Miehen kaljuuntuminen. HELP!
Mitkä asiat on oikeasti toiminut miehen kaljuuntumiseen? Öljyt, pillerit, shampoot yms? Onko kellään kokemuksia miesten kaljuuntumisesta T. M30 jolla alkaa näkyä jo ensimmäisiä merkkejä
Kommentit (739)
Elämä on täynnä yllätyksiä, eikö?
Tietäjät tietää, että miehen varhainen kaljuuntuminen on merkki raivoisasta testosteronin tuotannosta. Itsellä on tuuhea tukka vielä päälle 60-vuotiaana, joten päätelkää siitä mitä elämästä puuttuu :-(
Liimaa sille susikarvalakki päähän. On tuuhea ja lämmin kesät talvet.
Miksi kiskotte herneen nenään totuuden sanomisesta?
Vierailija kirjoitti:
Siis ihan rehellisesti kaljuuntuminen on mulle yksi isoimmista ickeistä miehessä N26
Kuin myös. Yäck!
Kiitos ja kumarrus, tämä oli päivän piristys.
Ei taida poliittinen jargon paljon tämän ehkäisemiseksi riitä
mä koetan olla hyvä tyyppi.. ja mulla on työpaikka ja kämppä ja auto..silti ei kelpaa
Säästä hiustensiirtoa varten 4000 - 10000€, kymppitonnilla uusiutuu jo koko viidakko. Ei kallis.
En tiedä, pitäisikö minun olla huolestunut.
Vierailija kirjoitti:
Tietäjät tietää, että miehen varhainen kaljuuntuminen on merkki raivoisasta testosteronin tuotannosta. Itsellä on tuuhea tukka vielä päälle 60-vuotiaana, joten päätelkää siitä mitä elämästä puuttuu :-(
Vähän tarkemmin biologian tunnilla hereillä olleet tietävät, että yhtälössä on useampi komponentti: teston määrä, kuinka paljon siitä konvertoituu DHT:ksi ja miten geeettisesti herkkiä ko. yksilön karvatupet sattuvat olemaan DHT:lle.
Pitää olla nuo kaikki kolme asiaa pielessä ennen kaljuuntumista.
Anna ajan näyttää, sitä se tekee parhaiten.
Kaljut miehet ovat kuumia!