Vanhempieni mielestä lapsellani e ole adhd:ta vaan tarvitsee selkäsaunan. Kun sanoin että eipä se hakkaaminen minuakaan parantanut,sotatila
Oli valmis. Että syytänkö heitä huonoiksi vanhemmiksi! Olenko kiittämätön!
Pitäisikö sanoa että kiitos v""ti remmillä mätkimisestä kun en pystynyt istumaan nätisti aloillani?
Lapseeni he eivät koske tai tämä on tosiaan täysi sota.
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
No onko lapsellasi diagnoosi vai ihan itsekö päätit niin?
Kyllä on,lääkärin antama diagoosi ja viimein myös minulla. Olen helpottunut kun tiedän,etten koskaan ollut tahallani hankala lapsi. Paitsi tietenkin vanhempieni mielestä. Ap
Adhd voi olla mutta onko kukaan niin tyhmä ettei tajua hölmöilystä saavansa selkäsaunan ?
Vierailija kirjoitti:
99& näistä ADHD yms. ns. erityislapsista tarvitsisi vain kuria ja isän mallin elämäänsä. Ihme vätystelyä lasten kasvatuksessa.
Olen täysin ap:n vanhempien puolella.
Mitkä ongelmat sinusta hakattiin aikoinaan ulos?
Miksi vietät aikaa heidän kanssa ? Se, että on vanhempi, se on sivuseikka. Kuka tollasta puhuu edes ääneen ?
Minun omat vanhemmat ovat vanhoollisia. Avioero oli pahasta jne. Näen heidät 2 krt vuodessa, joskus soitellaan. Se riittää
Vierailija kirjoitti:
99& näistä ADHD yms. ns. erityislapsista tarvitsisi vain kuria ja isän mallin elämäänsä. Ihme vätystelyä lasten kasvatuksessa.
Kumma vaan että meistä 70 ja 80 lukujen adhd-lapsista kasvoi menestyjien asemasta masentuneita alkoholisteja, vaikka vanhemmat kovasti koetti neurologista poikkeavuutta aivoissa vitsalla parantaa! Eipä sitä kertotaulua oppinut sen paremmin perse verellä
Olen pahoillani, vanhempasi luulivat, että toimivat oikein. Ehkä tai heidän tunnesäätelynsä on heikkoa.
Ei tarvitse olla tekemisissä. Hakkaavat vielä sun lapsen, kun et ole näkemässä. Lopeta yhteydenpito, koska he eivät edes kadu väkivaltaansa.
Mulla on ADHD ja olen syntynyt 1978. Kertasin ekaluokan,kolmannellla jouduin tarkkikselle jossa olin ainoa tyttö. Vanhempia hävetti ja sain jatkuvasti kuulla miten mä tyttölapsi voin olla hankalmpi kuin veljeni. 15vuotiaana aloin ryypätä urakalla enkä saanut ketään tajuamaan,että alkoholista mulle tuli normaali olo. 20vuotiaana sain masennuslääkityksen ja 26vuotiana työkyvyttömyyseläkkeen.
Kun ADHD:sta alettii puhua enemmän,menin terveyskeskukseen ja sanoin että haluan tutkittavaksi koska mulla on varmasti ADHD. Ei tosiaan ole mikään löpihuutojuttu ne tutkimukset, mutta lopulta se oli viralista: Mulla on ADHD.Jota hoidettiin väärin masennuksena.
Vierailija kirjoitti:
Hienoa, että puolustat lapsiasi!
Suojele lastasi väkivaltapaskapää vanhemmiltasi.
Miksi olet tekemisissä ihmisten kanssa jotka kohtelivat sinua väkivaltaisesti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on,lääkärin antama diagoosi ja viimein myös minulla. Olen helpottunut kun tiedän,etten koskaan ollut tahallani hankala lapsi. Paitsi tietenkin vanhempieni mielestä. Ap
Seuraava askel sitten on välien katkaiseminen vanhempiisi.
Vierailija kirjoitti:
Adhd voi olla mutta onko kukaan niin tyhmä ettei tajua hölmöilystä saavansa selkäsaunan ?
Siis saat hakata lastasi kun se hölmöilee, mitä on hölmöily!
Lapsi vasta opettelee, en nyt ymmärrä mitä on hölmäily saati että pitää lasta hakata
Edelleenkään adhd ei ole mikään oikeutus huonolle käytökselle tai kasvatuksen puutteelle.
Vierailija kirjoitti:
Hienoa, että puolustat lapsiasi!
Altismalla lasta paskalle käytökselle?
Vierailija kirjoitti:
JOS niitä on ollu kaks hakkaamassa eikä ole auttanut?
EI kyllä todista hakkaamisen auttavan asiassa!
Vierailija kirjoitti:
Ei muuta kuin lääkitys kuntoon.
Niillä vanhemmilla vai?