Miksi miehillä ei ikinä ole pientä roskista vessoissaan?
Naisena olen aina pitänyt pientä jalalla avattavaa roskista vessoissa jotta sinne voi helposti heittää hygieniatarvikkeita ja muuta vessaroskaa.
Kommentit (588)
Vierailija kirjoitti:
Olen 31v yksinasuva mies ja minulta löytyy pieni roskis vessasta. Naiset otan huomioon. Tervetuloa vaan täältä löytyy roskis jos toinenkin keittiöstä ja molempia saa käyttää vapaasti ja voin viedä myös roskat. No problem
Esimerkillistä toimintaa!
Nyt jonkun pitäisi keksiä vessasta vedettävä kuukautisside. Saa toimia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi side roskiksessa ujostuttaa, mutta taskussa kuljettelu on sinulle peruskauraa?
Kukaan ei löydä sitä kuukautissidettä taskustani. Mutta se yksittäinen side vieraan vessassa näkyy ja kenties haisee pitkänkin aikaa. Moniahan täällä ujostuttaa viedä siteensä keittiön roskiin.
Minä en viitsi jättää mitään roskia kylään, jotka olen itse tuonut. Jos talo tarjoaa karkkia, niin sen käären jätän talonväen hoidettavaksi.Voitteko selittää, miksi aikuista ihmistä haittaa, että joku aavistaa hänen jättäneen vessan roskikseen vessaroskan? Miksi haju häiritsee VESSAN ROSKIKSESSA enemmän kuin taskussa? Jos puhut pitemmästä aikavälistä, miksi oletat ettei isäntäväki tajua tyhjentää roskista jos se haisee heidän mielestään?
Jos on poljettava roskis, niin se haju pöllähtää kun sen avaa kenties vasta viikkojen kuluttua. Hajut voi myös pinttyä. Taskussa side ei jää pitkäksi aikaa muhimaan vaan laitetaan heti ensimäiseen roskikseen. Ja ne on OMIA hajuja. Kyllä minuakin ällöttäisi tyhjentää jonkun toisen eriteroskia.
Jotku tosiaan saattaa penkoa roskiksia, et voi tietää mitä tapoja ihmisillä on!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi side roskiksessa ujostuttaa, mutta taskussa kuljettelu on sinulle peruskauraa?
Kukaan ei löydä sitä kuukautissidettä taskustani. Mutta se yksittäinen side vieraan vessassa näkyy ja kenties haisee pitkänkin aikaa. Moniahan täällä ujostuttaa viedä siteensä keittiön roskiin.
Minä en viitsi jättää mitään roskia kylään, jotka olen itse tuonut. Jos talo tarjoaa karkkia, niin sen käären jätän talonväen hoidettavaksi.Voitteko selittää, miksi aikuista ihmistä haittaa, että joku aavistaa hänen jättäneen vessan roskikseen vessaroskan? Miksi haju häiritsee VESSAN ROSKIKSESSA enemmän kuin taskussa? Jos puhut pitemmästä aikavälistä, miksi oletat ettei isäntäväki tajua tyhjentää roskista jos se haisee heidän mielestään?
Jos on poljettava roskis, niin se haju pöllähtää kun sen avaa kenties vasta viikkojen kuluttua. Hajut voi myös pinttyä. Taskussa side ei jää pitkäksi aikaa muhimaan vaan laitetaan heti ensimäiseen roskikseen. Ja ne on OMIA hajuja. Kyllä minuakin ällöttäisi tyhjentää jonkun toisen eriteroskia.
Jotku tosiaan saattaa penkoa roskiksia, et voi tietää mitä tapoja ihmisillä on!
Laita muistutus sopivalla aikavälillä sen sijaan että juoksutat vieraitasi huoltoasemilla veriroskat taskuissa
Tietysti on pikkuroskis wc:ssä, naisten juttuja varten pääasiassa ja vieraita, mutta voi laittaa myös pumpulit, pumpulipuikot ja wc-paperihylsyt sinne. Miehet ei ehkä tarvitse yleisissä vessoissaan niin paljon vastaavia, ikävähän se naisten olisi jossain yleisellä salilla lähteä vessasta kuskaamaan jotain paperiin käärittyä sidettä muualle roskikseen.
Vierailija kirjoitti:
Käsilaukut ja taskut eivät ole käytettyjä siteitä varten. Se on ihan sama onko laukku mukana vai ei sillä käytettyjä siteitä sinne ei tule menemään.
Miksei, kannetaanhan laukuissa nenäliinojakin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsilaukut ja taskut eivät ole käytettyjä siteitä varten. Se on ihan sama onko laukku mukana vai ei sillä käytettyjä siteitä sinne ei tule menemään.
Kannatko räkäisiä nenäliinoja laukussasi? Miksi?
Mielenkiintoisia pulmia naisilla.
Minun ystäväni kodissa ei ole koskaan ollut wc:ssä roskista, vievät kaikki roskat keittiön roskikseen, ei ollut edes silloin kun lapsensa olivat pienempi, joskus jouduin itse tuolla kylässä olessani vaihtamaan oman siteen niin toimin niin, että käärin se paperiin ja otin ne kaikki omat roskani omaan laukkuuni itse poisvietäväksi. En viitsinyt sinne keittiöön viedä naistenvaivoihin liittyvää roskaa, edes lupaa kysymättä, aattelin kohteliaampaa viedä sellaiset itse pois. Omassa perheessäni on aina taas ollut, muttei välttämättä kannellista.
Vierailija kirjoitti:
Laita muistutus sopivalla aikavälillä sen sijaan että juoksutat vieraitasi huoltoasemilla veriroskat taskuissa
Kuka tässä oli juoksuttamassa? Tuo yksi oli menossa bussilla kotiin. Joten hän voi hyvin kotimatkalla heittää roskat roskiin jos ei kotiin jaksa odottaa. Kysehän oli vieraista, jotka yleensä viipyy tunnin pari?
Jos on todella runsaat kuukautiset, niin onko juuri sillon edes pakko vierailla? Itse olen niin kipeä ekoina vuotopäivinä ettei huvita mennä minnekään.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoisia pulmia naisilla.
Tässä yksi erittäin helppo tapa helpottaa naisten elämää. Et uskokaan mitä kaikkea kuukautisiin liittyy, en usko että miehet parhaita tarinoita kuulleetkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tässä oli juoksuttamassa? Tuo yksi oli menossa bussilla kotiin. Joten hän voi hyvin kotimatkalla heittää roskat roskiin jos ei kotiin jaksa odottaa. Kysehän oli vieraista, jotka yleensä viipyy tunnin pari?
Jos on todella runsaat kuukautiset, niin onko juuri sillon edes pakko vierailla? Itse olen niin kipeä ekoina vuotopäivinä ettei huvita mennä minnekään.
ai olet vielä kaikenlisäksi nainen.. kaikkea sitä
Vai bussille omat roskat mukaan, heh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä käytettynä niitäkään.
Itse en tykkäisi jos keittiön roskikseen vietäisiin käytettyjä siteitä tai tamponeja, koska niissä roskiksissa ei ole kantta ja ällöttää ajatus että ne menkkatuoksut pöllähtää sieltä nenille vaikka kun ruuanlaiton yhteydessä avaa roskakaapin biojätteitä varten. Jokin muu kannellinen roskis olisi ihan fine, jos ei vessasta roskista sattuisi löytymään.
Vierailija kirjoitti:
Opin tästä keskustelusta että on olemassa naisia, joita nolottaa jos heidän vessan roskikseen jättämänsä roska on kyseisen roska-astian ainoa. Pitääkö minun alkaa jättämään tyhjän roskiksen pohjalle joku valeroska, jotta vieraat uskaltavat käyttää roskista? Ei ole miellyttävä ajatus, että kulkevat täällä taskut pullollaan verisiä siteitä koska nolottaisi käyttää vessaroskille vessassa olevaa roskakoria.
Kieltämättä vähän huvittavaa, taitavat olla vanhempaa polvea jolle kyseessä jonkunlainen tabuaihe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut osaa viedä roskat vähän tiheämmin, ja varsinkin esim. naiset kun tietävät oman kiertonsa ja voivat viedä kun on vieraita käynyt. Ei tarvitse mitään haista jos on kannellinen normaali roskis. Itse kyllä olen sen verran häveliäs kotonakin, että aina ns. piilotan omat roskani eli laitan pari palaa wc-paperia päälle. En halua että miehenikään näkee mitään inhottavaa roskiksessa, en halua nähdä itsekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannatko räkäisiä nenäliinoja laukussasi? Miksi?
Kannan. Aina ei ole roskista lähettyvillä. Ja nenäliinan voi kääntää toisinpäin.
Mieluummin kannan vähän käytettyä liinaa taskussa ja pyyhin siihen nenäni kuin kuljen räkä poskella,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut voi olla ihan yönkin yli kylässä, jos et tiennyt. Siinäpä ehtii kivan kokoelman kerätä sinne takin taskuun bussipysäkkiä odottamaan.
Minulla on kyltti vessassani, jossa lukee miehet. Näin ei pääse syntymään tämän kaltaisia omituisuuksia.
Olen 31v yksinasuva mies ja minulta löytyy pieni roskis vessasta. Naiset otan huomioon. Tervetuloa vaan täältä löytyy roskis jos toinenkin keittiöstä ja molempia saa käyttää vapaasti ja voin viedä myös roskat. No problem