Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työvoimavirkailija kysyi minulta, onko minulla auto. Vastaukseni närkästytti häntä melkoisesti.

Vierailija
05.03.2025 |

Vastasin nimittäin, että ei ole ja sellaisen hankkiminen ja ylläpitäminen 595 €:n työmarkkinatuella on mahdotonta. Ja nyt lähden kirjoittamaan taas yhtä työhakemusta. Edelliseen hakemaani työpaikkaan oli yli 300 hakijaa, mutta minä en luovuta. Auton voin kyllä hankkia, mutta vasta sitten, jahka työllistyn.

Kommentit (270)

Vierailija
1/270 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riikka "Menkää töihin!" ei tajua mistään mitään.

Vierailija
2/270 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, ettei kukaan virkailija jaksa närkästyä sinun vastauksistasi. Nehän vaan tekee duuniaan, ei ne silloin tunteile, vaan hoitaa asiat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/270 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka Riikka?

Vierailija
4/270 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon, ettei kukaan virkailija jaksa närkästyä sinun vastauksistasi. Nehän vaan tekee duuniaan, ei ne silloin tunteile, vaan hoitaa asiat.

No kyllä mulla ainakin veti herneen nenään kun sanoin pari valittua totuuden sanaa. Sitten meni virkailija yllättäen vaihtoon ja tuli huomautuskirje kotiin etten muka ollut hoitanut osuuttani.

Vierailija
5/270 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksihän virkailija kysyy autosta? Mitä se hänelle kuuluu, mitä vempainta kukin omistaa.

Vierailija
6/270 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satonen hoitaa homman! 100 000 uutta työpaikkaa on tulossa ihan näinä hetkinä.

Vierailija
7/270 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksihän virkailija kysyy autosta? Mitä se hänelle kuuluu, mitä vempainta kukin omistaa.

Ehkä siksi, että saadaan selville, kuinka laajalta alueelta voi hakea työtä ja myöskin vastaanottaa sitä.

Vierailija
8/270 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkinen liikenne Kehä-III:n ulkopuolella 'sucks'.

Vierailija
9/270 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä autoa millään kortilla ajeta.

Vierailija
10/270 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä mulla ainakin veti herneen nenään kun sanoin pari valittua totuuden sanaa. Sitten meni virkailija yllättäen vaihtoon ja tuli huomautuskirje kotiin etten muka ollut hoitanut osuuttani.

Ko. virkailijalla täytyy olla mt-ongelmia.

Vierailija
11/270 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä autoa millään kortilla ajeta.

Aha.

Vierailija
12/270 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mutta saako teiltä kärryn kun te sitä niin kovasti utelette?

Vierailija
13/270 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä vissiin mättää autottomat työnhakijat. Ainakin salaa mielessään. Mutta ei niitä viikkorahoilla osteta. Paitsi lasten leluautoja. Mutta ei aikuinen tee niillä mitään.

Vierailija
14/270 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totuujen puhujat ovat usein hankalan ihmisen maineessa.

Vierailija
15/270 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mullekin närkästyttiin. Sain pari vuotta sitten todella kummallisen virkailijan. 

Kerroin hänelle työntekoani rajoittavat sairauteni. 

Olin muuttanut toisesta kaupungista ja tuo virkailija vaati mun kaikki terveystodistukset ajantasaisina. Olin antanut ne aiempaan kaupunkiin parisen vuotta siemmin. Hän ei vaivautunut sieltä hankkimaan. Mun oli pakko pyytää uudet lääkäriltä. Minulla on vamma, joka ei tule paremmaksi. 

Sitten kun toimitin uudet, hän meni tolaltaan. Ai olet noin sairas ja ihmetteli ja jankutti sitä moneen kertaan. Sanoin vaan, että niinhän minä sanoin. Hänellä taasen oli varmaan joku mt-ongelma. Sekopää. (Mulla fyysinen)

Ei sen kanssa mitään tullut. Siirsin kirjat takaisin aiempaan kaupunkiin. Siellä oli normaali työntekijä sentään. 

Vierailija
16/270 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ko. virkailijalla täytyy olla mt-ongelmia.

Riehuva asiakas on se ongelma. 

Vierailija
17/270 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on rakastettu.

Vierailija
18/270 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja vasurit vieläkin vähemmän kun noiden ainoa panos yhteiskunnan kehittämiseen on loputon persuista länkytys.

Vierailija
19/270 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksihän?

Jos ap asuu jossain maalla tiettömien taivalten takana, niin eipä sieltä ilman autoa paljon töihin kuljeta. Ei kukaan tule kotoa hakemaan.

Vierailija
20/270 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MENE TÖIHIN

MENE TÖIHIN

MENE TÖIHIN

MENE TÖIHIN

MENE TÖIHIN

MENE TÖIHIN

MENE TÖIHIN

MENE TÖIHIN

MENE TÖIHIN

MENE TÖIHIN

MENE TÖIHIN

MENE TÖIHIN

MENE TÖIHIN

MENE TÖIHIN

MENE TÖIHIN

MENE TÖIHIN

MENE TÖIHIN

MENE TÖIHIN

MENE TÖIHIN

MENE TÖIHIN

MENE TÖIHIN

MENE TÖIHIN

MENE TÖIHIN

MENE TÖIHIN

MENE TÖIHIN

MENE TÖIHIN

MENE TÖIHIN

MENE TÖIHIN

MENE TÖIHIN

MENE TÖIHIN

MENE TÖIHIN

MENE TÖIHIN

MENE TÖIHIN

MENE TÖIHIN

MENE TÖIHIN

MENE TÖIHIN

MENE TÖIHIN

MENE TÖIHIN<

Marinin hallituksen aikana jota fanit pitivät maailman parhaana hallituksena koskaan työttömiä oli 190 tuhatta +julkisen tempputyöllistetyt n55 tuhatta mikseivät menneet silloin töihin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi