Olen lähdössä Italiaan lomalle. Miten pukisitte minut?
Olen 45-vuotias nainen jolla on tummanruskeat puolipitkät hiukset. Värjään niitä punertaviksi välillä. Olen lyhyt. Ruuminrakenne on tukeva, keikun normaalipainon ylärajalla ja rinnat on D-kuppia. Käsivarret on lyhyet ja tukevat. Mitä laittaisitte minuna päälle rennolle lomalle toukokuussa merenrantakaupunkiin kun asteita on 18--25?
Kommentit (84)
Kesäinen leninki ja bleiseri? Ne voisivat olla silkkiä tai pellavaa. Mukavat ja kauniit avokkaat jalkaan.
MIKSI KUKAAN EI OSAA VASTATA TÄHÄNKÄÄN ALOITUKSEEN MITÄÄN SIVISTYNEESTI?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmiset ylipäätään vastaa näihin typeryyksiin.
Koska on liikaa tyhjää aikaa Kelan tukia odotellessa.
Ei Persunaamaria jos on lento....
Tässä samaa kuin se aikuisikäinen nainen joka halusi itselleen äidin.
Kai sitä ihminen voi halutessaan muutenvaan kysyä miten pukeutuisi matkalle. Ei se sitä tarkoita etteikö osaa itse pukeutua. Vähän sama kuin keskustellessa, voihan sitä miettiä ääneen että mitähän laitan päälleni kun lähden sinne tai tänne. Miksi teillä on pinna noin kireällä? Kevätkin tulossa.
- Et kai mene omatoimimatkalle?
- Yksin? seurassa voit pärjätä, mutta sääli seuralaista
- Jos menet yksin, miten luulet selviäväsi matkalla ravintolassa, eksymättä, osaavasi käyttää busseja ym?
- Sitäpaitsi olet niin pihalla, ettei lentoemot päästä sua koneeseen. Ja se on kaikkien parhaaksi.
- Unohda matka ja mene lääkäriin
Paljonko maksat tyylineuvonnasta?
Kiitos ihanista vastauksista! En ole vielä päättänyt ostanko silkkiä, housuja, puuvillableiskan, värikkään mekon, laivastonsinistä vai kermaa. Nämä olivat parhaat neuvot. Käyn myös Zizzissä katsomassa.
Aurinkoa päiviinne T:aloittaja
Jos meinaat käyttää sukkahousuja niin väri on musta edelleen tuolla. Vaaleita sukkahousuja käytetään vasta toukokuusta alkaen.
Kirkoissa pitää sitten olla olkapäät ja reidet peitossa.
Vierailija kirjoitti:
- Et kai mene omatoimimatkalle?
- Yksin? seurassa voit pärjätä, mutta sääli seuralaista
- Jos menet yksin, miten luulet selviäväsi matkalla ravintolassa, eksymättä, osaavasi käyttää busseja ym?
- Sitäpaitsi olet niin pihalla, ettei lentoemot päästä sua koneeseen. Ja se on kaikkien parhaaksi.
- Unohda matka ja mene lääkäriin
Onpa nyt epätoivoista kun ei ihmiset suostu vaan tuottamaan rahaa lääkeyhtiöille jatkuvasti sairastamalla. Enää tervehdyttävillä lomillakaan ei saisi käydä! Sairasta touhua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et osaa edes pukeutua itse, niin turha sinun on mennä polttamaan nahkaasi Välimeren rannalle ja hankkimaan turistiripuli toukokuussa. Mistä helvetistä me tiedetään millaisia vaatteita sinulla on ennestään ja mitä kaikkea aiot ostaa random vauvapalstalaisten suosituksesta.
Ei se aurinko taida vielä kovin toukokuussa polttaa. On myös eroa mihinpäin Italiaa menee. Itse käyn aina huhtikuussa ja voi olla viileää illalla. Ripulin ehkäisyyn normaali käsihygienia.
Tyypillisen typerän suomijuntin luulo. UV-indeksi on Etelä-Euroopassa jo nyt maaliskuun alussa 4.
Osta tätsy jotain tätivaatteita tätikaupasta ja kukkahattu. Evvk.
spagettiolkaintoppi, haaremihousut ja kumpparit