Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä hemmetin takia miehet eivät i-k-i-n-ä ole kanssani vakavissaan?!?

Vierailija
03.03.2025 |

Olen luonnollinen. Pukeudun enimmäkseen peittävästi. Tosin v-kaula-aukkopaita on paljon mukavampi kuin korkealle nouseva, jota pitää kiskoa koko ajan alaspäin. Eipä se v-aukkokaan ole niin hurja näky 2020-luvulla, että se antaisi minusta vääriä vaikutelmia. Kuulen aina samaa, eli sitä että miestä alkaa himottamaan kun keskustelemme ja blaablaa. Ehkä tämä on jonkun mielestä imartelevaa, minä en tiedä mikä siinä pitäisi olla niin erityistä ja ihanaa. En edes ymmärrä mistä hitosta ne miehet saavat sellaiset kiksit, kun en mielestäni tee tai sano yhtään mitään erityistä. Kyllä minä voin muutaman sanan seksistä puhua, mutta se on erittäin kaukana jostain sellaisesta, josta sekoaa kuin mikäkin ihme eläin. Poikaystävät voivat sanoa rakastavansa, mutta hetken päästä häipyvät elämästäni yhtä nopeasti kuin tulivatkin. Kukaan ei lähesty oikein missään. Näen kyllä katseet ja tunnen joskus jännitteen (miehet ovat niin läpinäkyviä), mutta kukaan ei melkein ikinä puhu minulle mitään. Sen kerran kun puhuu, se on yleensä jotain seksuaalista. Olen vain niin väsynyt loputtomaan saman toistoon. Joo ihan kiva jos haluavat, mutta kun en vain pääse siihen ajatusmaailmaan sitten yhtään. miksi minua ei voi haluta romanttisesti??? 

Kommentit (157)

Vierailija
101/157 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästi sinulla ei omien sanojesi mukaan ole ulkonäköpuolessa ei ole mitään vikaa joten... niin.

Vierailija
102/157 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi oletat että on jokin perusoikeus saada romanttista rakkautta? Oletko sen arvoinen että joku tulee parvekkeen alle soittamaan kitaraa, ruusu hampaiden välissä? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/157 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole tavannut sitä oikeaa.

Minkä ikäisenä ilmestyy?

Tiktaktiktaktikt..

Ei voi tietää etukäteen.

Uidut aika ohi tiktakt..

Täh?

Vierailija
104/157 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Sinä olet yksi sadasta. Loput 99 on vain rahan perässä. Lottovoittokin on todennäköisempi kuin se että löytäisi suomesta naisen joka ei ole rahan perässä. Kaikki miehet siittä yhdestä naisesta on huhuja kuullut mutta kukaan ei ole tavannut kun se todennäköisesti on jo parisuhteessa jossa mies tekee kaikkensa että ei menettäisi tuommoista lähes täydellistä naista.*

Mitä hittoa sönkötät. Suomalaiset naiset käy töissä ja tienaa itse omat rahansa, kuten varmasti tiedät.

Vierailija
105/157 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaikutat vähän hullulta niin ehkä siksi

Vierailija
106/157 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet todennäköisesti liian älykäs tai karismaattinen. (Suomalaiset) miehet eivät tykkää sellaisesta. Pitäis olla vähän hölmö, hajuton ja väritön. Palvelualtis. Ei omia mielipiteitä tai omanarvontuntoa. 

Hah hah, joo ap:ssa ei voi olla mitään vikaa, onhan hän kaunis älykäs ja karismaattinen. Voi juku, kannattaa tosiaan varmaan muuttaa, olisikos itärajan takana mukavampaa?

Vierailija
107/157 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästi ap ei ymmärrä kovinkaan paljoa miehistä tai heidän parisuhteen muodostuskriteereistään. Saanko ehdottaa "hoe_math : zones " -läpikäyntiä. Se kaveri voi olla monesta asiasta kujalla mutta tuon osion on kyllä ymmärtänyt kohtuu hyvin

Vierailija
108/157 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet todennäköisesti liian älykäs tai karismaattinen. (Suomalaiset) miehet eivät tykkää sellaisesta. Pitäis olla vähän hölmö, hajuton ja väritön. Palvelualtis. Ei omia mielipiteitä tai omanarvontuntoa. 

Hah hah, joo ap:ssa ei voi olla mitään vikaa, onhan hän kaunis älykäs ja karismaattinen. Voi juku, kannattaa tosiaan varmaan muuttaa, olisikos itärajan takana mukavampaa?

Muutenkin aika idioottimainen yleistys, että kaikki suomalaiset naiset jotka ovat suhteessa, olisivat jotain hölmöjä palvelijoita.  

Vierailija
109/157 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän kysymykseen on vastattu ties kuinka monta kertaa, ja lopputulos on aina ollut sama.

Kysyjä ei hyväksy vastausta, koska se ei ole se vastaus joka halutaan kuulla.

Mutta voin miehenä vastat tuohon: sinä et ole riittävän kiinnostava miehille joista itse kiinnostut. Sinä olet se ok nainen jolta saa seksiä, sillä aikaa kun nämä miehet hakevat kiinnostavampaa.

Ja tämä ei ole makuasia, vaan ne miehet joista kiinnostut, ovat yksiselitteisesti suositumpia kuin ne miehet joilta saisit romanttisen suhteen, mutta joista et itse kiinnostu.

Ja tässä ne naisten hyväksymät vastaukset:

- miehet ovat epävarmoja, yritä komeampia ja rikkaampia ja itsevarmempia miehiä

- olet liian kaunis ja itsevarma, miehet pelkäävät sinua

- olet liian mukava, sinun pitää vaatia miehiltä enemmän

- olet liian aloitteellinen, anna miesten hoitaa kaikki

- juuri sinulla on käynyt huono tuuri, ja olet törmännyt sitoutumiskammoisiin miehiin

- kokeile ulkomaisia miehiä, italialaiset kalsarimalli-miljonäperijät tappelevat verissään tavallisista suomalaisista naisista

Todellinen vastaus rautalangasta väännettynä on, että ne miehet voivat saada parisuhteeseen sinua kauniimman ja hauskemman, ja he tietävät sen.

Vierailija
110/157 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisään vielä että sun pitää siis tähdätä korkeammalle. Unohda tavispallerot ja etsi joku fiksu ja itsevarma mies. Tyydyt yrittämään liian huonoja miehiä tasoosi nähden. 

Tää oli hyvä! 🥰

Terkkuja vela-naiselta,

jota oikein kukaan ei halua 

pelkäksi panokseen

...vaan lapsensa äidiksi. 👋

Lisäys: Nykyinen tyyppini on 16 vuotta itseäni nuorempi. Edellinen pitkäaikainen suhdemies oli minua 6 vuotta 4 kk nuorempi.

Kumpikaan

Ootpa mahtava ja täydellinen 

Vierailija
111/157 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän kysymykseen on vastattu ties kuinka monta kertaa, ja lopputulos on aina ollut sama.

Mutta voin miehenä vastat tuohon: sinä et ole riittävän kiinnostava miehille joista itse kiinnostut. Sinä olet se ok nainen jolta saa seksiä, sillä aikaa kun nämä miehet hakevat kiinnostavampaa.

Ja tämä ei ole makuasia, vaan ne miehet joista kiinnostut, ovat yksiselitteisesti suositumpia kuin ne miehet joilta saisit romanttisen suhteen, mutta joista et itse kiinnostu.

- juuri sinulla on käynyt huono tuuri, ja olet törmännyt s

Ootko itse tällainen komea? 

Vierailija
112/157 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota siis itse itsesi vakavasti äläkä mene tinderiin, äläkä siedä paskaa kohtelua. Älä katso sellaista miestä päinkään, joka osoittaa pienimpiäkään merkkejä pippelinsä ajattelemisesta, kun katsoo sinua. Tällainen mies on apina, koira ja roska, eikä häntä tule naisena noteerata sen kummemmin kuin kakkakikkaretta kadulla

:D

Vierailija
113/157 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvästi sinulla ei omien sanojesi mukaan ole ulkonäköpuolessa ei ole mitään vikaa joten... niin.

Niin sitten sen vian pitää olla päässä.

Ja niin iso vika, ettei sitä isot rinnat eikä kaunis olemus korvaa.

Vierailija
114/157 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- juuri sinulla on käynyt huono tuuri, ja olet törmännyt s

Nyt oli niin kaunis ja tyhjentävä vastaus, että tekis mieli tulostaa ja laittaa seinälle ihan vaan hetkeksi ihailtavaksi

Vierailija
115/157 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- juuri s

En ole. Olen tavallisen näköinen enkä rikas.

Siksi minulle on mahdollista saada parisuhteeseen tavallisen näköinen nainen. Kauniita en saa, koska he menevät komeille ja/tai rikkaille.

Seksisuhteeseen en saisi edes tavallista naista, koska he saavat seksiä komeiltakin miehiltä, mutta ei sitoutumista. Tämä perustunee kysynnän ja tarjonnan lakiin (seksisuhdetta haluavia miehiä on enemmän kuin naisia) ja biologiaan - ts. nainen ei harrasta seksiä matalatasoisemman miehen kanssa, vaan enemmänkin vaatii kunnolla ulkonäköä jos ei kerran sitoutumista ole tarjolla.

Vierailija
116/157 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olet varmaan vähän skitso jos pitää täällä tommosista asioista meuhkata, lol.

Vierailija
117/157 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katkera tilitys ei pidä paikkaansa. Suomalaiset älykkäät miehet todellakin haluavat älykkäitä naisia. Mikseivät haluaisi? Normaali, henkisesti terve, älykäs ihminen nauttii älykkäästä seurasta ja haluaa myös sellaisen elämänkumppanin. Olipa hän mies tai nainen.

Älykkäillä ja mukavilla naisilla on aina seuraa, mutta tylsillä, hölmöillä tai ikäväluonteisilla ei ole. Minusta jo ap:n selittely v-kaula-aukoista vie pohjan kovin korkealta älykkyydeltä, pahoittelut siitä. Ap vaikuttaa epävarmalta ja ehkä sosiaalisesti kömpelöltä, miesten kanssa keskustelu ei ehkä onnistu. Oma identiteetti on vielä hakusassa, ehkä hän on hyvin nuori. Kyllä sitä juttua miehilläkin riittää jos itse osaa aloittaa rennon keskustelun. Miehet pitävät hauskoista naisista. 

Vierailija
118/157 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi olla edes hauska.

Vierailija
119/157 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Yritän aika nopeasti selvittää onko taas vaihteeksi kyseessä pelkkä seksijuttu, joten kyselen aika paljon. Voin olla "takertuva" siinä mielessä, että jos minulle väitetään, että kyse ei ole seksistä, haluan että sanat ja teot kohtaavat. Eli esimerkiksi todella hitaasti viesteihin vastaaminen on selkeä merkki siitä, että mies ei yritä viedä asiaa eteenpäin, joten haluan silloin tietää miksi hän valehtelee. Jos mies on selkeästi vilpitön (vilpittömän oloinen), minulla ei ole mitään tarvetta jatkuvasti olla yhteydessä. Olen sitä paitsi sitoutumiskammoinen."

Tuollainen kysely on outoa, siinä varmaankin yksi syy miksi miehen kiinnostus laantuu. Annat kuvan naisesta, joka uskoo kaikki imartelut ja lähtee niihin mukaan ja on tullut monesti dumpatuksi. Kuten onkin tapahtunut. 

Annat itsestäsi epävarman ja takertuvan kuvan, koeta vahvistaa itseluottamustasi. Sitä on nimittäin vaikea teeskennellä. Miehet eivät halua joutua tentatuksi, vaan he kiinnostuvat naisesta, joka luottaa itseensä eikä lähde ensimmäisen kauneutta kehuvan ja seksipitoisia juttuja puhuvan miehen saaliiksi. Joku toinen jo siitä puhui eli tuollaisia ei pitäisi ensinnäkään ottaa yhtään vakavasti. Tuollaiset lepertelijät lepertelevät samat jutut lähes jokaiselle naiselle. Ohita sellaiset jatkossa kokonaan, mutta kiitä aina kohteliaisuuksista. Anna heille flirttiä, jos kaipaat treeniä, mutta jokainen heistä pitää ohittaa, jos oikeasti haluat kunnollisen suhteen. 

Tasokkaat miehet osaavat flirtata ihan toisella tavalla, mutta et ehkä itsekään sellaista hallitse, koska itseluottamus puuttuu. Sinulla on ollut huono miesmaku, totta kai nuo lepertelijät ovat vain seksin perässä ja liian moni on kaltaisesi, joka ottaa lepertelyt ihan vakavasti. 

Tässä hyvä kirjoitus.

Vierailija
120/157 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katkera tilitys ei pidä paikkaansa. Suomalaiset älykkäät miehet todellakin haluavat älykkäitä naisia. Mikseivät haluaisi? Normaali, henkisesti terve, älykäs ihminen nauttii älykkäästä seurasta ja haluaa myös sellaisen elämänkumppanin. Olipa hän mies tai nainen.

Älykkäillä ja mukavilla naisilla on aina seuraa, mutta tylsillä, hölmöillä tai ikäväluonteisilla ei ole. Minusta jo ap:n selittely v-kaula-aukoista vie pohjan kovin korkealta älykkyydeltä, pahoittelut siitä. Ap vaikuttaa epävarmalta ja ehkä sosiaalisesti kömpelöltä, miesten kanssa keskustelu ei ehkä onnistu. Oma identiteetti on vielä hakusassa, ehkä hän on hyvin nuori. Kyllä sitä j

Itseenikään ei nyt ap:n ulosanti varsinaisesti vedonnut, vaan tuli sellainen olo, että kiertäisin itse kaukaa. Helppo tietty huudella ja arvostella sivusta, myönnetään.

Älykkäät naiset kelpaa kyllä, tai on itseasiassa kelvannut yksi jo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi