Kalja loppuu kesken
Ei siis hitto luulin että 14 riittää mutta oon juonut jo 8 ja kello ei ole kuuttakaan. 4 viikkoon en ole edes juonut ja nyt menee noin vaan maistuu hyvältä. Pakko vaan hakee 10 lisää s marketista.
Kommentit (18)
Hae hyvä mies josson rahaa, sillä siitä selviää.
Minä en ole vieläkään saanut aikaiseksi hakea. Koko laatikko kerrallaan, niin kulkee hyvin pyörän tarakalla.
Amatöörin virhe on ostaa liian vähän. Pitäisi ostaa aina 1-2 koppaa illalle.
Juo hyvä mies olutta äläkä kaljaa tai nenätippaa!
Ei lopu kalja, tai siis olut, juomalla. Vain raha, jolla ostaa lisää voi loppua. 🤣
Itse käytin juuri asuntotukeni lavalliseen kaljaa. Kyllä tekee hyvää kun persut ja kokkelit maksattavat minun nautiskeluni.
Aloitettu liian aikaisin, nyt joutuu juomaan huomennakin.
Lava vähintään ostettava kerralla. Meidän perheessä se on yksi olut.
Nauttimiseen menee noin kuusi tuntia. Juon yhden oluen päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole vieläkään saanut aikaiseksi hakea. Koko laatikko kerrallaan, niin kulkee hyvin pyörän tarakalla.
No ni, nyt hain! Kylläpä pyöräilyn jälkeen maistuu!
Tilaa ulkomailta koko lavallinen laatikoita. 96 kpl vai miten monta loovaa siinä nyt olikaan. Ei tipottelemalla tule kuin vihaiseksi. Pitää juoda niin paljon kuin jaksaa vähintään 3 kk putkeen. Tv. Kaljahousu.
2-3 tölökkiä rainpou lakeria kerrallaan ku lähiön salekaupasta puolen kilometrin päästä haeskeleepi pitkin päivää niin saapi palijo hötyliikuntaakin siinä
hipsis hiippar' kirjoitti:
2-3 tölökkiä rainpou lakeria kerrallaan ku lähiön salekaupasta puolen kilometrin päästä haeskeleepi pitkin päivää niin saapi palijo hötyliikuntaakin siinä
No se, jos on niin lähellä kauppa. Eikä tarvi pyörääkää tuohon.
Mulla kun on 7 kilsaa kauppaan niin ei vaan viitsi kovin usein käydä.
t. Kaljaloota tarakalla
Vierailija kirjoitti:
Amatöörin virhe on ostaa liian vähän. Pitäisi ostaa aina 1-2 koppaa illalle.
aina pitää olla olutta sen verran etät pari kaveria tulee kuivin suin tai itselle tulee kovempi jano semmoin kaksi laatikkoa reservissä on aika hyvö määrä
Kuka viitti juoda kaljaa? Eihän siitä tuu ees känniin. Pissattaa vaan.