Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä hemmetin takia miehet eivät i-k-i-n-ä ole kanssani vakavissaan?!?

Vierailija
03.03.2025 |

Olen luonnollinen. Pukeudun enimmäkseen peittävästi. Tosin v-kaula-aukkopaita on paljon mukavampi kuin korkealle nouseva, jota pitää kiskoa koko ajan alaspäin. Eipä se v-aukkokaan ole niin hurja näky 2020-luvulla, että se antaisi minusta vääriä vaikutelmia. Kuulen aina samaa, eli sitä että miestä alkaa himottamaan kun keskustelemme ja blaablaa. Ehkä tämä on jonkun mielestä imartelevaa, minä en tiedä mikä siinä pitäisi olla niin erityistä ja ihanaa. En edes ymmärrä mistä hitosta ne miehet saavat sellaiset kiksit, kun en mielestäni tee tai sano yhtään mitään erityistä. Kyllä minä voin muutaman sanan seksistä puhua, mutta se on erittäin kaukana jostain sellaisesta, josta sekoaa kuin mikäkin ihme eläin. Poikaystävät voivat sanoa rakastavansa, mutta hetken päästä häipyvät elämästäni yhtä nopeasti kuin tulivatkin. Kukaan ei lähesty oikein missään. Näen kyllä katseet ja tunnen joskus jännitteen (miehet ovat niin läpinäkyviä), mutta kukaan ei melkein ikinä puhu minulle mitään. Sen kerran kun puhuu, se on yleensä jotain seksuaalista. Olen vain niin väsynyt loputtomaan saman toistoon. Joo ihan kiva jos haluavat, mutta kun en vain pääse siihen ajatusmaailmaan sitten yhtään. miksi minua ei voi haluta romanttisesti??? 

Kommentit (157)

Vierailija
81/157 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

P. S.

Sitten tämä ajatus kannattaa unohtaa:

Että olisit kiinnostava persoona

Miehiä ei kiinnosta tippaakaan naisen persoona.

Miehiä kiinnostavat nämä asiat:

Ruoka.

Juoma 

Työ

Paneminen

Nukkuminen

Vaikutat älykkäältä ja karismaattiselta.

Olen ilmeisesti myös kaunis.

Asut väärässä maassa.

Vierailija
82/157 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

P. S.

Ruoka.

Juoma 

Työ

Paneminen

Nukkuminen

Asut väärässä maassa.

Aina yhtä huvittavaa kun nainen alkaa väittämään että kyllä minä tiedän mistä miehet on kiinnostunut ja mitä miehet haluavat vaikka ihan kaikki me tiedä me että miehet ja naiset on erilaisia ja ajattelumalli on erilaisia että kumpikaan ei voi tietää toisesta sukupuolesta mitä ne haluaa ja ajattelee. Ei edes naiset vaikka te niin AINA valehtelette. Ihan jokaisessa omassa parisuhteessa nainen on väittänyt tietävänsä mitä minä haluan mutta yksikään ei ole ollut oikeassa ja vaikka olen sanonut että en minä tuommoista edes halua niin vastaus on ollut aina että "minun on pakko valehdella kun kyllä minä naisena tiedän paremmin mitä sinä haluat paremmin kuin sinä itse"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/157 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liian moni nainen käyttää miehiä henkisesti ja taloudellisesti hyväkseen että ne merkit on joka mies oppinut tunnistamaan jo pitkälti etukäteen että siihen samaan tilanteeseen ollaan taas menossa. Ja kun sinä näytät ne samat merkit niin sinua vain pannaan ja siirrytään seuraavaan

Mitä tuo rahajankkaus nyt on? Minulla on kymmeniätuhansia euroja asunnossa. En tosiaan tarvitse koskaan kenenkään rahoja.

Harva niitä oikeasti tarvitsee mutta ei kukaan kieltäydy mahdollisuudesta saada toiselta tuloja jolla pääsee shoppailemaan jos siihen tulee mahdollisuus ja tilaisuus.

Et varmasti tarvitse mutta et varmasti kieltäydykkään jos tulee tilaisuus ja mahdollisuus

Olen eri, mutta on ahdistavaa, kun toinen tyrkyttää rahojaan. On kokemusta. Olen kieltäytynyt. Tuntui siltä, että sillä yritetään kompensoida jotain. Ostaa hyväksyntää tai kiitollisuutta ilman, että tarvitsisi olla henkisessä mielessä hyvää seuraa. Ihan kuin shoppailu olisi jokin onnellisuuden suurin muoto niiden miesten mielestä. Tosi materialistinen maailmankuva, missä kaikki naiset samaistetaan johonkin instagram vaikuttajiin. Jos tuntuu siltä, että kaikki naiset on haluamassa rahaa niin olette vain niiden rakkaushuijareiden uhreja. 

Vierailija
84/157 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole tavannut sitä oikeaa.

Vierailija
85/157 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä positiivista sinä tuot parisuhteeseen että ansaitset sen että miehet ottaisivat sinut vakavasti? En tarkoita noita kaikkia negatiivisia asioita mitä tulee ilmi jo aloituksesta

Vierailija
86/157 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liian moni nainen käyttää miehiä henkisesti ja taloudellisesti hyväkseen että ne merkit on joka mies oppinut tunnistamaan jo pitkälti etukäteen että siihen samaan tilanteeseen ollaan taas menossa. Ja kun sinä näytät ne samat merkit niin sinua vain pannaan ja siirrytään seuraavaan

Mitä tuo rahajankkaus nyt on? Minulla on kymmeniätuhansia euroja asunnossa. En tosiaan tarvitse koskaan kenenkään rahoja.

Harva niitä oikeasti tarvitsee mutta ei kukaan kieltäydy mahdollisuudesta saada toiselta tuloja jolla pääsee shoppailemaan jos siihen tulee mahdollisuus ja tilaisuus.

Et varmasti tarvitse mutta et varmasti kieltäydykkään jos tulee tilaisuus ja mahdollisuus

Olen eri, mutta on ahdistavaa, kun toinen tyrkyttää rahojaan. On koke

Sinä olet yksi sadasta. Loput 99 on vain rahan perässä. Lottovoittokin on todennäköisempi kuin se että löytäisi suomesta naisen joka ei ole rahan perässä. Kaikki miehet siittä yhdestä naisesta on huhuja kuullut mutta kukaan ei ole tavannut kun se todennäköisesti on jo parisuhteessa jossa mies tekee kaikkensa että ei menettäisi tuommoista lähes täydellistä naista

Vierailija
87/157 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet todennäköisesti liian älykäs tai karismaattinen. (Suomalaiset) miehet eivät tykkää sellaisesta. Pitäis olla vähän hölmö, hajuton ja väritön. Palvelualtis. Ei omia mielipiteitä tai omanarvontuntoa. 

Miehet eivät pärjää kanssasi. Ihastuvat ja  rakastuvat sinuun ja odotus on tavis-huushållerska. Kun et vastaa mielikuvaa, et tottele (ylläripylläri) ja olet itsetuntoinen kuten mies, et ole sopivaa matskua.

Vierailija
88/157 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli siis selkeämmin sanottuna vaadin sitä, että se rakkaus myös näkyy tekoina. Minulle ei voin vain hölistä jotain paskaa ja luulla, että se riittää.

Valheet ja puheyhteyden puuttuminen  perseestä. Kiinteää elävää suhdetta ei ole.

Kommunikaatio on kaikki. Siitä kaikki alkaa.

Vierailija
89/157 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri, mutta on

Kannattaa pysähtyä hetkeksi miettimään sitä, että jos olettaa naisten omaavan noin materialistisen maailmankuvan niin sillä asenteella tulee karkoittamaan naiset. Kukaan ei jaksa sitä, että ei vaivauduta tutustumaan vaan päätetään valmiiksi ajatukset sen toisen puolesta. Jos 99% naisista on noin materialisteja niin miksi netti on täynnä vihaa ilmastonmuutoksen vastustajia kohtaan, jotka ovat usein naisia. Niitä, jotka käyvät kirpputoreilla jne. 

Vierailija
90/157 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

MENE _ T Ö I H I N !!!!

Muuta neuvoa ei tule. Helvetin lumihiutale.

Vierailija
91/157 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin ketjun läpi. Tuntuu olevan yleinen ongelma. Uskon juurisyyn olevan ap:n kriteereissä, jotka ovat sellaisia, että hän saa ne seksin perässä olevat pelimiehet seuloutumaan ja muut karsiutumaan.

1. Hän sanoo olevansa ujo, joten oletan hänen pitävän miehistä, jotka osaavat tulla sujuvasti puhumaan ja saavat nopeasti keskustelun sujumaan ja tunnelman nousemaan. Aivan kuin hän olisi tehnyt näin satoja kertoja aikasemminkin.

2. Hän sanoo olevansa kaunis ja rintava. Hänellä on ollut aina tarpeeksi vientiä. Ei ole ollut mitään tarvetta etsiä itseään tyrkyttävien miesten ulkopuolelta.

3. Tinderissä hänellä on etsinnässä täydellinen kiiltokuvamainen viimeisen päälle hiottu profiili, sillä onhan hänelle lähes täydelliselle naiselle vain paras kyllin hyvää. Valinnanvaraa on niin paljon, että jo profiiliin pitää rakastua ennen kuin sen voi pistää oikealle.

Nämä kolme teesiä ovat kiveen hakatut. Hän on valinnut omasta mielestään parhaista parhaimmat ja he ovat poikkeuksetta olleet vain seksin perässä. Tästä hän vetää johtopäätöksen, että kaikki muut miehet ovat myös, koska ne ovat hänen valintakriteereillään paskempia. Ja hänhän ei voi tyytyä, koska hän pitää sujuvasanaisista kiiltokuvapojista. Joten ei muuta kuin uutta matoa koukkuun.

Vierailija
92/157 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisenä ilmestyy?

Tiktaktiktaktikt..

Vierailija
93/157 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisenä ilmestyy?

Tiktaktiktaktikt..

Ei voi tietää etukäteen.

Vierailija
94/157 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko itse koskaan antanut kilttimiehelle tilaisuutta? Varmasti niiden hulttioiden kanssa satuttaakin vaan itsensä.

Oikeesti alkanut vtuttaa tää kilttimies-setti.

Oikeasti kiltti mies on ihan fine, mutta tämä palstan "kilttimies"- termi (mies, joka on uhriutuja, katkera, kyyninen, muita kaikesta syyttävä, kaikenlaisia palveluita ilmaiseksi ja ilman vastapalvelusta muilta odottava, vailla käytöstapoja, naisvihaaja) vtuttaa. 

Vierailija
95/157 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on mennyt kun olet itse lähestynyt?

Vierailija
96/157 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset kerro ikääsi? Tapailetko omanikäisiäsi miehiä vai sinua vanhempia/nuorempia?

Vanhempia lähinnä. Joskus harvoin joku saattaa olla samanikäinen, mutta nuorempi ei koskaan. En tiedä, en vain halua jakaa ikääni kaikelle kansalle. Olen aikuisen iässä.

Yli 30v naisesta ei juuri ole enää mihinkään. Riskit kasvaa paljon.

Vierailija
97/157 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet todennäköisesti liian älykäs tai karismaattinen. (Suomalaiset) miehet eivät tykkää sellaisesta. Pitäis olla vähän hölmö, hajuton ja väritön. Palvelualtis. Ei omia mielipiteitä tai omanarvontuntoa. 

Miehet eivät pärjää kanssasi. Ihastuvat ja  rakastuvat sinuun ja odotus on tavis-huushållerska. Kun et vastaa mielikuvaa, et tottele (ylläripylläri) ja olet itsetuntoinen kuten mies, et ole sopivaa matskua.

Semmoset copiumit tänään. Jos saisin euron joka kerta kun joku nainen syöttää mulle tätä parhaat naiset jäävät sinkuiksi koska miehet eivät ole tarpeeksi hyviä -sontaa, olisin hyvin varakas. 

Vierailija
98/157 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että miehet on niin läpinäkyviä mutta et sitten kuitenkaan selvästi ole nähnyt vielä yhdenkään läpi tähän mennessä... voimia

Vierailija
99/157 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisenä ilmestyy?

Tiktaktiktaktikt..

Ei voi tietää etukäteen.

Uidut aika ohi tiktakt..

Vierailija
100/157 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

P. S.

Ruoka.

Juoma 

Työ

Paneminen

Nukkuminen

Asut väärässä maassa.

Aina yhtä huvittavaa kun nainen alkaa väittämään että kyllä minä tiedän mistä miehet on kiinnostunut ja mitä miehet haluavat vaikka ihan kaikki me tiedä me että miehet ja naiset on erilaisia ja ajattelumalli on erilaisia että kumpikaan ei voi tietää toisesta sukupuolesta mitä ne haluaa ja ajattelee. Ei edes naiset vaikka te niin AINA valehtelette. Ihan jokaisessa omassa parisuhteessa nainen on väittänyt tietävänsä

Tämä. Niin paljon tämä. Samoja kokemuksia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi