Miksi miehillä ei ikinä ole pientä roskista vessoissaan?
Naisena olen aina pitänyt pientä jalalla avattavaa roskista vessoissa jotta sinne voi helposti heittää hygieniatarvikkeita ja muuta vessaroskaa.
Kommentit (588)
Vierailija kirjoitti:
Kuinka iso vessan roskiksen pitää olla arvon naiset? Otanko roskat heti pois joka käynnin jälkeen vai odotanko että se on täynnä naisten jätöksiä?
Kukaan järkevä ei käytä vessassa menkkaroskista. Karmeeta.
*nainen
Mihin miehet laittaa vessapaperihylsyt ja tyhjät purnukat?
Ne viedään keittiössä oleviin roskiksiin! Ainakin meillä mies osaa lajittelun, ja mies on jo vanha ukko.
Kirjoitettu miehestä kuin lapsesta.
Varmaan menkkarättien säilöjä.
Veriset tamppoonit
Tää tässä on Mirkan vuodelta 21, tää taas Annen viime viikolta. Se on aika tuore. Tää on taas Kristan ja se jäi viikoksi roskikseen kun mä en tajunnu kurkata sinne.
hulluja kun kehtaavat jättää esille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin hommata vessaan roskiksen vieraileville naisille jos haluavat jättää sinne käytettyjä tampooneja tai terveyssiteitä. Toivon että he itse tyhjentävät vessan roskiksen keittiön roskapussiin ennen lähtöä.
... ja pesevät roskiksen ;D
Tietenkin suoraan roskikseen. Vessapaperihylsyt suoraan uuniin.
Vierailija kirjoitti:
Hirvee miettiminen aina kun lähtee kyläpaikkaan.... ja aina tulee sapiskaa, teet niin tai näin. Ihmiset ihmeen itsekkäitä nykyisin. Tässäkin kylppäriin olisi tungettu jätteenlajittelupaikka. Itselleni en suostu ottamaan ylimääräistä siivottavaa.
Työnnä sinne iso pesusieni. Päälle vanhusten vappapöksyt. Väliin iso paksu terveysside.
Miksi just pieni, eikö voisi olla normikoon roskis.
Tähän on siis moni vastannutkin jo, mutta kannan itsekin korteni kekoon: vessapaperihylsyt menee keittiön pahviroskiin, purnukoita tyhjenee niin harvoin (tyyliin yksi 2-3 kuukaudessa), että ei ole tyhjentyessä iso vaiva heittää keittiön muoviroskiin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on miehenä ISO roskis vessassa.
Sama juttu, tosin itse laitan sinne lähinnä Tenan suojia ja vaimo myös. Olisi tosi noloa kannella suojia pitkin taloutta. Meillä ainakin käy kylässä lapset perheineen ja tuleehan
heiltäkin jos ei muuta niin lasten vaippoja sinne.
Aika jännä. Mulla ei ole ikinä ollut vessassa roskista. Miesystävälläni sen sijaan on. Hän laittaa sinne vessapaperihylsyt sekä vanupuikot joilla kaivelee korviaan. Mä en käytä vanupuikkoja ja hylsyt vien pahvinkeräykseen
Vierailija kirjoitti:
Mihin miehet laittaa vessapaperihylsyt ja tyhjät purnukat?
Mitä tyhjiä purnukoita miehiltä tulee? Vessapaperihylsyt on sitä huuhdottavaa mallia ja tyhjä deodorantti viedään keittiön roskikseen. Ei keskiverto mies käydä mitään vanulappuja eikä päivävoiteita. Ja jos jotain partaöljyä käyttäisikin, se sama pullo kestää viikkoja, ellei kuukausia, niin ei sen takia tarvi vessassa olla omaa roskista.
Miksi miehillä olisi sellainen? Mitä roskaa miehiltä sinne tulisi? Miehen "kauneusrutiineihin" kuuluu hammastahna, deodorantti ja kampa. Ne ei omaa roskista kaipaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehillä olisi sellainen? Mitä roskaa miehiltä sinne tulisi? Miehen "kauneusrutiineihin" kuuluu hammastahna, deodorantti ja kampa. Ne ei omaa roskista kaipaa.
Naisvieraita varten (jos naisia käy)
Kyllä mulla on. Enkö sitten ole mies?
M49
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisvieraita varten (jos naisia käy)
EEIII...OLET NOLO RÄTTEINESI
T.Nainen
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulla on. Enkö sitten ole mies?
T. Riitta-PekkaMalinenhomo49
Vierailija kirjoitti:
Ei miehiltä varmaan tule sitä hygieniaroskaa niin paljon/päivittäin, meillä ainakin se täyttyy mun siteistä, tamponeista, pumpulilapuista ja -puikoista.
terveisin vanha kurppa joka vielä luulee olevansa teini kuten sanna mariinikin
Naurettavaa.
Nainen huolehtikoon jätöksensä itse pois asunnosta.
Ei kukaan paskapapereitakaan lahjaksi toiselle säilö hävitettäväksi.
-NAINEN