Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lemmikkien liike ZOOPLUS

Vierailija
12.09.2025 |

Täysin epäluotettava lemmikkien ruuan toimittaja. Olen ollut vuosia asiakkaana ja nyt sainkin paketissa ovelle puolet tilatuista kissanruuista! Kehtas vielä väittää toimittavansa aina kaiken tilatun!

Kissalta ruoka loppu ja toisten lemmikit jonottaa ruokaa vaan ZOOPLUS nauttii tilanteesta ja kerää NAZITYYLIIN RAHAA ASIAKKAIKTA TOIMITTAMISEN SIJAAN. HELVETIN LUKIHÄIRIÖISET NAZIPASKAT!

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä liike. Posti jemmasi monen kymmenen kilon rehulähetyksen, jossa piti olla kotiintoimitus ja ovelle jättö sovittu, mutta se palautui heille. Sieltä tuli hyvitys heti tilille. Tekivät sen kysymättä. Loistava, luotettava palvelu! 

Vierailija
2/23 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut tyytyväinen Zooplussan toimituksiin. Kaikki tilatut on tulleet tasan tarkkaan aina. Laatikko on vahva ja aina tullut ehjänä perille saakka toisin on amazonin lähetyslaatikot, jotka on ohutta pahvia ja tavaroita hävinnyt matkalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko kotimainen Peten Koiratarvike mitään?

Vierailija
4/23 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hinnat Peten Koiratarvikkeessa on korkeammat minun havaintojeni mukaan.

Vierailija
5/23 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille on ainakin tullut aina hyvin.

Vierailija
6/23 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tilaus tuli niinkin nopeasti, että torstaina tein tilauksen, niin tiistai aamulla paketti tuotiin jo perille matkahuollon toimituksena kotiovelle.

Vierailija
7/23 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalle kysymys: Mikä kuljetusyritys toimitti paketin sinulle? Postin toimituksiin ei voi luottaa ollenkaan.

Vierailija
8/23 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotimainen?

Vierailija
9/23 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittajalle kysymys: Mikä kuljetusyritys toimitti paketin sinulle? Postin toimituksiin ei voi luottaa ollenkaan.

Matkahuolto alkoi heitellä paketit portin yli pihalle. Posti tuo sentään nätisti portaille. Mieluiten toki otan vaihtoehdon C. 

Vierailija
10/23 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ollut vuosia asiakas ja nyt tuli yks kämmi? Juu ihan paska firma😅.

Mulla aina toiminut tosi hyvin, nopeat oikeat toimitukset. 

Vierailija
11/23 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysin eri valikoima. Eikä se kiinapaska mitään kotimaista ole. Ihan sama mistä ostat.

Peteä kyllä suosittelen muilla perustein. Siellä on hyvät ruuat ja palvelu.

Vierailija
12/23 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matkahuolto alkoi heitellä paketit portin yli pihalle. Posti tuo sentään nätisti portaille. Mieluiten toki otan vaihtoehdon C. 

Meillä on portti koiran takia. Sitä ei pidä avata postinkuljettaja eikä kukaan muukaan. Olen kirjoittanut zooplussaan tilaustietoihin, että soitto minulle, kun paketin tuoja on portilla, niin menen vastaan hakemaan. Viimeksi matkahuollon kuljettaja soitti jo 5 min ennen kun oli perillä. Valmiina olin vastaanottamassa pakettia.

Vierailija
13/23 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zooplus on hyvä ja luotettava firma, mutta Petellä on viime aikoina ollut parhaat tarjoukset, joten sieltä on tullut tilailtua.

Vierailija
14/23 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut Zooplussasta jo vuosia ja aina ollut tyytyväinen.

Vierailija
15/23 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tilannut vuosikaudet ja aina on tullut mitä pitääkin. Jos sieltä puuttuu jotain ota yhteyttä asiakaspalveluun.

Vierailija
16/23 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

..

Vierailija
17/23 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä se vaihtoehto C on? Kerro, mikä on paras toimitus sinun mielestäsi?

Vierailija
18/23 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkahuollon pakettitoimituksen voi ohjata myös pakettiautomaattiin, jos kotiin toimitus ei käy.

Vierailija
19/23 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Zooplussalla ei ole kuin matkahuolto valittavana. Voi tilata automaattiin tai kotiin, mutta ainoastaan matkahuollon kautta.

Vierailija
20/23 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hinnat Peten Koiratarvikkeessa on korkeammat minun havaintojeni mukaan.

Murren murkina parempi  koiranruuissa ja  loistava valikoima raakaruokaa 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä