Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alaikäiset maistelivat alkoholia koulussa huoltaja järkyttyi

Vierailija
18.04.2024 |

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010368891.html

"Tyttäreni täyttää vasta 17". Äiti ei tajua että tyttö on dokannut ja sitä on naitu auton takapenkeillä jo 14-15 vuotiaasta asti ja on nyt muka kauhistunut.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jankuta.

Vierailija
2/22 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaa ne muutkin alaikäiset vielä onneksi koheltaa:

https://veksi.com/Uutiset.jsp?otsikko=alaik%C3%A4inen

Olen luullut, että kaikki lapset ovat niin kilttejä nykyään eivätkä kohella enää ollenkaan. Onneksi olin väärässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakiahan tuossa rikotaan. 

Vierailija
4/22 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoholi on merkittävin ja kallein isänmaamme tuhoaja ja tuhoaa solumyrkkynä eniten aivoja kaikista päihteistä ja huumeista.

pitääkö tappohuumeen käyttöä opetella jo kouluissa ja alaikäisinä.

Vierailija
5/22 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää äiti on ihan 110% helikopteri-vanhempi joka ei uskalla antaa lapselleen siimaakaan senttiä, eikä ymmärrä, että hänen lapsensa on kohta jo täysi-ikäinen.

Ja tämä maistelu ei riko lakia. Kuuluu amiksen opetussuunnitelmaan.

Kukkahattuäiti ottanut itse yhteyttä iltasanomiin ja kuvittelee, että tuossa olisi jtn väärää. Ei ole.

Vierailija
6/22 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi tuo on kuin että  nuori maistelee jäisessä ulkoilmassa ensimmäistä kertaa alkoholia.  Päätyi sairaalaan alkolimyrkytyksen takia (16-vuotias).

Vierailija
7/22 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäisenä minä rahoitin alkoholinkäyttöni imemällä vanhempia miehiä heidän autossaan.

Eli en tuomitse.

M42

Vierailija
8/22 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Alkoholia täytyy vähän maistella, jotta tietää esimerkiksi tarjoilijana, miltä se maistuu."

On taas joku järjenjättiläinen opetushallinnonakka keksinyt asian?? Pitääkö tarjoilijan tietää myös että miltä kaikki se ruoka maistuu jota se tarjoilee? Miksihän? Ei mitään järkeä ole taas tuossa akkojen hommassa.

Vierailija
9/22 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaikisessä amiksen ravintola-alalla maistellaan alkoholeja

Vierailija
10/22 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pakko maistella? Meillä on suvussa sekopää juoppoja. Jäisi kyllä nuorella kokkiopinnot kesken, jos käskettäisiin maistella alkoholia. Taipumus juoppouteen on perittynä ja se mitä he ovat joutuneet näkemään, pitää kyllä maisteluista kaukana. 

Vierailija
11/22 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää äiti on ihan 110% helikopteri-vanhempi joka ei uskalla antaa lapselleen siimaakaan senttiä, eikä ymmärrä, että hänen lapsensa on kohta jo täysi-ikäinen.

Ja tämä maistelu ei riko lakia. Kuuluu amiksen opetussuunnitelmaan.

Kukkahattuäiti ottanut itse yhteyttä iltasanomiin ja kuvittelee, että tuossa olisi jtn väärää. Ei ole.

Pitäisi olla. 

Vierailija
12/22 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja minkähän takia? Syökö putkiasentajaoppilaat sit paskaa että tietävät että mitä siellä viemärisse kulkee?

Vierailija
13/22 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja minkähän takia? Syökö putkiasentajaoppilaat sit paskaa että tietävät että mitä siellä viemärisse kulkee?

Jaa-a, vaikea sanoa kun en itse ole kyseisellä alalla, en sinne päinkään, enkä ole opetussuunnitelmaa ollut laatimassa. On muuten kaikki ihan julkista tietoa, et siitä vaan opetussuunnitelmaa sivu sivulta lukemaan

Vierailija
14/22 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä talonrakentajalinjalla sai valita maistaako vaneria vai mdf-levyä. Kaveri oli kuljetuspuolella, kesällä ne grillasi rekan puskuriin tarttunutta supikoiraa.

Vierailija
15/22 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä taitaa olla kysymys ihan vaan viinin maistelusta.

Vierailija
16/22 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pitäisin todella kummallisena, jos ravintolakoulussa ei käsiteltäisi alkoholeja, niitä kun kumminkin aika moni paikka tarjoilee.

Vierailija
17/22 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä voisi antaa viikon klikkiotsikko palkinnon.

Vierailija
18/22 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholia maistellaan siten, että lasiin dipataan pilli, josta sitten tiputetaan kielelle muutama tippa. Sylkykuppeja ei välttämättä ole, sillä määrä on niin pieni ettei mitään syljettävää riitä sinne kuppiin. Mitään vaikutusta tuollaisilla määrillä ei ole, ja onhan piimässäkin vähän alkoholia, puhumattakaan vähän ylikypsistä hedelmistä, voi kauhistus. Toivottavasti ko. nuori pääsee pian kotoa itsenäistymään kontrolli-friikin äitinsä helmoista.

Vierailija
19/22 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsitkö peräsuolen laskeumasta vai miksi et itse maistele?

Vierailija
20/22 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No laitontahan tuo, pitäisi oppilaan olla täysi-ikäinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän