Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni sinkku tuntee riittämättömän tunnetta uuteen parisuhteeseen?

Vierailija
02.03.2025 |

Itsellä takana pitkä suhde, joka vei täysin itsetuntoni. Emme asuneet edes yhdessä, eikä koskaan ollut edes puhetta, että sellaiseen alettaisiin. Mies oli todella kova arvostelemaan kaikkea minussa ja kodissani. Hänen oma kotinsa oli kuin kaatopaikka, mutta sen mies kuittasi vähätellen. Minulla ei saanut olla edes yhtä lautasta tiskaamatta, kun siitä piti huomauttaa ja tehdä iso numero. Olen nyt 4 vuotta sinkkuna ollessani huomannut, että en kehtaa päästää edes uusia ystäviäni kotiini sen pelossa, että huomaavat jossain peilissä sormenjäljen ja minua joko arvostellaan tai että eivät halua enää olla tekemississä. Kuulostaa varmaan hullulta, mutta tämä ex aiheutti minulle ihan hirveät traumat siitä, että olen siivoton, enkä osaa pitää kodista huolta. 

N.52

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miten tunnetaan riittämättömän tunnetta.

Vierailija
2/4 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei apua! Koita päästä tuosta miehestä yli. Eihän sun ole jatkossakaan mikään pakko muuttaa kenenkään kanssa yhteen. Nautit yhteisestä ajasta ^.^

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen haluttomuutta uuteen parisuhteeseen, koska en halua mihinkään Tinderiin, ja muutenkin olen hyvin onnellinen sinkkuna. En oikein usko miehiin tai parisuhteisiin enää. Olen nähnyt tarpeeksi ollakseni hyvin tarkkana, että ei kukaan pölöpää pääse enää liian lähelle. 

Vierailija
4/4 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, miehissä on ikävän paljon näitä vikapäisiä, mutta aina on mahdollisuus kuitenkin löytää se normaalipäinen. Käännä kaikki kivet, valkkaa, valkkaa, valkkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi