Minkä hemmetin takia miehet eivät i-k-i-n-ä ole kanssani vakavissaan?!?
Olen luonnollinen. Pukeudun enimmäkseen peittävästi. Tosin v-kaula-aukkopaita on paljon mukavampi kuin korkealle nouseva, jota pitää kiskoa koko ajan alaspäin. Eipä se v-aukkokaan ole niin hurja näky 2020-luvulla, että se antaisi minusta vääriä vaikutelmia. Kuulen aina samaa, eli sitä että miestä alkaa himottamaan kun keskustelemme ja blaablaa. Ehkä tämä on jonkun mielestä imartelevaa, minä en tiedä mikä siinä pitäisi olla niin erityistä ja ihanaa. En edes ymmärrä mistä hitosta ne miehet saavat sellaiset kiksit, kun en mielestäni tee tai sano yhtään mitään erityistä. Kyllä minä voin muutaman sanan seksistä puhua, mutta se on erittäin kaukana jostain sellaisesta, josta sekoaa kuin mikäkin ihme eläin. Poikaystävät voivat sanoa rakastavansa, mutta hetken päästä häipyvät elämästäni yhtä nopeasti kuin tulivatkin. Kukaan ei lähesty oikein missään. Näen kyllä katseet ja tunnen joskus jännitteen (miehet ovat niin läpinäkyviä), mutta kukaan ei melkein ikinä puhu minulle mitään. Sen kerran kun puhuu, se on yleensä jotain seksuaalista. Olen vain niin väsynyt loputtomaan saman toistoon. Joo ihan kiva jos haluavat, mutta kun en vain pääse siihen ajatusmaailmaan sitten yhtään. miksi minua ei voi haluta romanttisesti???
Kommentit (157)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet todennäköisesti liian älykäs tai karismaattinen. (Suomalaiset) miehet eivät tykkää sellaisesta. Pitäis olla vähän hölmö, hajuton ja väritön. Palvelualtis. Ei omia mielipiteitä tai omanarvontuntoa.
No se on kyllä totta, tosin en nykyään edes pidä suomalaisista. Fiksu olen kyllä.
En ehtinyt nähdä tätä viestiä, kirjoitin viestin 20. Jos tapailet jotain afrikkalaisia tai arabitaustaisia miehiä, niin suurin osa täällä asuvista ei arvosta naisia ja kulttuuri on muutenkin liian erilainen. He vain tahtovat hyötyä naisesta taloudellisesti. Jos olet tällainen nainen, joka elättelee näitä tapauksia ja joutuu väkivallan uhriksi ym. niin suosittelen pitkäaikaista terapiaa.
Huom. On tietenkin poikkeuksia, en leimaa kaikkia afrikkalaisia tai arabeja. Nämä tarkoittamani ovat tuleet tänne vain hyödyntämään itseään, ovat kouluttamattomia ja työttömiä useimmat.
Vierailija kirjoitti:
Tapailun alussa tapahtuu jotain sellaista mikä saa miehen kiinnostuksen laantumaan. Se on jotain sellaista jota itse et itsestäsi huomaa. En tiedä mitä se on, mutta tässä yleisiä syitä:
- olet takertuva ja tarvitseva, sinulla on käsittelemättömiä asioita, joiden vuoksi takerrut mieheen ja miellytät liikaa. Se ilmenee mm. lukuisina viesteinä, puhetulvana, kaiken hyväksyvänä
- olet jollain tavalla "erikoinen", arvoiltasi, ajatuksiltasi, käytökseltäsi, jolloin mies ajattelee, ettette sovi yhteen
- sinulla on päihdeongelma tai jokin muu vakava ongelma
- olet hallitseva ja jyrkkä luonne ja sinulla on vahvoja mielipiteitä, joita tuot hyökkäävästi esille
- et kuuntele tai sitten toinen ääripää: et puhu mitään, sinusta ei saa mitään ns. irti
Yleisin syy johon olen törmännyt on syy numero yksi. Mies ei välttämättä aluksi ajattele, että haluaa vain seksiä, mutta sitten suhde kutistuu seksiks
Yritän aika nopeasti selvittää onko taas vaihteeksi kyseessä pelkkä seksijuttu, joten kyselen aika paljon. Voin olla "takertuva" siinä mielessä, että jos minulle väitetään, että kyse ei ole seksistä, haluan että sanat ja teot kohtaavat. Eli esimerkiksi todella hitaasti viesteihin vastaaminen on selkeä merkki siitä, että mies ei yritä viedä asiaa eteenpäin, joten haluan silloin tietää miksi hän valehtelee. Jos mies on selkeästi vilpitön (vilpittömän oloinen), minulla ei ole mitään tarvetta jatkuvasti olla yhteydessä. Olen sitä paitsi sitoutumiskammoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet todennäköisesti liian älykäs tai karismaattinen. (Suomalaiset) miehet eivät tykkää sellaisesta. Pitäis olla vähän hölmö, hajuton ja väritön. Palvelualtis. Ei omia mielipiteitä tai omanarvontuntoa.
No se on kyllä totta, tosin en nykyään edes pidä suomalaisista. Fiksu olen kyllä.
En ehtinyt nähdä tätä viestiä, kirjoitin viestin 20. Jos tapailet jotain afrikkalaisia tai arabitaustaisia miehiä, niin suurin osa täällä asuvista ei arvosta naisia ja kulttuuri on muutenkin liian erilainen. He vain tahtovat hyötyä naisesta taloudellisesti. Jos olet tällainen nainen, joka elättelee näitä tapauksia ja joutuu väkivallan uhriksi ym. niin suosittelen pitkäaikaista terapiaa.
Huom. On tietenkin poikkeuksia, en leimaa kaikkia afrikkalaisia tai arabeja. Nämä tarkoittamani ovat tuleet tänne
En sanonut maaamuista mitään, enkä todellakaan deittaile tuollaisia.
Mikset kerro ikääsi? Tapailetko omanikäisiäsi miehiä vai sinua vanhempia/nuorempia?
Et ole tarpeeksi fiksu. Huomaatko miten esittelyssä kuvailit ensimmäisenä paitasi kaula-aukkoa? Ei sellaista naista haluta suhteeseen.
Kirjoituksesi perusteella olet V-aukkoinen helppo saalis, joka pitää itseään fiksuna.
On minulla myös mielipiteitä ja uskallan sanoa ne. Jos käy ilmi vaikka valehtelua, niin kyllä kelkkani kääntyy hyvin nopeasti ja koko asenteeni muuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisään vielä että sun pitää siis tähdätä korkeammalle. Unohda tavispallerot ja etsi joku fiksu ja itsevarma mies. Tyydyt yrittämään liian huonoja miehiä tasoosi nähden.
Tää oli hyvä! 🥰
Terkkuja vela-naiselta,
jota oikein kukaan ei halua
pelkäksi panokseen
...vaan lapsensa äidiksi. 👋
Ehkä olet vain kohdannut ja antanut huomiotasi väärille miehille, osittain myös huonoa onnea.
Kenties jotain parempaa on kuitenkin tulossa, joten ei muuta kuin hyvää kevättä ja tulevaa kesää.
Vierailija kirjoitti:
Mikset kerro ikääsi? Tapailetko omanikäisiäsi miehiä vai sinua vanhempia/nuorempia?
Vanhempia lähinnä. Joskus harvoin joku saattaa olla samanikäinen, mutta nuorempi ei koskaan. En tiedä, en vain halua jakaa ikääni kaikelle kansalle. Olen aikuisen iässä.
Niin, onneksi naikkoset eivät ole lainkaan läpinäkyviä.. tirsk..
No ei kai tuossa jää hirveästi vaihtoehtoja. Olet kiinnostava vain seksuaalisessa merkityksessä, eli ok-näköinen, mutta päässä liikkuu "ei mitään". Ei suhdetta tietenkään halua sellaisen kanssa, joka ei ole riittävän järjissään.
Miehet kokeilee, koska ajattelee, ettei ole mitään menetettävää. Aika harva mies oikeasti edes etsii tai haluaa vaimoa.
Tuo ulkonäkökommentti oli kyllä huippu. Ongelmana on nimenomaan seksiobjektina oleminen, ja joku yrittää tulla kertomaan minulle, että ulkonäköni ei riitä :D Kun on kyse seksistä, joka on 99,9 % ulkonäköä ja loput luonteeseen liittyvää. Ei luoja... Juu tosiaan koko ikäni olen saanut kuulla että olen kaunis, että se siitä yrityksestä lytätä.
Vierailija kirjoitti:
Olet luonteeltasi ja käytöstavoiltasi niin hirveä miehiä kohtaan että kelpaat vain seksiin. Naiset on yleisestikin aivan kauheita miehiä kohtaan ja samaan aikaan kehtaa ihmitellä miksi miehet ei vain arvosta ja kunnioita vaikka itse vaan vähän haukkuu, halventaa, solvaa, valittaa, nalkuttaa, käyttää henkisesti ja taliudellisesti hyväkseen.
Mutta eihän tietenkään itsekeskeiset ja omahyväiset naiset koe tekevänsä mitään väärää kun oitää itseään kaikella tapaa täydellisenä niin helpompi syyttää pelkästään miehiä ennemmin kun etsisi vikaa peilistä missä se oikea vika sijaitsee...
Kuvailet jännänaisia. Miksi ihmeessä alat seurustella sellaisten kanssa kun mukaviakin on olemassa?
Mikset halua kilttiä ja kunnollista miestä. Helposti saisit sellaisen kunnon miehen joka arvostaa parisuhdetta.
Jalat ristiin ja kädet myös. Etsi itsellesi uskovainen mies. Siis aito sellainen ei mikään huuhaa bimbo. Kristitty mies. Jenkeissä on paljon.