Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehillä ei ikinä ole pientä roskista vessoissaan?

Vierailija
02.03.2025 |

Naisena olen aina pitänyt pientä jalalla avattavaa roskista vessoissa jotta sinne voi helposti heittää hygieniatarvikkeita ja muuta vessaroskaa.

Kommentit (588)

Vierailija
441/588 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampioniooni pildeen plus side lähtiessä kotoa vierailulle. Helppoa.

Vierailija
442/588 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AHHH sitä tunnetta kun menee kyläpaikassa vessaan, vaihtaa kuukautissiteen ja hakee silmillään roskista.. jota ei ole. Siinä sitä sitten on käärö kädessään ja miettii mihin sen tyrkkää.

Toki voi viedä keittiöön, jos tilanne on sellainen että ei nolota liikaa. Mutta on epämiellyttävä vaihtoehto, myös epähygieenisempi kuin vessan roskikseen laitto. Mulla ei ainakaan ole mitään käsilaukkua mukana käytännössä ikinä ja jos olisi, en kuljettelisi siellä terveyssiteitä, kuten en kuljettelisi muovipussissa muitakaan ruumiineritteitä. Todella outoa että joku näin toimii, miksi ihmeessä???

Missä sitten kuljetit terveyssiteen sinne vessaan? Taskussako, jos et kerran laukkua käytä?

Ei siinä ole mitään outoa viedä omat haisevat roskat mukanaan. Itse en kehtaisi jättää menkkasiteitä kyläpaikan roskiin. Eihän ne aina edes pysy kiinni, vaan side voi a

Taskussa, kyllä.

Kyllä on outoa kuljetella käytettyjä terveyssiteitä mukanaan, en todellakaan kehtaisi kulkea terveyssiteet taskussa, käytetyt siis. Siteen ympärille voi pyöräyttää vessapaperia, ei aukea.

Miksi side roskiksessa ujostuttaa, mutta taskussa kuljettelu on sinulle peruskauraa? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/588 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistoin tänään menkkaveren bussissa.Iski alkukantainen maskuliinen kiihoittuminen. Uuh🤤

Vierailija
444/588 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin miehet laittaa vessapaperihylsyt ja tyhjät purnukat?

Vie ne keittiön kaapissa olevaan roskikseen missä kierrätyspiste myös muullekin tulevalle pahvijätteelle, muoville yms.

Ei tyhjiä shampoopulloja ja muita tyhjiä purnukoita ole tarkoitus säilöä montaa viikkoa kotona. Eli keittiön muovijäte täyttyy nopeammin kuin vessan roskis, joten päätyvät asunnostakin pihalle nopeammin. Samoin pahvi.

Vierailija
445/588 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tampioniooni pildeen plus side lähtiessä kotoa vierailulle. Helppoa.

Olet varmaankin mies kun ei ole tiedossasi että näitä on tapana vaihtaa esimerkiksi normi vessakäynnin yhteydessä. :) 

Vierailija
446/588 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen, joka käyttää kuukuppia. Asun yksin ja lajittelen roskani keittiössä. Yleisin roska vessasta on hammaslanka, ei ole ongelma viedä keittiön sekajätteeseen.  Menstruroivia vieraita mulla ei käy. Juhlia varten voisin laittaa vessaan pienen roskiksen, muuten turha. 

Työnnä vaik Karhu IVA sinne onkaloos.

Vierailija
447/588 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs kun tulee naisvieraita? Minne laittavat käytetyn terveyssiteensä? Taskuun? Käsilaukkuun? Lampsivat side nyrkkiin piilotettuna keittiön roskikselle?

Tuo viimeinen kohta. Mikä siinä on niin vaikeaa?

Jos on vaikka isokin porukka koolla siellä kyläpaikassa, niin en minä halua jakaa yksityisasioitani kuukautiskierrostani kaikille puolitutuille. Vaikka en mitenkään häpeä ruumiintoimintojani niin ne ei myöskään kuulu yhtään kenellekään muulle, ei kuukautiset sen enempää kuin muutenkaan että millaisella hädällä siellä vessassa käyn. Kun vessassa on roskis niin sen siteen pystyy vaihtamaan ihan yksityisesti, mutta jos joutuu salakuljettamaan roskia keittiöön niin se on sama kuin huutaisi kaikille että hei, mulla on nyt menkat! 

Vierailija
448/588 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs kun tulee naisvieraita? Minne laittavat käytetyn terveyssiteensä? Taskuun? Käsilaukkuun? Lampsivat side nyrkkiin piilotettuna keittiön roskikselle?

Minä en halua että kotonani vieraiden tarvii lampsia piilotellen käsissään yhtään mitään, vaan asiat on suunniteltu arkijärkeä käyttäen niin että kaikilla on mahdollisimman mukava olo

Vierailija
449/588 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on roskakori myös vessassa, koska se nyt vaan on kätevää, vaikka ei täällä naisia kyläile.

-mies 

Vierailija
450/588 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se nainen voi tumpata pildeen tamponion ja lisäksi varmuudeksi siteen? 

Vierailun ajaksi.

Miks siel haarois pitää kaivelka?

Vierailija
451/588 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en halua että kotonani vieraiden tarvii lampsia piilotellen käsissään yhtään mitään, vaan asiat on suunniteltu arkijärkeä käyttäen niin että kaikilla on mahdollisimman mukava olo

perseet paljaana ruokapöydästä wessaan ja takas roskikselle

Vierailija
452/588 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on vaikka isokin porukka koolla siellä kyläpaikassa, niin en minä halua jakaa yksityisasioitani kuukautiskierrostani kaikille puolitutuille. Vaikka en mitenkään häpeä ruumiintoimintojani niin ne ei myöskään kuulu yhtään kenellekään muulle, ei kuukautiset sen enempää kuin muutenkaan että millaisella hädällä siellä vessassa käyn. Kun vessassa on roskis niin sen siteen pystyy vaihtamaan ihan yksityisesti, mutta jos joutuu salakuljettamaan roskia keittiöön niin se on sama kuin huutaisi kaikille että hei, mulla on nyt menkat! 

Älä nyt jaksa selittää. Ei sitä käärettä ole pakko esitellä kaikille suureleisesti. Kävelee siitä vessasta keittiön roskikselle ja laittaa siteen sinne. Sillä selvä. 

Vierailija
453/588 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko haistaneet käytettä sidettä? Se haju tulee läpi vaikka olisi kääritty vessanpaperiin. Etenkin kesällä kuumalla haju puskee jopa mekosta läpi,jos vaihtoväli venynyt.

Minun pitäisi siis viedä side haisemaan takkini taskuun  eteiseen ja kulkea bussilla kotiin se haiseva side yhä taskussa? Käydä ehkä kotimatkalla kaupassa verinen side taskussa höyryten? Sen sijaan, että jättäisin sen kaikille mukavasti suljettuun wc:n roskapönttöön kyläpaikassa.

(Laukkuja en käytä,kaikki tarpeellinen kulkee takin taskussa)

Vierailija
454/588 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko haistaneet käytettä sidettä? Se haju tulee läpi vaikka olisi kääritty vessanpaperiin. Etenkin kesällä kuumalla haju puskee jopa mekosta läpi,jos vaihtoväli venynyt.

Minun pitäisi siis viedä side haisemaan takkini taskuun  eteiseen ja kulkea bussilla kotiin se haiseva side yhä taskussa? Käydä ehkä kotimatkalla kaupassa verinen side taskussa höyryten? Sen sijaan, että jättäisin sen kaikille mukavasti suljettuun wc:n roskapönttöön kyläpaikassa.

Ei kukaan normaali tuollaista taskussa kuljettelua ehdotakkaan..

Vierailija
455/588 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi side roskiksessa ujostuttaa, mutta taskussa kuljettelu on sinulle peruskauraa?

Kukaan ei löydä sitä kuukautissidettä taskustani. Mutta se yksittäinen side vieraan vessassa näkyy ja kenties haisee pitkänkin aikaa. Moniahan täällä ujostuttaa viedä siteensä keittiön roskiin.

Minä en viitsi jättää mitään roskia kylään, jotka olen itse tuonut. Jos talo tarjoaa karkkia, niin sen käären jätän talonväen hoidettavaksi.

Vierailija
456/588 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei löydä sitä kuukautissidettä taskustani. Mutta se yksittäinen side vieraan vessassa näkyy ja kenties haisee pitkänkin aikaa. Moniahan täällä ujostuttaa viedä siteensä keittiön roskiin.

Minä en viitsi jättää mitään roskia kylään, jotka olen itse tuonut. Jos talo tarjoaa karkkia, niin sen käären jätän talonväen hoidettavaksi.

Voitteko selittää, miksi aikuista ihmistä haittaa, että joku aavistaa hänen jättäneen vessan roskikseen vessaroskan? Miksi haju häiritsee VESSAN ROSKIKSESSA enemmän kuin taskussa? Jos puhut pitemmästä aikavälistä, miksi oletat ettei isäntäväki tajua tyhjentää roskista jos se haisee heidän mielestään?

Vierailija
457/588 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin tosiaanhan täällä ehdotettiin käsilaukussa kuljettelua eikä taskussa. Sekö sitten on pienempi paha?

Vierailija
458/588 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin tosiaanhan täällä ehdotettiin käsilaukussa kuljettelua eikä taskussa. Sekö sitten on pienempi paha?

Käsilaukussa kuljettelu on aivan yhtä outoa. En muutenkaan käytä käsilaukkuja, minunko pitäisi hankkia sellainen käytettyjen siteiden roudailua varten? Buahhaha

Vierailija
459/588 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis siivoatko muutkin roskat kylästä poistuessasi? Varmaan kohteliaat tarkoitusperät mutta minä jo vaivautuisin tuollaisesta, jotenkin vähän liikaa.

Vierailija
460/588 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on taas typeriä ja avuttomia naisia liikkeellä.

Roskiksia löytyy kyllä bussipysäkeiltä ja kauppojen pihalta. Joten ei tarvi taskussa hautoa mitään.  

Ja opettele ihmeessä käyttämään laukkua. Miksi joidenkin pitäisi hommata sinua varten oma roskis, mutta itse et voi ottaa pientä käsilaukkua mukaan?