Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen lähdössä Italiaan lomalle. Miten pukisitte minut?

Vierailija
05.03.2025 |

Olen 45-vuotias nainen jolla on tummanruskeat puolipitkät hiukset. Värjään niitä punertaviksi välillä. Olen lyhyt. Ruuminrakenne on tukeva, keikun normaalipainon ylärajalla ja rinnat on D-kuppia. Käsivarret on lyhyet ja tukevat. Mitä laittaisitte minuna päälle rennolle lomalle toukokuussa merenrantakaupunkiin kun asteita on 18--25?

Kommentit (84)

Vierailija
61/84 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pue kuule vaan ihan itse itsesi. Kokopäivätyöläisenä en nyt vaan jaksa jotakin 45-vuotiasta kädetöntä alkaa pukemaan. 

Vierailija
62/84 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Olen siis nyt koonnut listan matkan asuista vauvapalstan ohjeilla.

Gratha ja navyn sininen mekko(silkkiä tai puuvillaa) ja kermainen bleiseri iltaravintolaan

Värikäs ja liehuva mekko isolla kaula-aukolla(tai Marimekon tunika) rantapäiviin kera unikkokassin, neuletakin ja pashminan

Kermanvärinen puuvilla tai silkkimekko, skermanvärinen bleiseri ja mukavat nahkakengät schollin geelipohjallisilla muihin päiviin.

varavaatteina vyötärölaukku t-paita, spagettiolkaintoppi, pyöräilysortsit ja lenkkarit

Kukkahattu ja aurinkorasva

Italiassa shoppailen ja heitän viimeisenä päivänä kaiken Suomesta tuomani roskiin! Onko hyvä? Muuta vielä? Mitä?

T: aloittaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/84 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok. Olen siis nyt koonnut listan matkan asuista vauvapalstan ohjeilla.

Gratha ja navyn sininen mekko(silkkiä tai puuvillaa) ja kermainen bleiseri iltaravintolaan

Värikäs ja liehuva mekko isolla kaula-aukolla(tai Marimekon tunika) rantapäiviin kera unikkokassin, neuletakin ja pashminan

Kermanvärinen puuvilla tai silkkimekko, skermanvärinen bleiseri ja mukavat nahkakengät schollin geelipohjallisilla muihin päiviin.

varavaatteina vyötärölaukku t-paita, spagettiolkaintoppi, pyöräilysortsit ja lenkkarit

Kukkahattu ja aurinkorasva

Italiassa shoppailen ja heitän viimeisenä päivänä kaiken Suomesta tuomani roskiin! Onko hyvä? Muuta vielä? Mitä?

Voit shoppailla ihan reilustikin ja lähettää itsellesi paketin kotimaahan. Turha niitä ostoksia lentokoneessa itse on roudata  ja maksaa itsensä kipeäksi ylipainosta.

Vierailija
64/84 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätesäkin

Vierailija
65/84 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verkkopaita, shortsit, valkoiset tennissukat, crocsit, vyölaukku, karjala-lippis.

Vierailija
66/84 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin sulle straponin nurinperin sun peppuun ja jonku ruudullinen hameen. Sit joku toppatakki. Vaikka keltanen. 

Vierailija
67/84 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paituli ja pillutrikoot

Vierailija
68/84 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polvipituisia mekkoja puolipitkillä hihoilla tai lyhyillä hihoilla. Pellavahousut ja pellavapaita, pellavasortsit ja pellavapaita. Kauluspaitoja joista voi kääriä hihat. 

Vierailija
69/84 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Polvipituisia mekkoja puolipitkillä hihoilla tai lyhyillä hihoilla. Pellavahousut ja pellavapaita, pellavasortsit ja pellavapaita. Kauluspaitoja joista voi kääriä hihat. 

Ne ryppyiset pellavavaatteet onkin ihan parhaita matkoilla 👍

Vierailija
70/84 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittaisin sulle straponin nurinperin sun peppuun ja jonku ruudullinen hameen. Sit joku toppatakki. Vaikka keltanen. 

Vaikuttaa japanilaiselta koulutytöltä kakka housussa. Onko tuo siellä joku kink? Ehkä ei kuitenkaan Italian rantalomalle. Toppatakkikin voi olla liian kuuma siellä.

Vierailija
71/84 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Verkkopaita, shortsit, valkoiset tennissukat, crocsit, vyölaukku, karjala-lippis.

Nää olis ainakin rennot ja ihanan unisex. Hipsterityyliä! T:aloittaja

Vierailija
72/84 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätesäkki

Vierailija
73/84 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku mainitsi tussa aikaisemmin kaulakorun. Minkälainen koru sopisi kuvaamiini setteihin parhaiten? Entäs parfyymi? Minkä sopisi tyyliin? Ostan sitten lentokentältä sen.

T:aloittaja

Vierailija
74/84 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

verkkarit t paita lenkkarit vyölaukku.

Vierailija
75/84 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko Kalevalan aurinkoleijona sun tyyliäsi? Niitä saa hopeisena tai pronssisena isona käätynä. Voithan toki ostaa viidellä tonnilla myös täyskultaisen käädyn mutta en suosittele sitä matkalle. Tai sitten on pienempiä perus pyöreitä yksinkertaisia lanttimaisia riipuskoruja aurinkoleijonasta. Pronssi sopii lämpimiin sävyihin ja hopea kylmiin. Itselleni voisin ajatella kullan/pronssin väristä pientä aurinkoleijonariipusta koruksi lomalle.

Vierailija
76/84 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko Kalevalan aurinkoleijona sun tyyliäsi? Niitä saa hopeisena tai pronssisena isona käätynä. Voithan toki ostaa viidellä tonnilla myös täyskultaisen käädyn mutta en suosittele sitä matkalle. Tai sitten on pienempiä perus pyöreitä yksinkertaisia lanttimaisia riipuskoruja aurinkoleijonasta. Pronssi sopii lämpimiin sävyihin ja hopea kylmiin. Itselleni voisin ajatella kullan/pronssin väristä pientä aurinkoleijonariipusta koruksi lomalle.

Itse kyllä mielummin suosisin Aarikan puuhelmiä ja lastulevykorviksia. Ne sopii parhaiten yhteen värikkäiden tunikoiden kanssa eikä tavitse pelätä että joku varastaa.

Vierailija
77/84 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muista syödä Palermon pastaa. Sitä ei ostata tehdä Suomessa.

Sellaista ei Palermossa ole olemassakaan. Italialaiset eivät laita kanaa pastan sekaan ikinä. 

Vierailija
78/84 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta parfyymiksi donna born in roma niin italot arvostaa ja luulee että olet heikäläisiä.

Vierailija
79/84 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos! Todella näyttävä tuo kääty! Olin ajatellut helmikorua ja korviksia mutta miksei tuokin olisi kiva, tai se riipus!

Vierailija
80/84 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse kyllä mielummin suosisin Aarikan puuhelmiä ja lastulevykorviksia. Ne sopii parhaiten yhteen värikkäiden tunikoiden kanssa eikä tavitse pelätä että joku varastaa.

Joo, nämä puukorut sitten rantapäiviin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi