Minkä hemmetin takia miehet eivät i-k-i-n-ä ole kanssani vakavissaan?!?
Olen luonnollinen. Pukeudun enimmäkseen peittävästi. Tosin v-kaula-aukkopaita on paljon mukavampi kuin korkealle nouseva, jota pitää kiskoa koko ajan alaspäin. Eipä se v-aukkokaan ole niin hurja näky 2020-luvulla, että se antaisi minusta vääriä vaikutelmia. Kuulen aina samaa, eli sitä että miestä alkaa himottamaan kun keskustelemme ja blaablaa. Ehkä tämä on jonkun mielestä imartelevaa, minä en tiedä mikä siinä pitäisi olla niin erityistä ja ihanaa. En edes ymmärrä mistä hitosta ne miehet saavat sellaiset kiksit, kun en mielestäni tee tai sano yhtään mitään erityistä. Kyllä minä voin muutaman sanan seksistä puhua, mutta se on erittäin kaukana jostain sellaisesta, josta sekoaa kuin mikäkin ihme eläin. Poikaystävät voivat sanoa rakastavansa, mutta hetken päästä häipyvät elämästäni yhtä nopeasti kuin tulivatkin. Kukaan ei lähesty oikein missään. Näen kyllä katseet ja tunnen joskus jännitteen (miehet ovat niin läpinäkyviä), mutta kukaan ei melkein ikinä puhu minulle mitään. Sen kerran kun puhuu, se on yleensä jotain seksuaalista. Olen vain niin väsynyt loputtomaan saman toistoon. Joo ihan kiva jos haluavat, mutta kun en vain pääse siihen ajatusmaailmaan sitten yhtään. miksi minua ei voi haluta romanttisesti???
Kommentit (157)
Vierailija kirjoitti:
En kyllä suosittelisi ulkomaalaisia miehiä ihan lähipiirin kokemuksien vuoksi. Kolmella tutulla/ystävällä/sukulaisella on ulkomaalainen mies tai ollut ja kaikissa joku vakava ongelma... Yhellä kiinalainen mies joka ei anna suomalaisen puolison entisen lapsen tulla näiden yhteiseen kotiin ollenkaan🙈 varmasti ovat olleet herttaisia suhteen alkuvaiheessa.
Kaikki tuntemani Suomessa ulkomaalaisen kumppanin hankkivat ovat sellaisia, joilla on ap:n kaltaisia ongelmia. Jos pariskunta on tavannut töissä ulkomailla, kyseessä on normaali suhde.
Voi olla, että etsit vääristä paikoista. Baareissa käy vähemmän parisuhteeseen sopivia henkilöitä jos on yli 30 v. Tinder kannattaa laittaa tauolle. Keskity kehittämään itseäsi: opettele uusia taitoja kuten vaikka jokin kieli tai soitin, tai syvennä olemassa olevaa harrastusta.
Tee itsestäsi mahdollisimman upean näköinen juuri tuolla luonnollisella tavalla liikunnan, ruokavalion ja tyylikkyyden suhteen. Tarkkaile ryhtiäsi. Sulla on asiat hyvin kun olet ilmeisen nätti / seksikäs.
Eli ensin nostat itsetuntoasi. Eikä noille miehille tosiaan kannata esittää mitään vaatimuksia, vaan laita ne itsellesi oletusasetukseksi. Ei tarvitse sanoa mitään, jos ei juttukumppani pyydä treffeille tai tarjoudu auttamaan jossain. Kaikki muu on vain löpinää, jolle voi nostaa kulmakarvoja tai naurahtaa tunnelmasta riippuen. Suhteessakin kannattaa edetä hitaasti arvioiden onko toisesta sitoutumaan haluamallasi tavalla. Eli ei edelleenkään vaatimuksia esittämällä, vaan vetäytymällä kauemmas jos toisen käytös ei miellytä.
Suomalaisen tavismiehen naismaku on surkea. Katso ympärillesi. Paksukaisilla, palaneet permikset omaavilla, käheä-äänisillä ja tatuoiduilla on parempi vienti kuin kauniilla ja älykkäillä naisilla
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisen tavismiehen naismaku on surkea. Katso ympärillesi. Paksukaisilla, palaneet permikset omaavilla, käheä-äänisillä ja tatuoiduilla on parempi vienti kuin kauniilla ja älykkäillä naisilla
Muita naisia morkkaavilla naisilla soisi kyllä käyvän parempi tuuri. Taattu älykkyyden merkkihän tuo on.
Vierailija kirjoitti:
137. Olen eri, mutta ap: n ketjun aihehan on se, että hän kokee, miehet ghostaavat seksin jälkeen ja tästä hän haluaisi päästä eroon.
Ap näkee tilanteen nurinkurisesti siten, että hänen pitäisi löytää taito, jolla miestä miellytetään. Asetelman tulisi olla toisin päin, mutta niinhän se usein menee, että haavoitettu hakee hyväksyntää muiden katseista ja kehuista.
Mutta se pointti on, ettei ongelma ratkea edes toimimalla päin vastoin.
Ainoa ratkaisu on lähestyä miehiä jotka ovat lähtökohtaisesti vakavissaan kiinnostuneita ap:sta. Mutta todennäköisesti ap huomaa, etteivät ne miehet ole yhtä kiinnostavia kuin ghostaajat.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole.
Pulma on siinä, että älykäs nainen haluaa katsoa miestä ylöspäin, ja rajaa hakunsa vain sosioekonomisesti menestyneisiin miehiinjoita haluavat muutkin miehet.
Kauniilla ja älykkäällä naisella olisi kyllä vientiä, mutta nirsous on sitä luokkaa ettei juuri kukaan mies kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Seksisuhteeseen en saisi edes tavallista naista, koska he saavat seksiä komeiltakin miehiltä, mutta ei sitoutumista. Tämä perustunee kysynnän ja tarjonnan lakiin (seksisuhdetta haluavia miehiä on enemmän kuin naisia) ja biologiaan - ts. nainen ei harrasta seksiä matalatasoisemman miehen kanssa, vaan enemmänkin vaatii kunnolla ulkonäköä jos ei kerran sitoutumista ole tarjolla.
Hei mistä pullukat tavisnaiset saavat komeita miehiä seksiin? En ole ainakaan itse koskaan saanut - tavismiehet kyllä ovat tarjonneet itseään. Kertokaa, missä se komeiden miesten valintalaari on, niin menen heti hakemaan! Ja ei, Tinder ei ole sellainen - ei ole tullut yhtään matchia niiden komeiden kanssa, vain tavallisen näköisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Tapailun alussa tapahtuu jotain sellaista mikä saa miehen kiinnostuksen laantumaan. Se on jotain sellaista jota itse et itsestäsi huomaa. En tiedä mitä se on, mutta tässä yleisiä syitä:
- olet takertuva ja tarvitseva, sinulla on käsittelemättömiä asioita, joiden vuoksi takerrut mieheen ja miellytät liikaa. Se ilmenee mm. lukuisina viesteinä, puhetulvana, kaiken hyväksyvänä
- olet jollain tavalla "erikoinen", arvoiltasi, ajatuksiltasi, käytökseltäsi, jolloin mies ajattelee, ettette sovi yhteen
- sinulla on päihdeongelma tai jokin muu vakava ongelma
- olet hallitseva ja jyrkkä luonne ja sinulla on vahvoja mielipiteitä, joita tuot hyökkäävästi esille
- et kuuntele tai sitten toinen ääripää: et puhu mitään, sinusta ei saa mitään ns. irti
Yleisin syy johon olen törmännyt on syy numero yksi. Mies ei välttämättä aluksi ajattele, että haluaa vain seksiä, mutta sitten suhde kutistuu seksiks
Sanoisin, ett tuosta puuttuu se älykkyys. Miehiä pelottaa älykäs, itsenäinen nainen. Eikä se tarvitse tulla esille millään listaamallasi negatiivisella tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapailun alussa tapahtuu jotain sellaista mikä saa miehen kiinnostuksen laantumaan. Se on jotain sellaista jota itse et itsestäsi huomaa. En tiedä mitä se on, mutta tässä yleisiä syitä:
- olet takertuva ja tarvitseva, sinulla on käsittelemättömiä asioita, joiden vuoksi takerrut mieheen ja miellytät liikaa. Se ilmenee mm. lukuisina viesteinä, puhetulvana, kaiken hyväksyvänä
- olet jollain tavalla "erikoinen", arvoiltasi, ajatuksiltasi, käytökseltäsi, jolloin mies ajattelee, ettette sovi yhteen
- sinulla on päihdeongelma tai jokin muu vakava ongelma
- olet hallitseva ja jyrkkä luonne ja sinulla on vahvoja mielipiteitä, joita tuot hyökkäävästi esille
- et kuuntele tai sitten toinen ääripää: et puhu mitään, sinusta ei saa mitään ns. irti
Yleisin syy johon olen törmännyt on syy numero yksi. Mies ei välttämättä aluksi ajattele, että halu
Ei yhäkään pelota.
Meitä miehiä on erilaisia. Esimerkiksi minua kiinnostaa vain älykkäät ja itsenäiset naiset.
...mutta olen huomannut, että älykkäät ja itsenäiset naiset haluavatkin olla perinteisiä naisia parisuhteessa. Miehen pitää olla vielä älykkäämpi, vielä itsenäisempi, vielä menestyneempi, vielä assertiivisempi, vielä kovempi luu, seksuaalisesti dominoiva ja itse asiassa hyvinkin perinteisen maskuliininen, jotta nainen tuntisi olevansa nainen mieheen verrattuna.
No, tuollaiset miehet usein hakevat naisesta vastapainoa. Heillä on jo perinteisiä maskuliinisia ominaisuuksia kasapäin, joten naisesta haetaan sitä pehmeyttä ja herkkyyttä.
Ne miehet jotka pitävät älykkäistä, itsenäisistä ja vahvoista naisista, eivät kiinnosta. Sitten kun ei tuntisi itseään naiseksi kun parisuhde olisi liian tasa-arvoinen tai auta armias jos jossain asiassa konservatiiviset sukupuoliroolit kääntyisivät päälaelleen...
Vierailija kirjoitti:
"Siksi minulle on mahdollista saada parisuhteeseen tavallisen näköinen nainen. Kauniita en saa, koska he menevät komeille ja/tai rikkaille."
Kuvaile tavallinen nainen.
Eipä tullut vastausta tähän. Millainen on tavallinen nainen?
Miehiä pelottaa älykäs, itsenäinen nainen. Eikä se tarvitse tulla esille millään listaamallasi negatiivisella tavalla.
Ei miehiä pelota älykäs nainen. Eikä AP edes vaikuta älykkäältä tai itsenäiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksisuhteeseen en saisi edes tavallista naista, koska he saavat seksiä komeiltakin miehiltä, mutta ei sitoutumista. Tämä perustunee kysynnän ja tarjonnan lakiin (seksisuhdetta haluavia miehiä on enemmän kuin naisia) ja biologiaan - ts. nainen ei harrasta seksiä matalatasoisemman miehen kanssa, vaan enemmänkin vaatii kunnolla ulkonäköä jos ei kerran sitoutumista ole tarjolla.
Hei mistä pullukat tavisnaiset saavat komeita miehiä seksiin? En ole ainakaan itse koskaan saanut - tavismiehet kyllä ovat tarjonneet itseään. Kertokaa, missä se komeiden miesten valintalaari on, niin menen heti hakemaan! Ja ei, Tinder ei ole sellainen - ei ole tullut yhtään matchia niiden komeiden kanssa, vain tavallisen näköisten kanssa.
Ihmettelen samaa. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen samaa. Sivusta
Niin en minäkään tiedä kuinka paikkaansa pitävä tuo legenda on? Olen ollut paikalla, kun kaksi nuorehkoa, irtoseksiä ja seksisuhteita harrastanutta naista valittelee yhdessä, että harmittaa kun ei ole koskaan saanut oikein komeilta miehiltä munaa. Toinen näistä oli kasvoistaan nätti, mutta pullea, ja toinen kasvoiltaan tavis, mutta hoikka ja sporttinen kroppa. Molemmat eläneet Helsingissä ja muissa Euroopan kaupungeissa vaihdossa ja reissuissa nuoruutensa. Ja panneet paljon. Että en tiedä miten yleistä se sitten on, että tavallisen näköiset nuoret naiset sekstailee hirveästi joidenkin komeiden miesten kanssa?
Tuo on totisen totta, että jos mies on todella kiinnostunut, niin ei ne puhu seksistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Siksi minulle on mahdollista saada parisuhteeseen tavallisen näköinen nainen. Kauniita en saa, koska he menevät komeille ja/tai rikkaille."
Kuvaile tavallinen nainen.
Eipä tullut vastausta tähän. Millainen on tavallinen nainen?
Feminiininen miehen kanssa yhteen hiileen puhaltava nainen, joka jakaa kodin askareet miehen kanssa kiinnostusten perusteella, ei pelkästään 50/50-periaatteella. Nykyinen maskuliininen itsenäinen voimaantunut nainen on vain päänsärky miehelle.
-eri
Joku mättää. Ei ole oikeaa henkilöä tullut vastaan? Ehkä et riitä sille tasolle jolle yrität?