Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä hemmetin takia miehet eivät i-k-i-n-ä ole kanssani vakavissaan?!?

Vierailija
03.03.2025 |

Olen luonnollinen. Pukeudun enimmäkseen peittävästi. Tosin v-kaula-aukkopaita on paljon mukavampi kuin korkealle nouseva, jota pitää kiskoa koko ajan alaspäin. Eipä se v-aukkokaan ole niin hurja näky 2020-luvulla, että se antaisi minusta vääriä vaikutelmia. Kuulen aina samaa, eli sitä että miestä alkaa himottamaan kun keskustelemme ja blaablaa. Ehkä tämä on jonkun mielestä imartelevaa, minä en tiedä mikä siinä pitäisi olla niin erityistä ja ihanaa. En edes ymmärrä mistä hitosta ne miehet saavat sellaiset kiksit, kun en mielestäni tee tai sano yhtään mitään erityistä. Kyllä minä voin muutaman sanan seksistä puhua, mutta se on erittäin kaukana jostain sellaisesta, josta sekoaa kuin mikäkin ihme eläin. Poikaystävät voivat sanoa rakastavansa, mutta hetken päästä häipyvät elämästäni yhtä nopeasti kuin tulivatkin. Kukaan ei lähesty oikein missään. Näen kyllä katseet ja tunnen joskus jännitteen (miehet ovat niin läpinäkyviä), mutta kukaan ei melkein ikinä puhu minulle mitään. Sen kerran kun puhuu, se on yleensä jotain seksuaalista. Olen vain niin väsynyt loputtomaan saman toistoon. Joo ihan kiva jos haluavat, mutta kun en vain pääse siihen ajatusmaailmaan sitten yhtään. miksi minua ei voi haluta romanttisesti??? 

Kommentit (157)

Vierailija
121/157 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet todennäköisesti liian älykäs tai karismaattinen. (Suomalaiset) miehet eivät tykkää sellaisesta. Pitäis olla vähän hölmö, hajuton ja väritön. Palvelualtis. Ei omia mielipiteitä tai omanarvontuntoa. 

Hah hah, joo ap:ssa ei voi olla mitään vikaa, onhan hän kaunis älykäs ja karismaattinen. Voi juku, kannattaa tosiaan varmaan muuttaa, olisikos itärajan takana mukavampaa?

Muutenkin aika idioottimainen yleistys, että kaikki suomalaiset naiset jotka ovat suhteessa, olisivat jotain hölmöjä palvelijoita.  

Aika monet kyllä ovat, sori vaan. 

Vierailija
122/157 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älykäs nainen on yhtä kuin kompromissihaluton komentoora.

Vähäälyiselle apinalle ei voi antaa myönnytyksiä, koska silloin alentuisi sen tasolle. Miksi tehdä siten, kun älykkäänä yksilönä osaan tehdä yksin paremman päätöksen, ilman, että joku huonontaa sitä päätöstä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/157 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Olet liian tylsä 

-Olet liian epätoivoinen 

-Tavoittelet liian komeita miehiä

Vierailija
124/157 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti omaa tasoasi. Jos olet kaunis, saat rikkaan miehen. Jos olet tavis, mutta hoikka, saat komean miehen. Jos olet tavis pullukka, saat tavis miehen. Älä tuhlaa aikaasi vääriin miehiin. 

Vierailija
125/157 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet liian helppo.  Väärät tyypit keräävät vaan kokemusta.

Vierailija
126/157 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet haistaa kuka on helppo. Etsivät erityistä.

Vierailija
127/157 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nooh et selvästikään ole kovin stabiili henkisesti, johtuisiko siitä... Kyllä sinäkin sen tiedät, turha huudella täällä sen toivossa että ventovieraat lohduttaisi. Katso peiliin.

Vierailija
128/157 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet haluavat naisen, joka on heitä alempana ja katselee heitä ihaillen. Ei mitään viiniä ja matkustelua, vaan pullantuoksuinen kodinhengetär. Ole iloinen, mahdollisimman tavallinen kotihiiri sekä miestä huonommin koulutettu ja vähemmän tienaava, niin mies kiinnostuu.

Vierailija
129/157 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet todennäköisesti liian älykäs tai karismaattinen. (Suomalaiset) miehet eivät tykkää sellaisesta. Pitäis olla vähän hölmö, hajuton ja väritön. Palvelualtis. Ei omia mielipiteitä tai omanarvontuntoa. 

Tämä on kyllä totta, että suomalainen mies on hyvin vaativa. 

Vierailija
130/157 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et halua kuulla tättä mutta syy on todennäköisesti peilissä.

Vierailija
131/157 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Olet liian tylsä 

-Olet liian epätoivoinen 

-Tavoittelet liian komeita miehiä

Tässä järjestyksessä:

1. Tavoittelet liian komeita miehiä

.

.

.

2. Olet liian tylsä 

.

.

.

3. Olet liian epätoivoinen 

Vierailija
132/157 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Siksi minulle on mahdollista saada parisuhteeseen tavallisen näköinen nainen. Kauniita en saa, koska he menevät komeille ja/tai rikkaille."

Kuvaile tavallinen nainen.

Vierailija
133/157 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudutko julkisella paikalle persetrikoihin?

Vierailija
134/157 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut tarpeeksi hyvät kyydit?

Vierailija
135/157 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet haluavat naisen, joka on heitä alempana ja katselee heitä ihaillen. Ei mitään viiniä ja matkustelua, vaan pullantuoksuinen kodinhengetär. Ole iloinen, mahdollisimman tavallinen kotihiiri sekä miestä huonommin koulutettu ja vähemmän tienaava, niin mies kiinnostuu.

Eivät ainakaan komeat ja koulutetut miehet halua tuollaista. Enkä kyllä ole muidenkaan huomannut haluavan isoissa määrin ainakaan. Olen ihan toisenlainen ja olen ollut aina todella suosittu. Rakastuneita on ollut liiankin kanssa, ei sekään kivaa ole. 

Ihailua mies kyllä haluaa siinä missä muutkin ihmiset. Jos nainen on kaunis ja osaa hyvin peilata ja kuunnella miestä, hän saa miehestä uskollisen ihailijan. Jopa siinä tapauksessa, ettei nainen olisi halukas mihinkään romanttiseen, ovat miehet tuossa tapauksessa hyvin ritarillisia useimmiten.

Mies ei muuten puhu ekplisiittisiä seksijuttuja naiselle, jos on hänestä oikeasti kiinnostunut. 

Vierailija
136/157 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet helppo pano, et muuta. Persoonasi ei ole kiinnostava, eikä ulkonäkösikään taida riittää pitkälle.

Joo, ei riitä ei. Muuten vain olen saanut aina kehuja kauneudesta :DD säälittävä olet. Eikä kukaan halua panna epäviehättävää. Ainiin, ei minun pitänyt reagoida trolleihin :)

Uskon että olet kaunis ja seksikäs. Ongelma on just se, että harrastat seksiä kaikkien kanssa ja vieläpä liian nopeasti :( Mikset pitäisi tiukempaa linjaa? Ei seksiä, jos toisella ei ole romanttisia aikeita. Eli ei seksiä ennenkuin tämä asia on selvinnyt.

Opettele sanomaan ei, itsesi suojelemiseksi. Jos itsekunnioitus puuttuu, se valitettavasti näkyy ja vaikuttaa, sitten miehet eivät muusta puhukaan kuin himostaan.

Vierailija
137/157 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet helppo pano, et muuta. Persoonasi ei ole kiinnostava, eikä ulkonäkösikään taida riittää pitkälle.

Joo, ei riitä ei. Muuten vain olen saanut aina kehuja kauneudesta :DD säälittävä olet. Eikä kukaan halua panna epäviehättävää. Ainiin, ei minun pitänyt reagoida trolleihin :)

Uskon että olet kaunis ja seksikäs. Ongelma on just se, että harrastat seksiä kaikkien kanssa ja vieläpä liian nopeasti :( Mikset pitäisi tiukempaa linjaa? Ei seksiä, jos toisella ei ole romanttisia aikeita. Eli ei seksiä ennenkuin tämä asia on selvinnyt.

Opettele sanomaan ei, itsesi suojelemiseksi. Jos itsekunnioitus puuttuu, se valitettavasti näkyy ja vaikuttaa, sitten miehet eivät muusta puhukaan kuin himostaan.

Eikö se ole vain hyvä juttu, että huonot miehet häipyvät seksin jälkeen eikä AP:n tarvitse tuhlata enempää aikaansa heihin. 

Vierailija
138/157 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät ainakaan komeat ja koulutetut miehet halua tuollaista. Enkä kyllä ole muidenkaan huomannut haluavan isoissa määrin ainakaan. Olen ihan toisenlainen ja olen ollut aina todella suosittu. Rakastuneita on ollut liiankin kanssa, ei sekään kivaa ole. 

Ihailua mies kyllä haluaa siinä missä muutkin ihmiset. Jos nainen on kaunis ja osaa hyvin peilata ja kuunnella miestä, hän saa miehestä uskollisen ihailijan. Jopa siinä tapauksessa, ettei nainen olisi halukas mihinkään romanttiseen, ovat miehet tuossa tapauksessa hyvin ritarillisia useimmiten.

Mies ei muuten puhu ekplisiittisiä seksijuttuja na

Tuo on hyvä nyrkkisääntö.

Parisuhdemielessä kiinnostavasta halutaan tietää enemmän, eikä mahdollisuuksia haluta pilata puhumalla heti seksijuttuja.

Kun halutan pelkkää seksiä, puhutaan seksijutuista jos uskotaan, että nainen on syttynyt. Jos ei, sitten satuillaan "olet uskomattomin, kaunein ja kuumin nainen maan päällä, saat pääni ihan sekaisin" jne. Eli perus ulkoa opetellut soidinmenohöpinät, jotta saadaan naisen reidet akui mahdollisimman nopeasti.

Vierailija
139/157 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

137. Olen eri, mutta ap: n ketjun aihehan on se, että hän kokee, miehet ghostaavat seksin jälkeen ja tästä hän haluaisi päästä eroon. 

Ap näkee tilanteen nurinkurisesti siten, että hänen pitäisi löytää taito, jolla miestä miellytetään. Asetelman tulisi olla toisin päin, mutta niinhän se usein menee, että haavoitettu hakee hyväksyntää muiden katseista ja kehuista. 

Vierailija
140/157 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä suosittelisi ulkomaalaisia miehiä ihan lähipiirin kokemuksien vuoksi. Kolmella tutulla/ystävällä/sukulaisella on ulkomaalainen mies tai ollut ja kaikissa joku vakava ongelma... Yhellä kiinalainen mies joka ei anna suomalaisen puolison entisen lapsen tulla näiden yhteiseen kotiin ollenkaan🙈 varmasti ovat olleet herttaisia suhteen alkuvaiheessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän