Mitä tekisit jos alkaisi sota?
Kommentit (421)
Kun alkaa sota. Se on nyt ihan selvää. 1-3 vuoden sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Mieti kaks kertaa kannattaako oman maan kansalaisia vainota ja kiusata. Nimittäin sodassa kosto on suloinen, kiusaajille.
Ja sama suomeksi?
Vierailija kirjoitti:
Kantaisin korteni kekoon siviilinä.
En todellakaan kantaisi. Tämä maa on vainonnut ja kiusannut minua, oman maan kansalaista aivan hirveästi. Miksi sellaista maata puolustaisin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieti kaks kertaa kannattaako oman maan kansalaisia vainota ja kiusata. Nimittäin sodassa kosto on suloinen, kiusaajille.
Ja sama suomeksi?
Olen suomalainen, kantasuomalainen, jota muut suomalaiset vainoavat ja kiusaavat. Miksi sellaista maata puoiustaisin?
Putinin trolli koittaa saada otantaa suomen reservin vahvuudesta, mutta ei tajua, että kaikki vastaajat ovat naisia.
Vierailija kirjoitti:
Lähtisin pakoon Venäjälle.
ja mä ampuisin sut.
Lentäisin kauas pois Martti- hanhen kyydissä.😍
Olisin täällä vauviksella ihmettelemässä, että miten kaikki muut tekee väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ja mä ampuisin sut.
Ja mä sut.
Vierailija kirjoitti:
Mä tiedän. Sä olisit täällä jankkaamassa miksi en tule valtiolle töihin sihteeriksi.
Vierailija kirjoitti:
Sitä mitä käsketään. Poikkeustila, tuskin voi tehdä ihan mitä haluaisi.
kyllä voi esim laiskalta tapatyöttömältä kysytään kohteliaasti jaksatko lähteä sotaan vai mitä olet sunnitellut.
Varmaan sota-aikanakin olisit jankkaamassa miksi en tule Pasilaan Elyyn töihin. yhyy yhyy. Miksi en tule Pääesikuntaan sijaiseksi. Yhyy yhyy.
Vierailija kirjoitti:
Juu, niin mäkin. Varsinkin, jos jossain kerrottaisiin nuoresta, kauniista naissotilaasta, joka puolustaa maataan. Täällä mammat yhdessä haukkuisi, että miksi ei tee lapsia sekin itsekäs nainen.😅👌
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ja mä ampuisin sut.
Ja mä sut.
Sehän ryzzää katottais.
Ja miksi puolustaisin miesvihasjia henkeni uhalla? Lähtisin ekalla lennolla Aasiaan. Ciao!
Suomeen ei tule sotaa, vasili. 🤗
Eurooppa ryhdistäytyy katsos vauhdilla, jotta voimme jatkossa unohtaa sekä ryqqälän että jenkkilän.
Next.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, niin mäkin. Varsinkin, jos jossain kerrottaisiin nuoresta, kauniista naissotilaasta, joka puolustaa maataan. Täällä mammat yhdessä haukkuisi, että miksi ei tee lapsia sekin itsekäs nainen.😅👌
Ei nää ole mammoja. Nää on miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sama suomeksi?
Olen suomalainen, kantasuomalainen, jota muut suomalaiset vainoavat ja kiusaavat. Miksi sellaista maata puoiustaisin?
No en minä sinua ole kiusannut enkä sulle pahaa tehnyt, siis muutaman mulkun takia myyt isänmaasi vai mikä on homman nimi.Kyllä minuakin on vastustanut ja elämä potkinut päin näköä mutta tämä on kotimaani ja tänne minut aikoinaan sitten kuopataan.
Kantsii muistaa, että jos maahan julistetaan sotatila, silloin tulee voimaan poikkeuslaki.
Tällöin kaikilla viranomaisilla on suuremmat ja vahvemmat oikeudet, kuin normaalitilassa.
Silloin ei myöskään voi toimia kuten, normaalisti.
Kantaisin korteni kekoon siviilinä.