Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit jos alkaisi sota?

Vierailija
02.03.2025 |

Mitä tekisit jos alkaisi sota?

Kommentit (421)

Vierailija
281/421 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nukun hiljaa pois. Lääkkeiden avulla. Lempeästi.🤗

Tääkin on kyllä ihan hyvä vaihtoehto.

Vierailija
282/421 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakoon, Islantiin, Huippuvuorille tai jonnekin turvalliseen ja syrjäiseen maailmankolkkaan.

Miten luulet sinne pääseväsi? Luuletko, että mikään Nato-maa toivottaa karkureita kovin tervetulleeksi? 

Sota olisi kyllä koko Euroopasa, jossa on 500 miljoona ihmistä (usassa 300 miljoonaa noin), ei taitaisi porukka jonnekin Islantiin sopia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/421 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi kesä, niin pystyttäisin teltan johonkin rantaan. Mukana paljon eväitä ja viinaa. Aikani sitten söisin ja joisin. Muutaman päivän päästä tekisin viimeisen uintireissuni. Uisin niin kauas, että en jaksaisi tulla takaisin. Sitten huutaisin sieltä että hyvästi maailma! Ja vajoaisin pois. Katoaisin, ihan kuin minua ei olisi koskaan ollutkaan. 

Vierailija
284/421 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisi kesä, niin pystyttäisin teltan johonkin rantaan. Mukana paljon eväitä ja viinaa. Aikani sitten söisin ja joisin. Muutaman päivän päästä tekisin viimeisen uintireissuni. Uisin niin kauas, että en jaksaisi tulla takaisin. Sitten huutaisin sieltä että hyvästi maailma! Ja vajoaisin pois. Katoaisin, ihan kuin minua ei olisi koskaan ollutkaan. 

😅😭😩😭

Vierailija
285/421 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmiantaisin kaikki tietämäni putinistit.

Miks et tee sitä jo nyt?

Vierailija
286/421 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi minulla on ystäviä vähän kauempaa. Soittaisin ET: lle ja hän hakisi minut kotiin.😍

Vierailija
287/421 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi minulla on ystäviä vähän kauempaa. Soittaisin ET: lle ja hän hakisi minut kotiin.😍

Tahdon mukaan ET: n luo! Hän on sen velkaa! Kyllä hänestä pidettiin täällä niin hyvää huolta.😍

Vierailija
288/421 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tahdon mukaan ET: n luo! Hän on sen velkaa! Kyllä hänestä pidettiin täällä niin hyvää huolta.😍

Mä lähden tripodien kyytiin.

Vierailija
289/421 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin esikuntani osoittamaan puolustusasemaan. 

Vierailija
290/421 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sitä sotaa olla juuri lopettamassa?

No jåå, mut, sitte meillä alkaa se oike såta!

Vierailija
291/421 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos olisi talvi?

Vierailija
292/421 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyssy käteen ja rajalle.

Ja vaimo ja perhe jätettäisiin kaupunkiin afrikkalaisten röööisköttavaksi?

Ei vaan nostoväki pitäisi huolta naisista ,siinä ei kuukerinkikkeli heiluisi kun vaari ampuisi nupin pois.

Vierailija
293/421 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmiantaisin kaikki tietämäni putinistit.

Miks et tee sitä jo nyt?

Nyt rauhan aikana siitä ei seuraa mitään. Pahimmillaan vaan putinisti saa tietää paljastuneensa ja menee piiloon.

Sen sijaan sodan aikana löytyy konstit poistaa haitallinen vihollismielinen aines väestöstä tehokkaasti.

Vierailija
294/421 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nössöistä Suomi in-celi miehistä ole sotaan. Onneksi naisena voi seurustella vihollisen kanssa ja saada kaikkea mukavaa.

Vierailija
295/421 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi on lähteä Argentiinaan tai Afrikkaan aikailematta.

Vierailija
296/421 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Suomessa alkaisi sota, niin tulisin heti Suomeen.

Järjestäisin lastenlapset tänne ulkomaille asumaan äitiensä kanssa, ja muitakin sukulaisia mahdollisuuksien mukaan. Tänne sopii isompikin porukka, kun järjestää. Heille jättäisin rahaa käyttöön, ja kaikki minkä omistan. Itse jäisin kuitenkin Suomeen puolison ja poikieni vuoksi, koska he joutuisivat sotimaan. 

Vierailija
297/421 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aseistautuisin hampaisiin asti ja tappaisin niin paljon vihollisia kun mahdollista

Vierailija
298/421 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tod. näk. siviilien siirroissa tms kuljetus-/evakuointi - tehtävissä. 

Vierailija
299/421 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestäisin lapset Espanjaan isovanhempieni kanssa ja itse jäätäisiin mieheni kanssa puolustamaan maatamme.

Vierailija
300/421 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mökillähän minä. En tiedä milloin tieto sodan loppumisesta tavoittaisi minut. Ehkä 3 vuoden kuluttua alkaisin kyselemään miten menee.

Joo ja sarjatulta mökkiin ,siinä oli vapaa kämppä ilman omistajaa joen mietihän uudesti sitä mökkielämää.

Jäipä viime sodassakin löytymättä ja tuskin löytyy seuraavassakaan. On sen verran vaikea kulku.

No hyvä niin jos näin kävi,sakut poltti kotilani aikoinaan,siitä on jopa valokuvia todisteena kun se palaa,en ollut vielä syntynyt mutta isovanhemmilla on kuvia tilanteesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi