Olisiko maitohappobakteereista apua ärtyvään suoleen?
Minulla on vatsa sekaisin usein myös hormoneiden takia. Nyt ajattelin kokeilla maitohappobakteereiden ottamista joka aamu tyhjään vatsaan. Tästä ei varmaankaan voi olla mitään haittaakaan?
Kommentit (119)
Vierailija kirjoitti:
Mulla voi vatsa paljon paremmin kun syön näitä https://www.vitamiini.org/maitohappobakteeri-kokemuksia/ plussaa riittoisuudesta ja myö siitä että tasapainottaa hyvin suolistoa kun en juo maitotuotteita
Kiitos menee testiin
Haluaisin vastata, mutta mulla ei ole sanoja.
Oletko koskaan pysähtynyt vain nauttimaan hetkestä?
Glukoosi-siirappi tuhoaa suoliston ja vatsalaukun. Se on yx Brysselin Ursulan rikoksista ihmisyyttä vastaan. Kiitos EUhun liittymisen saimme yli 4000 uutta myrkkyä ruokavalioomme, ei ihme et pötsit on sekasii ja syövät lisääntyy.
Käsi kädessä ei tarvitse varoa.
Näkyykö missään enää tuon kommenttini, johon vastasit?
Vierailija kirjoitti:
Suurimmalla osalla tuntuvat olevan turhia ja näin tutkimuksetkin sanovat mutta kaikkea kannattaa kokeilla. Hoito lähtee ensisijaisesti ruokavaliosta. Jos vetelet kaikkea suolistollesi sopimatonta niin ei siinä mitkään maitohappobakteerit auta. T. Sh/gastro
Sh 😅
Letkun putsaaja, letkun ojentaja, lääkärin piika
Vierailija kirjoitti:
Millainen ruokavaliosi on?
Nyt oli maitohappobakteereistä kyse.
Luultavasti on.
Oma maha ainakin rauhoittui, kun aloin käyttää.
Itse koen varallisuuden todella tavoiteltavana juttuna
Kaikki eivät päästä lukemaan itseään kuin avointa kirjaa ja tällöin elämän vaikeudet jäävät muilta piiloon.
Suosittelen kokeilemaan ensisijaisesti naudan luuliemijauhetta. Olen itse saanut siitä paljon suuremman hyödyn kuin maitohappobakteereista.