Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen lähdössä Italiaan lomalle. Miten pukisitte minut?

Vierailija
05.03.2025 |

Olen 45-vuotias nainen jolla on tummanruskeat puolipitkät hiukset. Värjään niitä punertaviksi välillä. Olen lyhyt. Ruuminrakenne on tukeva, keikun normaalipainon ylärajalla ja rinnat on D-kuppia. Käsivarret on lyhyet ja tukevat. Mitä laittaisitte minuna päälle rennolle lomalle toukokuussa merenrantakaupunkiin kun asteita on 18--25?

Kommentit (84)

Vierailija
41/84 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kato mitä Sanna Marin on ostanut ja osta samat. Sen pridemekko. Niitähän saa jo Temustakin.

Vierailija
42/84 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan menin Italiaan lomalle melkein tyhjän matkalaukun kanssa ja ostin Italiassa vaatteita itselleni, tyylikkäitä ja edullisia, myös kengät ostin Italian lomillani. Kunnollisia, ei mitään torilta ostettua kamaa. Kerran teetätin nahkakengät Firenzessä ja ne ovat edelleen käytöstä huolimatta oikein hyvän näköiset ja mitä parhaat jalassa, tosin kallista lystiä se on. Ap laita sä vaan marimekon telttoja päällesi ja laukkuun....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/84 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antica Sartoriaa itse ostin kerran Caprilta ja ostaisin edelleen. Ihania hörhelöitä ja kunnon lomavaatteita!

Vierailija
44/84 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen toukokuun Italiassa ia ihan normivaatteissa. Pihahommissa polvipituiset trikoot ja pitkä toppi, muuten mekkoja, illalla neuletakki. Lämpimät kelit myös pohjoisessa mutta voi äkkiä vaihdella. Vastaa Suomen heinäkuuta

Vierailija
45/84 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menomatkalle mitkä tahansa ryktyt ja perillä ensimmäiseksi lähimpään outlet-myymälään shoppailemaan garderoobi uusiksi.

Vierailija
46/84 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikoinaan menin Italiaan lomalle melkein tyhjän matkalaukun kanssa ja ostin Italiassa vaatteita itselleni, tyylikkäitä ja edullisia, myös kengät ostin Italian lomillani. Kunnollisia, ei mitään torilta ostettua kamaa. Kerran teetätin nahkakengät Firenzessä ja ne ovat edelleen käytöstä huolimatta oikein hyvän näköiset ja mitä parhaat jalassa, tosin kallista lystiä se on. Ap laita sä vaan marimekon telttoja päällesi ja laukkuun....

Mulla on ainakin Gratha-laukku. Mutta olisiko olkilaukku sittenkin parempi. Löytyyköhän olkilaukkuja marimekolta. T: aloittaja

Vierailija
47/84 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisen täti-ihmisen univormu päälle, eli tunikakaapu, leggingsit ja crocsit. Tietenkin kun ulkomailla ollaan, niin marimekon laukku vielä olkapäälle.

Vierailija
48/84 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kato mitä Sanna Marin on ostanut ja osta samat. Sen pridemekko. Niitähän saa jo Temustakin.

Tässä on vaan se ongelma että Sanna on pitkä ja hoikka enkä minä ole. T: aloittaja

Vierailija
49/84 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan miten haluat. Ei siellä ole mitään sääntöjä toisin kun sheikkien paskan tärkeissä kehitysmaissa.

Vierailija
50/84 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisen täti-ihmisen univormu päälle, eli tunikakaapu, leggingsit ja crocsit. Tietenkin kun ulkomailla ollaan, niin marimekon laukku vielä olkapäälle.

Gratha, Unikkokassi vai kassi jossa lukee MARIMEKKOa koko kassin täydeltä? Mitä suosittelet? Kaikki löytyy! T: aloittaja

Vierailija
51/84 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku polvipituinen liehuva mekko jossa on väljät hihat ja joka peittää käsivarret. Voimakkaan värinen mekko jossa on säväyttävä tissivako. Espardillokset ja olkilaukku. Olepa hyvä.

Ai kiitos! Tää oli hyvä! Olisko suositella kotimaista valmistajaa? En tykkää kaikista kukkakuoseista niin mieluiten ilman niitä. Viskoosi on varmaan paras kangas vilposalle mekolle. T:aloittaja

Kudot itse kunnon villamrkon ja puseron  värin saat valita itse  On lämmin viileällä ja viileä lämpimällä  Yöksi tuulettumasn parvekkeelle on taas aamulla puhdas ja raikas  

Vierailija
52/84 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gratha, Unikkokassi vai kassi jossa lukee MARIMEKKOa koko kassin täydeltä? Mitä suosittelet? Kaikki löytyy! T: aloittaja

Suosittelen unikkokassia! Ooppiumia kansalle!

Vierailija
53/84 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta tätsy jotain tätivaatteita tätikaupasta ja kukkahattu. Evvk.

Mistähän voisi ostaa kukkahatun? Se sopisi toukokuuhun hienosti. Vai ostanko muovisen lei:n vaan pilailupuodista ja kiedon olkihatun ympäri? T: aloittaja

Vierailija
54/84 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen unikkokassia! Ooppiumia kansalle!

Liian huumemyönteistä. Tunkevat käden kyynärpäätä myöten perseeseen tullissa jos unikkoa kuljetat.

Vierailija
55/84 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista syödä Palermon pastaa. Sitä ei ostata tehdä Suomessa.

Vierailija
56/84 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku polvipituinen liehuva mekko jossa on väljät hihat ja joka peittää käsivarret. Voimakkaan värinen mekko jossa on säväyttävä tissivako. Espardillokset ja olkilaukku. Olepa hyvä.

Espadrillokset eivät oikein sovi kaupunkielämään Italiassa. Ne mielletään enemmän turistien kengiksi. Italiassa kannattaa laittaa jalkaan sellaiset kengät, joissa jalat eivät väsy mukulakivillä ja epätasaisella kulkemisesta. Jos omistat kengät, joissa on comfort-sisäpohja tai voit laittaa kenkiisi Schollin geelipohjalliset, olet onnekas. 

Mekkojen lisäksi kannattaa ottaa neuletakki tai pashmina. Illalla voi olla viileämpää ja silloin on kiva kaivaa se neuletakki tai pashmina esiin. Jos aikoo mennä kirkkoon tai ravintolaan, suosittelen pukeutumaan olkapäät ja polvet peittäviin vaatteisiin. Kyse on muiden ihmisten ja uskonnollisen kohteen kunnioituksesta. Italialaisiin kirkkoihin ei pääse rantashortsit jalassa ja olkaimeton toppi päällä, vaikka kuinka olisi ulkomaalainen. 

Kannattaa laittaa paperille lukujärjestys aktiviteeteista. Mistral AI-tekoälybotti tekee sinulle sen perusteella pakkauslistan. Itse olen tuolla tavalla onnistunut matkoille pakkaamisessa todella hyvin. Tekoäly ehdottaa vaatteita ja minä katson omistani kuvausta parhaiten vastaavan vaatteen tai asusteen. 

Vierailija
57/84 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvä luoja tätä uusavuttomuutta.

Tärkein on lierihattu. Ja aurinkovoide.

Lierihattu ja aurinkovoide ovat toki tärkeitä. Jos ei ole haettujen ystävä, voi suojata hiuksiaan myös huivilla auringolta.

Vierailija
58/84 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ainakin Gratha-laukku. Mutta olisiko olkilaukku sittenkin parempi. Löytyyköhän olkilaukkuja marimekolta. T: aloittaja

Olkilaukku on lähinnä shoppailu- ja rantalaukku. Et sinä mene illalla ravintolaan olkilaukun kanssa.

Vierailija
59/84 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta mekko, harmaa tai ruskea neuletakki, kiva kaulakoru. Italialaiset ovat tyylikkäitä, eivätkä pukeudu kirjaviin trikoovaatteisiin, vaikka tuo musta mekko voisi trikootakin olla.

Vierailija
60/84 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Italiassa on muotia käyttää paksua takkia vaikka olisi kuinka paljon hellettä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi