Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä hemmetin takia miehet eivät i-k-i-n-ä ole kanssani vakavissaan?!?

Vierailija
03.03.2025 |

Olen luonnollinen. Pukeudun enimmäkseen peittävästi. Tosin v-kaula-aukkopaita on paljon mukavampi kuin korkealle nouseva, jota pitää kiskoa koko ajan alaspäin. Eipä se v-aukkokaan ole niin hurja näky 2020-luvulla, että se antaisi minusta vääriä vaikutelmia. Kuulen aina samaa, eli sitä että miestä alkaa himottamaan kun keskustelemme ja blaablaa. Ehkä tämä on jonkun mielestä imartelevaa, minä en tiedä mikä siinä pitäisi olla niin erityistä ja ihanaa. En edes ymmärrä mistä hitosta ne miehet saavat sellaiset kiksit, kun en mielestäni tee tai sano yhtään mitään erityistä. Kyllä minä voin muutaman sanan seksistä puhua, mutta se on erittäin kaukana jostain sellaisesta, josta sekoaa kuin mikäkin ihme eläin. Poikaystävät voivat sanoa rakastavansa, mutta hetken päästä häipyvät elämästäni yhtä nopeasti kuin tulivatkin. Kukaan ei lähesty oikein missään. Näen kyllä katseet ja tunnen joskus jännitteen (miehet ovat niin läpinäkyviä), mutta kukaan ei melkein ikinä puhu minulle mitään. Sen kerran kun puhuu, se on yleensä jotain seksuaalista. Olen vain niin väsynyt loputtomaan saman toistoon. Joo ihan kiva jos haluavat, mutta kun en vain pääse siihen ajatusmaailmaan sitten yhtään. miksi minua ei voi haluta romanttisesti??? 

Kommentit (157)

Vierailija
61/157 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin aloituksen useampaan kertaan. Tiedän nyt mistä kyse. Olen vähän samoilla jäljillä kuin aiempi kirjoittaja, joka sanoi että tähtää parempitasoisiin miehiin. 

Ongelman juurisyy: 

Kauneus. Ulkonäkösi on vaatetuksesta huolimatta kaunis. Tämä laittaa liikkeelle ja lähestymään nimenomaan ne huonotasoiset miehet, joiden kanssa sitten päädyt jopa suhteisiin asti. Huonot miehet joilla mielessä on vain paneminen ovat juuri niitä, joilla on yletön pokka lähestyä kauniita naisia ja sitten pian puhuvat seksuaalisesti ja sanovat kohteliaisuuksia seksuualiseen tyyliin.

TÄSSÄ on juuri sitten osa ratkaisua ongelmaan:sinun tulee TUNNISTAA red flägit huonoista miehistä ja se on yllättävän helppoa: se on juuri tuo että mies 1) alkaa puhua seksuaalisävyisesti ja 2) mies kehuu tai kommentoi sinua seksuaaliseen tyyliin tai liian kuumottavaan tyyliin (laitan sinulle aiheesta linkin, ymmärrät miten seksuaali/kuumotustyylin kohte

Tämä on kyllä totta. Olen itsekin tajunnut, että pitäisi laittaa poikki välittömästi kun alkaa se seksuaalinen vihjailu tai ulkonäköön keskittyminen. Jotenkin sitä vain aina haluaa uskoa siihen, että joku voi puhua seksistä ilman, että se on ainoa asia, joka kiinnostaa. Myös tuo on totta, että suhde kanssani ei ole sellaista muutaman hölynpölylauseen puhumista ja pelkkää juhlaa, vaan odotan mieheltä panostusta, keskustelua, yhteyttä ja sitä, että teot ja sanat kohtaavat. Eli että viestejäni ja puhelujani ei ignoorata, tai että ei väitetä rakastavansa, vaikka mikään teko ei kerro siitä. Miehet eivät jaksa sitä, että heiltä vaatii rehellisyyttä ja vaivannäköä. 

Vierailija
62/157 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On äitinikin sanonut, että minun pitäisi nostaa tasoa eikä tyytyä mihin lie keskenkasvuisiin. Voin vannoa, että yritän niin kovasti välttää sellaisia, mutta menneisyys toistaa itseään siitä huolimatta aina uudestaan ja uudestaan. Tuntuu että olen aivan voimaton sen edessä. En ole, mutta tuntuu kuin olisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/157 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asenne. Miehet on niin läpinäkyviä, miehet muuttuu, miehet sitä ja miehet tätä. Mitä sinä tuot pöytään? Oisko peiliin katsomisen paikka.

Vierailija
64/157 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Yritän aika nopeasti selvittää onko taas vaihteeksi kyseessä pelkkä seksijuttu, joten kyselen aika paljon. Voin olla "takertuva" siinä mielessä, että jos minulle väitetään, että kyse ei ole seksistä, haluan että sanat ja teot kohtaavat. Eli esimerkiksi todella hitaasti viesteihin vastaaminen on selkeä merkki siitä, että mies ei yritä viedä asiaa eteenpäin, joten haluan silloin tietää miksi hän valehtelee. Jos mies on selkeästi vilpitön (vilpittömän oloinen), minulla ei ole mitään tarvetta jatkuvasti olla yhteydessä. Olen sitä paitsi sitoutumiskammoinen."

Tuollainen kysely on outoa, siinä varmaankin yksi syy miksi miehen kiinnostus laantuu. Annat kuvan naisesta, joka uskoo kaikki imartelut ja lähtee niihin mukaan ja on tullut monesti dumpatuksi. Kuten onkin tapahtunut. 

Annat itsestäsi epävarman ja takertuvan kuvan, koeta vahvistaa itseluottamustasi. Sitä on nimittäin vaikea teeskennellä. Miehet eivät halua joutua tentatuksi, vaan he kiinnostuvat naisesta, joka luottaa itseensä eikä lähde ensimmäisen kauneutta kehuvan ja seksipitoisia juttuja puhuvan miehen saaliiksi. Joku toinen jo siitä puhui eli tuollaisia ei pitäisi ensinnäkään ottaa yhtään vakavasti. Tuollaiset lepertelijät lepertelevät samat jutut lähes jokaiselle naiselle. Ohita sellaiset jatkossa kokonaan, mutta kiitä aina kohteliaisuuksista. Anna heille flirttiä, jos kaipaat treeniä, mutta jokainen heistä pitää ohittaa, jos oikeasti haluat kunnollisen suhteen. 

Tasokkaat miehet osaavat flirtata ihan toisella tavalla, mutta et ehkä itsekään sellaista hallitse, koska itseluottamus puuttuu. Sinulla on ollut huono miesmaku, totta kai nuo lepertelijät ovat vain seksin perässä ja liian moni on kaltaisesi, joka ottaa lepertelyt ihan vakavasti. 

Vierailija
65/157 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis selkeämmin sanottuna vaadin sitä, että se rakkaus myös näkyy tekoina. Minulle ei voin vain hölistä jotain paskaa ja luulla, että se riittää.

Vierailija
66/157 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian moni nainen käyttää miehiä henkisesti ja taloudellisesti hyväkseen että ne merkit on joka mies oppinut tunnistamaan jo pitkälti etukäteen että siihen samaan tilanteeseen ollaan taas menossa. Ja kun sinä näytät ne samat merkit niin sinua vain pannaan ja siirrytään seuraavaan

Vierailija
67/157 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Yritän aika nopeasti selvittää onko taas vaihteeksi kyseessä pelkkä seksijuttu, joten kyselen aika paljon. Voin olla "takertuva" siinä mielessä, että jos minulle väitetään, että kyse ei ole seksistä, haluan että sanat ja teot kohtaavat. Eli esimerkiksi todella hitaasti viesteihin vastaaminen on selkeä merkki siitä, että mies ei yritä viedä asiaa eteenpäin, joten haluan silloin tietää miksi hän valehtelee. Jos mies on selkeästi vilpitön (vilpittömän oloinen), minulla ei ole mitään tarvetta jatkuvasti olla yhteydessä. Olen sitä paitsi sitoutumiskammoinen."

Tuollainen kysely on outoa, siinä varmaankin yksi syy miksi miehen kiinnostus laantuu. Annat kuvan naisesta, joka uskoo kaikki imartelut ja lähtee niihin mukaan ja on tullut monesti dumpatuksi. Kuten onkin tapahtunut. 

Annat itsestäsi epävarman ja takertuvan kuvan, koeta vahvistaa itseluottamustasi. Sitä on nimittäin vaikea teeskennellä. Miehet eivät halua joutua tenta

Mielestäni se ei ole outoa, koska minut pitäisi kohdata ihmisenä. Ihminen saa avata sisintään ilman, että sitä arvostellaan. Olen niin tottunut siihen, että kukaan ei ole vakavalla mielellä kanssani, että yritän tavallaan todistaa sen, jotta voin lempata tyypin heti enkä joskus myöhemmin. Ongelma on se, jos tuon ottaa "heikkoutena", koska se on vain ihmisyyttä, johon minullakin on oikeus. En jaksa pelailla ja miettiä kymmenen kertaa mitä voin sanoa ja tehdä. Varoa ja sensuroida itseäni. Haluan voida olla oma itseni ja silti tulla kohdelluksi hyvin.

Vierailija
68/157 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eli että viestejäni ja puhelujani ei ignoorata, tai että ei väitetä rakastavansa, vaikka mikään teko ei kerro siitä. Miehet eivät jaksa sitä, että heiltä vaatii rehellisyyttä ja vaivannäköä. "

Tällä menetelmällä et saa ikinä täysjärkistä miestä, sillä mikään suhde ei kestä vaatimuksia. Suhde on täysin vapaaehtoista ja annat itsestäsi todella oudon kuvan tuollaisella tenttaamisella. Sinun tulee hoitaa epävarmuuttasi eikä paiskata sitä välittömästi miehen silmille tuolla tavalla. Etkö ymmärrä, että miehen kuva sinusta romahtaa pohjamutiin välittömästi tuolla menetelmällä.

Vierailija
69/157 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian moni nainen käyttää miehiä henkisesti ja taloudellisesti hyväkseen että ne merkit on joka mies oppinut tunnistamaan jo pitkälti etukäteen että siihen samaan tilanteeseen ollaan taas menossa. Ja kun sinä näytät ne samat merkit niin sinua vain pannaan ja siirrytään seuraavaan

Mitä tuo rahajankkaus nyt on? Minulla on kymmeniätuhansia euroja asunnossa. En tosiaan tarvitse koskaan kenenkään rahoja.

Vierailija
70/157 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoan tässä välissä. Palaan myöhemmin, tosin varmaan tämäkin on sillä aikaa poistettu kuten yleensäkin kaikki ketjut täällä.

Vierailija
71/157 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin olisin itse kirjoittanut tämän :(

Vierailija
72/157 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mielestäni se ei ole outoa, koska minut pitäisi kohdata ihmisenä. Ihminen saa avata sisintään ilman, että sitä arvostellaan. Olen niin tottunut siihen, että kukaan ei ole vakavalla mielellä kanssani, että yritän tavallaan todistaa sen, jotta voin lempata tyypin heti enkä joskus myöhemmin. Ongelma on se, jos tuon ottaa "heikkoutena", koska se on vain ihmisyyttä, johon minullakin on oikeus. En jaksa pelailla ja miettiä kymmenen kertaa mitä voin sanoa ja tehdä. Varoa ja sensuroida itseäni. Haluan voida olla oma itseni ja silti tulla kohdelluksi hyvin."

Jos et halua nähdä mikä on vikana, niin voit jatkaa entiseen tahtiin. Mies ei kuitenkaan halua olla vain yksi tentattava jonossa lisää, kyllä sinun pitäisi aikuisena itse hoitaa traumasi eikä vastuuttaa niistä ihan tuntematonta ihmistä. 

Oli ihmissuhde millainen hyvänsä, niin se on hidasta etenemistä ja vastavuoroisuutta. Kukaan ei ole velvollinen korjaamaan sinua, vaan sinun on tehtävä se ihan itse. Vain sillä tavalla voit löytää normaalin suhteen. Mitä sinulla on annettavana, siitä on kysymys eikä vain siitä mitä sinä voit saada. Aikuiseksi kasvaminen edellyttää myös taitoa asettua toisen asemaan. Ja ilman sitä ei voi olla kovin suosittu nainen tai mies, sillä rakastuminen on sitä että tulee  kohdatuksi. 

Tietysti kaikki tämä mitä kerrot on osoitus jonkinlaisesta traumataustasta joka pitäisi käsitellä ihan ammattiavun turvin. Ei se taida järkeilemällä muuttua.

Vierailija
73/157 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyiset parisuhde markkinat miehen näkökulmasta on aikalailla sama kun naiselle sanottaisiin että tuossa on kymmenen miestä rivissä joista on pakko valita yksi ja viisi niistä on väkivaltaisia raiskareita, kaksi on pettäjiä joilla ei ole aikomustakaan sitoutua, yksi seurustelee jo ja hakee vain sivusuhdetta, yksi on hyväksikäyttäjä joka tuhoaa sinun maineen keksityillä valheilla ja syytteillä jos et tee täsmällisesti niin kuin tämä vaatii mutta yksi on kaikella tapaa täydellinen. Näistä sitten on pakko valita yksi johon sitoudut lopun elämäksi ja virhe valinnasta eroon pääseminen maksaa suurimman osan omaisuudestasi ja varallisuudestasi. Ja yhdestäkään et saa tietää mitään etukäteen ja kaikki kehuu itseään kaikella tapaa täydelliseksi.

Lähtisitkö itse tuohon leikkiin etsimään itsellesi miestä johon on pakko sitoutua lopuksi elämäksi?

Vierailija
74/157 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuo rahajankkaus nyt on? Minulla on kymmeniätuhansia euroja asunnossa. En tosiaan tarvitse koskaan kenenkään rahoja.

Harva niitä oikeasti tarvitsee mutta ei kukaan kieltäydy mahdollisuudesta saada toiselta tuloja jolla pääsee shoppailemaan jos siihen tulee mahdollisuus ja tilaisuus.

Et varmasti tarvitse mutta et varmasti kieltäydykkään jos tulee tilaisuus ja mahdollisuus

Vierailija
75/157 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi varmimmista tavoista päästä.miehestä eroon ja karkottaa se on se kun alkaa testaamaan miestä oman epävarmuuden takia

Vierailija
76/157 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Muuta ulkomaille. Asut väärässä maassa.

Suomella ei ole mitään annettavaa sinulle. Eikä suomalaisilla miehillä ole annettavana sinulle hyvää elämää.

Ajantuhlausta jäädä tänne.

Vierailija
77/157 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko itse koskaan antanut kilttimiehelle tilaisuutta? Varmasti niiden hulttioiden kanssa satuttaakin vaan itsensä.

Itse olen kilttimies. Tapailin 5 vuotta juuri tuollaista naista, joka valitti, ettei kukaan mies, jonka kanssa hän seurusteli (5 vuoden aikana kai kymmenkunta) halunnut sitoutua. Itselleni hän ei koskaan antanut tilaisuutta - en ollut riittävän varakas.

Vierailija
78/157 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun aloituksesta ei käy yhtään ilmi, miksi itse kiinnostut niistä miehistä. Kuinka hyvin edes ehdit tutustumaan heidän tapaansa ajatella? Millaisia mielipiteitä heillä on? Mitä enemmän olisit kiinnostunut siitä mitä heidän päässään liikkuu niin sen paremmin huomaisit, millä mielin ne ovat liikenteessä.

Vierailija
79/157 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kymmeniätuhansia euroja? Asut siis koirankopissa.

Vierailija
80/157 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli siis selkeämmin sanottuna vaadin sitä, että se rakkaus myös näkyy tekoina. Minulle ei voin vain hölistä jotain paskaa ja luulla, että se riittää.

Hei mä olen sen pitkän viestin kirjoittaja, joka mainitsi red flägien tunnistamisen. Katos tuossa mitä nyt laitoit on edelleen se sama pohjajuttu, mikä siun tarvitsee ymmärtää: nämä miehet ovat huonontason lepertelijämiehiä, joilla ei ole muuta mielessä kuin seksi. Red fläg on myös, jos 4) mies liian aikaisin alkaa puhua sinun rakastamisesta. Love bombing on just sitä, että mies puhuu jo vaikka kihloista ja tulevaisuuden suunnitelmista kanssasi, vaikka äsken vasta tutustuitte.

Ei kannata näiden red fäg huijarien ja huonon tason miesten kanssa alkaa mihinkään vaaditaan-tivataan-yms-taistoihin, vaan lopettaa se yhteydenpito, jos siinä on ollut red fläggejä. Tivaaminen ja suora vaatiminen aiheuttaa miehen kuin miehen perääntymisen. Mutta ymmärrän mitä tarkoitat, että sanoja ei voi vaan hölistä etenkään vakavasta aiheesta, vaan niihin tarvitaan teot, mutta voithan sanoa sen jotenkin vähemmän "aggressiivisesti" miehen suuntaan, esim sanoa hänelle, että et tiedä vielä miten suhtautua, ei voi ottaa ihan vakavissaan kun vasta olette tutustuneet ja näin äkkiä sanoo rakkaudesta ja muusta. 

Tämä vaatimisen/tivaamisen asia on sellainen, mikä sun kannattaa jotenkin miettiä niin, ettei siitä tule estettä kunnon miesten kohdalla, tivaamisen tilalle vähemmän hyökkäävyyttä ja koeta miettiä niin, että mies itse sen todistaa - anna miehen näyttää teoilla, älä vaadi, vaikka voit epäsuorasti kertoa näkemystäsi yleisellä tasolla teot puhuvat puolestaan ja aika näyttää. Miehet on luonnostaan mun mielestä sellaisia, että nimenomaan käsittävät sanojen tarvitsevan tekoja.

Mutta jos alkaa heti vaatimaan tekoja, niin se laskee heidän mahdollista tekemistään, koska on kuin sinä määräisit niin. Sen sijaan.... opi pyytämään :D. Siis ei vaatimaan, vaan pyytämään. Jos olet kipeänä, niin soita mies apuun. Kunnon mies tulee apuun ja kokee olevansa miehekäs kun voi auttaa sinua, joka olet hänen osaamisen tarpeessa. Jos ei tule, huomaat tätä kautta että oli lepertelijä/huijari. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi