Miksi miehillä ei ikinä ole pientä roskista vessoissaan?
Naisena olen aina pitänyt pientä jalalla avattavaa roskista vessoissa jotta sinne voi helposti heittää hygieniatarvikkeita ja muuta vessaroskaa.
Kommentit (588)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja jos joku käyttää kahvissaan maitoa, pyydät että tuovat oman purkin mukanaan ja vie tyhjän purkin mennessään? Erikoista vieraanvaraisuutta jos vieraat ei saa käyttää talon roskiksia.
Olen eri vastaaja, mutta mulla ei ole kahvinkeitintä. Jos vieras haluaa kahvia niin tuo sitten omat kahvinsa ja keittimen.
Niin kuin jo täällä todettu: talo elää tavallaan, vieras kulkee ajallaanTaitaa tosiaan vieraanvaraisuus olla täysin tuntematon käsite nykyihmiselle.
Kahvijauhe pilaantuu herkästi, joten en nää mitään syytä jemmata kaappiini kahvia ja keitintä, kun en itse juo.
Tuttuni tietää etten juo kahvia, joten eivät oleta minun sitä keittelevänkään.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se tamponi vähemmän huomiota herättää ja aiheuttaa hajuhaittoja, jos sen hävittää keittiön roskiin muun jätteen sekaan eikä jätä yksinäisenä muuten tyhjään vessanroskikseen.
MIniGrip-pussiin ja kotiin.
Kuka ääliö verisen tarvikkeen haaroistaan antaa ???
Vierailija kirjoitti:
Mihin miehet laittaa vessapaperihylsyt ja tyhjät purnukat?
Ihan tosissaanko kysyt? Vessapaperihylsyt vien pahvikeräyspussiin (Ikean iso kassi) ja purnukat noskiin tai muovikeräyspussukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se tamponi vähemmän huomiota herättää ja aiheuttaa hajuhaittoja, jos sen hävittää keittiön roskiin muun jätteen sekaan eikä jätä yksinäisenä muuten tyhjään vessanroskikseen.
HAHAHAH aivan varmasti kuskailen mukana jotain minigrip pakettia, jossa kuljettelen mukanani vessaroskia
naurattaa mielikuva
Miksi naiset ei sisusta omaa kotiaan vierailevia miehiä ajatellen? Tai edes sitä että miksi naiset ei sisusta edes sitä yhteistä kotia miestä ajatellen.
Vierailija kirjoitti:
Entäs kun tulee naisvieraita? Minne laittavat käytetyn terveyssiteensä? Taskuun? Käsilaukkuun? Lampsivat side nyrkkiin piilotettuna keittiön roskikselle?
Tuo viimeinen kohta. Mikä siinä on niin vaikeaa?
No, naisille kaikki tuntuu olevan vähän vaikeaa. En ole koskaan kaivannut roskista vessassa.
Vierailija kirjoitti:
Eikös se nainen voi tumpata pildeen tamponion ja lisäksi varmuudeksi siteen? Eikö voi?
Tämä ennen vierailulle tuloa.
T.nainen
Kun käyt vessassa esimerkiksi pissalla, et vaihda sidettä ja tamponia? Hyi hemmetti
Vierailija kirjoitti:
No, naisille kaikki tuntuu olevan vähän vaikeaa. En ole koskaan kaivannut roskista vessassa.
ÄLÄ YLEISTÄ.
EI ROSKISTA TARVITA WESSASSA.
-nainen
Vierailija kirjoitti:
Täällä puhutaan aikuisten kesken, ei siis tarvi ujostella että vessan roskikseen jättää vessaroskan joka "herättää huomiota" ;D
Vierailija kirjoitti:
Koska a) tarve vähäinen ja b) vaatisi ylläpitoa.
Olisko hauska jos siellä on kuukausia vanhat edellisten vieraiden roskat odottamassa seuraavaa vierasta.
Mieluummin vaikka näin, jos vaihtoehto on ettei roskista ole tarjolla
Vierailija kirjoitti:
Te jotka luettelette miksi ette itse tarvitse roskista vessassa, eikö teillä käy ikinä ketään vieraita? Meillä on roskikset vessoissa mm. juuri sen takia, että vieraiden on mahdollista esim jättää käytetyt siteet/tamponit huomaamattomasti roskiin, eikä tarvitse kannella niitä pitkin asuntoa toiseen roskikseen.
Onko tuo nyt niin vaikea suoritus vai? Sehän vasta onkin mukavaa, kun verinen side jää sinne roskikseen muhimaan. Miksi tuo siteen vieminen keittiön roskikseen on noin jesuksen vaikea tehtävä?
Täytyykin varmaan jatkossa ilmoittaa, että jos on kuukautiset päällä, niin et tartte tulla. Kaikkea sitä kuuleekin.
Olen nainen, joka käyttää kuukuppia. Asun yksin ja lajittelen roskani keittiössä. Yleisin roska vessasta on hammaslanka, ei ole ongelma viedä keittiön sekajätteeseen. Menstruroivia vieraita mulla ei käy. Juhlia varten voisin laittaa vessaan pienen roskiksen, muuten turha.
Vierailija kirjoitti:
Eihän sinne kyläpaikkaan asumaan jäädä, joten se roska ei kauaa takin taskussa loju. Ja sen voi laittaa pieneen minigrip pussiin jos epäilyttää. Itse en vuoda niin paljoa, että side olisi läpimärkä.
Onko sitä sidettä edes välttämätöntä vaihtaa kylässä? Siteessä olevan tuoreen veren voi koittaa pyyhkiä pois wc-paperilla ja vaihtaa uuden siteen kotonaan.
:DDDDDDDDD
hygienia piste kom
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ÄLÄ YLEISTÄ.
EI ROSKISTA TARVITA WESSASSA.
-nainen
Älä huuda. Täällä yleistetään kaikkia miehiäkin ihan samoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja jos joku käyttää kahvissaan maitoa, pyydät että tuovat oman purkin mukanaan ja vie tyhjän purkin mennessään? Erikoista vieraanvaraisuutta jos vieraat ei saa käyttää talon roskiksia.
Olen eri vastaaja, mutta mulla ei ole kahvinkeitintä. Jos vieras haluaa kahvia niin tuo sitten omat kahvinsa ja keittimen.
Niin kuin jo täällä todettu: talo elää tavallaan, vieras kulkee ajallaanTää on hyvä huomio. Minulla on tuttu, joka ei juo kahvia, hänellä ei ole keitintä eikä edes murukahvia. Silti voin mennä luokseen kylään kahville: hän tarjoaa leivokset, minä tuon kahvini termarissa eikä mielessäni käy, että tuttuni pitäisi takiani se halpiskeitin hankkia. Vaikka se tietenkin palstan mukaan kuuluu kyläänkutsujan velvollisuuksiin.
Minä en yhteen aikaan juonut kahvia enkä omistanut keitintäkään, mutta sitä kahvia saa kyllä tehtyä kattilassa jos on varaa kahvipakettiin ja suodatinpaperiin. Helppo homma. Tottakai Suomessa kysytään keitetäänkö kahvit. Moukkia tässä keskustelussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tokihan täällä on puhuttu kädelle paskomisestakin, joten ei yhtään yllätä, että häpeillään siteen viemistä roskiin.
Vierailija kirjoitti:
Alankin kylässä tehdä niin, että kiikutan verisen roskan keittiön roskikseen heti tamponin vaihdon jälkeen. Sen jälkeen käyn vessassa putsaamassa kädet. Isäntä saa sitten pyyhkiä mahdolliset veriroiskeet ovenkahvoista, kun roskis pitää pitää niin kaukana 🤭
Tuo olisi viimeinen käynti siellä kyläpaikassa jos noin tekisit. Kuka haluaa tuollaista narsisti-vierasta kotiinsa, joka jättää veriroiskeita oven kahvaan? Yleensä side kääritään paperiin, johon se liimautuu kiinni.
Mene lääkäriin jos vuotosi on niin runsasta, että kädetkin on veressä sidettä vaihtaessa.
Muut katsoo Top Gearia telkusta ja yksi alkaa kaivelemaan haarovälistä veristä kk -rättiä roskiin olohuoneen valkoisella sohvalla, samalla Jeremy Clarkson lausuu jotain karskia äijähuumoria, ukkokööri olohuoneessa hörähtää nauramaan ja nainen luulee että hänelle nauravat = avioero.