä alkaako ikääntymisen merkkejä näkyä. Minusta tuo suhtautuminen naisen ikään on suorastaan sairasta ja osoittaa ettei naista pidetä edes ihmisenä, sillä iän karttuminen on osa ihmisyyttä.

Sitten kyllä uskon että osa vanhempia naisia haukkuvista ketjuista on naisilta, jotka on omaksuneet tuon miesten ajatusmaailman ja haluavat lytätä naisia jotka ovat epäonnistuneet tässä miesten maailmassa ja ikääntyneet. 

Mä olen kuullut ihan livenä miesten haukkuvan keski-ikäistä naista "ylikypsäksi". Ei muuten nau

Mä olen myös alle 30 ja välillä ihmettelen kun miehet esim just täällä avoimesti suoltavat halveksuntaansa naisen ikääntymistä kohtaan ja sitten haaveilevat nuorista naisista. Luuleeko ne ettemme me tajua että me ikäännymme ja olemme joku päivä sen saman vihan kohteena? Kuka haluaa miehen, jonka tietää vihaavan sua tulevaisuudessa ja jonka rakkaus voi olla olemassa vain sen aikaa kun olet nuori? 

Vierailija
111/315 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin toiset naiset sekä oma pää.

Vierailija
112/315 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisethan on jo vuosia huutanut että laittautua ja pukeutuu kauniisiin vaatteisiin vain itsensä takia. Samalla tavalla naiset on jo vuosia sanonut että naiset ei valehtele niin miten ihmeessä naisten ulkonäköpaineet voi olla miesten aiheuttamaa?

Kyllä, mä teen sitä siksi, että siitä tulee hyvä fiilis tuntea itsensä kauniiksi. Se, miksi juuri siitä tulee hyvä fiilis, onkin sitten pohdinnan paikka...

Naista on kautta historian arvotettu ennenkaikkea ulkonäkönsä perusteella, eikä se ole miksikään muuttunut. Jokainen meistä haluaa tuntea olevansa arvostettu. Kun tällaisen alitajuisen arvomaailman on sisäistänyt, vaatii työtä ja kulttuurimuutosta opetella siitä pois. Alkaa nähdä tytöt ennen kaikkea älykkäinä, osaavina tai mitä muuta ikinä voivatkaan olla.

Heti kun naiset opettelevat hallitse

Juu kyllähän se tekee ihmiselle hyvää lakaista kaikki tunteet maton alle. :D

Vierailija
113/315 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm, näin iän myötä vastaan, että kyllä. En jaksa olla täyttämässä vaatimuksianne, joten parempi olla ilman. Vanhenen ja sitten vaihdatte nuorempaan, sitähän te täällä toitotatte. Mitä iloa minulle miehestä on? 

Noniin, eli ihan turhaan täällä vouhkaat, kun kaikki onkin hyvin.

Vierailija
114/315 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja samaan aikaan nuoret naiset ryntää sankoin joukoin Only Fansiin esittelemään vartaloaan ja yrittää perspillukuvilla päästä "oikotietä" masseihin. Jep jep, kyllä se naisten arvostus muina kuin reikinä varmaan paranee tätä myötä....not.

Vierailija
115/315 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heti kun naiset opettelevat hallitse

Ja miksi nainen ei saisi kehua itseään älykkääksi tai osaavaksi? :)

Vierailija
116/315 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaksi kertaa seurustellut naisen kanssa, jonka perään miehet kuolaavat. Kumpikaan ei ollut nuori tai hoikka. Mitään tekoripsiä tai botoksia ei ollut. Kevyt meikki jos lähti ulos, hiukset laitettu, naisellinen vartalo, kauniit kasvot, kaunis ääni ja kivat jutut. Ja yksinhuoltajia. Missä tahansa kulki, niin oli eri ikäisiä miehiä hätisteltävänä.

En tiedä mikä se kauneusihanne on. Käytännössä kai eri kuin teoriassa.

Vierailija
117/315 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ja samaan aikaan nuoret naiset ryntää sankoin joukoin Only Fansiin esittelemään vartaloaan ja yrittää perspillukuvilla päästä "oikotietä" masseihin. Jep jep, kyllä se naisten arvostus muina kuin reikinä varmaan paranee tätä myötä....not."

Arvostus mitataan myös rahassa. Jos joku on valmis rahoittamaan tuota toimintaa, niin kyllä sillä silloin on arvo. Itse en tohon lähtisi, mutta ajattelen silti, että ei se ole tyhmä, joka pyytää.

Vierailija
118/315 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän on olemassa syy, miksi miehet pitävät jatkuvasti koneiston jauhamassa että saisivat vanhemmat naiset mitätöityä. Kun ihminen saa viisautta ja elämänkokemusta, silloin häntä on vaikea hallita ja huijata. Se ei miellytä miehiä, että nainen saisi iän tuomaa arvovaltaa ja alkaisi muuttaa asioita mieleisekseen. 

Nykyään nuo miehet elävät painajaista. Naiset opiskelevat, kehittyvät, tienaavat rahaa, kasvattavat varallisuuttaan ja pahimpana kaikista: eivät enää halveksi muita naisia, vaan auttavat toisiaan tässä miesten dominoimassa maailmassa. Metoo oli vasta yksi esimerkki, mitä silloin tapahtuu.

Vierailija
119/315 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole miehiltä kateutta kohdannut saati haukkuja.

Vierailija
120/315 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taaskaan hölmöläinen ei ymmärrä että joku nainen voi viihtyä yksin, joku taas kaivata suhdetta. Ei, tämä on aivan mahdoton asia käsittää kun naisethan ovat keskenään kaikki samanlaisia ja samaa mieltä, ja jos joku sanoo jotain eri tavalla kuin joku toinen nainen niin senhän on sitten pakko olla epäloogisuutta tai valhetta.