Miksi miehillä ei ikinä ole pientä roskista vessoissaan?
Naisena olen aina pitänyt pientä jalalla avattavaa roskista vessoissa jotta sinne voi helposti heittää hygieniatarvikkeita ja muuta vessaroskaa.
Kommentit (588)
Jos mies on k*sipää lähteekin siteet pontöstä vetämällä
Minun äiti tyhjentää aina vessan roskiksen kun käy kylässä. Naisvieraathan sitä muutenkin käyttävät. Laitan itse käytetyt kortsu suoraan sekajätepussiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mun miesystävällä on
n24
Pervo naisten tamppoonien kaivelija.
Tää tässä on Mirkan vuodelta 21, tää taas Annen viime viikolta. Se on aika tuore. Tää on taas Kristan ja se jäi viikoksi roskikseen kun mä en tajunnu kurkata sinne.
Tässä ketjussa taitaa keskustella pari oikeasti hullua ihmistä.
Kuinka iso vessan roskiksen pitää olla arvon naiset? Otanko roskat heti pois joka käynnin jälkeen vai odotanko että se on täynnä naisten jätöksiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
n24
Tää tässä on Mirkan vuodelta 21, tää taas Annen viime viikolta. Se on aika tuore. Tää on taas Kristan ja se jäi viikoksi roskikseen kun mä en tajunnu kurkata sinne.
Tiedän kyllä mitä tavaroita se omistaa ja ei sillä käy muita naisvieraita 🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
n24
Aah seisoo myönnän sen
Vierailija kirjoitti:
Voin hommata vessaan roskiksen vieraileville naisille jos haluavat jättää sinne käytettyjä tampooneja tai terveyssiteitä. Toivon että he itse tyhjentävät vessan roskiksen keittiön roskapussiin ennen lähtöä.
No johan on otsaa, odottaa vieraiden tekevän kotitöitä
Roskaämpäri on turha koska se on hankala siivotessa ja jos sinne tulee vain se naisen roska niin en halua siihen koskea. Minulla on kylppärin hyllyllä minigrip pusseja johon nainen voi sujauttaa kaikki terveyssiteet ja tampoonit. Vien ne sitten kerralla siivotessa roskiin.
Miksi? Naisia ei käy ja käytän itse työpaikan vessaa.
Naisten elämä pyörii sen oman reikänsä ympärillä, tämäkin ketju sen todistaa.
Ja kuvittelevat että maailmankin pitäisi pyöriä sen ympärillä myös
Hirvee miettiminen aina kun lähtee kyläpaikkaan.... ja aina tulee sapiskaa, teet niin tai näin. Ihmiset ihmeen itsekkäitä nykyisin. Tässäkin kylppäriin olisi tungettu jätteenlajittelupaikka. Itselleni en suostu ottamaan ylimääräistä siivottavaa.
Niin kun niillä on vaan niitä isoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te jotka luettelette miksi ette itse tarvitse roskista vessassa, eikö teillä käy ikinä ketään vieraita? Meillä on roskikset vessoissa mm. juuri sen takia, että vieraiden on mahdollista esim jättää käytetyt siteet/tamponit huomaamattomasti roskiin, eikä tarvitse kannella niitä pitkin asuntoa toiseen roskikseen.
Ei ne kovin huomaamattomia ole siinä vaiheessa, kun isäntäväki avaa roskiksen viedäkseen sen pois. Ehkä parin viikon kuluttua.
😂
Kai myös vaadit että vieras laittaa käytetyt kahvinporot taskuunsa ja vie omaan roskikseensa?
Tuleeko pillustasi ns sattumia eli poroja?
Vierailija kirjoitti:
Tampioniooni pildeen plus side lähtiessä kotoa vierailulle. Helppoa.
Kuka tässä oli juoksuttamassa? Tuo yksi oli menossa bussilla kotiin. Joten hän voi hyvin kotimatkalla heittää roskat roskiin jos ei kotiin jaksa odottaa. Kysehän oli vieraista, jotka yleensä viipyy tunnin pari?
Jos on todella runsaat kuukautiset, niin onko juuri sillon edes pakko vierailla? Itse olen niin kipeä ekoina vuotopäivinä ettei huvita mennä minnekään.Jotkut voi olla ihan yönkin yli kylässä, jos et tiennyt. Siinäpä ehtii kivan kokoelman kerätä sinne takin taskuun bussipysäkkiä odottamaan.
Kirjoita lukuisiin rätteihis kellonajat. Ota niistä kuvat. Kotona.
Varaa aika gynelle. Jotain pielessä.
Vierailija kirjoitti:
Voithan mennä vierailulle mukanas pahvilaatikko. Tee mitä teet, kunhan viet sen ja pillurättis lähtiessäs ulos.
En kyllä välttämättä kehtaa laittaa mitään menkkasiteitä sinne vessaroskiksiin kyläpaikoissa, kun ei tiedä kuinka usein niitä tyhjentävät ja
siteet alkaa kyllä pian haista
jos ovat pitkään. Veri kun on oiva kasvualusta kaikille mikrobeille...
Ennemmin sinne keittiön sekajätteeseen muun jätteen sekaan, ne kun yleensä tyhjennetään ainakin lähes päivittäin.
Juuri siksi minä käyn tyhjentämässä ja tarkastamassa roskiksen saaliin heti naisvieraan mentyä.
🤣🤣🤣🤣🤣