Kela pakottaa muuttamaan halvempaan asuntoon mutta en saa! Olen jo 2 vuotta hakenut halvempaa..
Yli 500 asuntoon hakenut ja vain 2 kertaa tullut kutsu asuntonäyttöön..
Nykyisen asunnon vuokra (920€/kk + vesi) on muka Kelan mielestä liian kallis vaikka ei se ole!
Mitä tässä tilanteessa pitäisi tehdä?
Neuvoja otetaan vastaan.
Kommentit (104)
Mitä jos hakisit töihin sen sijaan että oksennat tätä samaa copypasteprovopaskaa tänne joka päivä?
Päivittäinen tuki itku menossa taas.
Ei se mihinkään pakota. Maksa erotus itse.
Yksinkö sinä noin kalliissa asunnossa runkkaat?
Vierailija kirjoitti:
Töihin meno
Se ei ole vaihtoehto. En halua töihin, pärjäsin hyvin tuilla ennen tätä hallitusta.
Ap
Olet ilmeisesti katsonut vain suuremmista kaupungeista. Muuta pienemmälle paikkakunnalle kun selvästikään sinulla ei ole edes työtä esteenä muutolle?
Tuohon vielä sähkölaskut niin yhden ihmisen asumiskuluiksi tulisi melkein tonni kuussa. Se ON liikaa.
KONALAN JAUHELIHAMIES JAKSAA JANKUTTAA
Neuvo on tämä: LOPETA PROVOSOINTI !
Vierailija kirjoitti:
Olet ilmeisesti katsonut vain suuremmista kaupungeista. Muuta pienemmälle paikkakunnalle kun selvästikään sinulla ei ole edes työtä esteenä muutolle?
Olen katsonut asuntoja vain Helsingin kantakaupungista, en halua muuttaa mihinkään maalle
Ap
Asumistuen vai toimeentulotuen vuoksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Töihin meno
Se ei ole vaihtoehto. En halua töihin, pärjäsin hyvin tuilla ennen tätä hallitusta.
Ap
Mikä on sinun tekosyy että miksi sinun ei tarvitse tehdä töitä niin kuin muiden täytyy?
En minäkään veronmaksajana halua elättää sinun kaltaista pummia noin kalliissa asunnossa. Hanki töitä, muuta pikkukaupunkiin tai ryhdy kodittomaksi.
Sinun kaltaisten työtä välttelevien ja työstä vierottuneiden sossupummien elättäminen pitää lopettaa kokonaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Töihin meno
Ap
Katohan, välillä rehellisyyttäkin. Yleensä väität hakeneesi töitä niin vimmatusti viimeiset 18 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen katsonut asuntoja vain Helsingin kantakaupungista, en halua muuttaa mihinkään maalle
Ap
Tosi helppo yhtälö, haluat asia suomen kalleimmassa paikassa, et halua itse maksaa mistään mitään etkä halua edes töitä tehdä. Miksi mielestäsi ansaitset elätyksen meiltä veronmaksajilta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Töihin meno
Ap
mutta onneksi et kusipää pärjää enää.
Mutta ideologiasta pitää koko maa asuttuna ja sen järkyttävästä hintalapusta ei leikata.
Töihin meno