Sukulainen. Haluttaako? Onko tullut koskettua?
Oletko kiihoittunut sukulaisesta? Onko tullut ajateltua jonkun sukulaisen näkemistä alasti? Vakoiltua? Tehnyt mieli kosketella ja päästä rakastelemaan. Vaikka se onkin yleisesti tuomittavaa ja tabua mitä suurin osa ei näkisi hyväksyttävänä.
Itse olen nuorena serkkua, siskoa, tätiä vakoillut.
Serkun ja siskon kanssa reilu kakskymppisinä oltiin yhdessä mökillä ja yhdessä saunoessa heidän katsominen sai minun munani sojottamaan pystyyn.
Saunassa homma eteni siihen että tytöt sitä katselivat ja halusivat koskea. Siellä sitten kosketeltiin toisiamme ja kun rohkenin serkun jalkojen väliin ja aloin nuolla pillua oli ensi reaktio, lopeta hullu. Mutta hetken päästä ei tarvinut lopettaa ja siskoa kiinnosti kovasti mitä teen. Kun serkku sai orkun oli sisko jalat levällään ja käski nuolemaan.
kun olin siskolle nuollut myös orkun lähdimme jo liian kuumasta saunasta. Saunan terassilla tytöt ottivat yhdessä minulta suihin.
Kun menimme nukkumaan kysyi sisko että kumman sänkyyn menen? Sanoin jos mentäis kaikki samaan? Näin tehtiin ja kivaa oli.
Kommentit (3)
Nuorena tuli kännipäissään harhauduttua tätin (pieni ikäero kuitenkin) kanssa sänkyyn. Ehkä se silloin ja siinä tilanteessa oli mitä molemmat oli vailla, mutta kyllä siitä nyt vaan on morkkista tullut podettua useamman vuosikymmenen edestä. Tehty mikä tehty, mutta olisi voinut jättää tekemättäkin.
No johan oli ohjelma!