Olen ilman rintsikoita vain öisin. Entä te?
Tuli mieleen kommentista, jossa joku ottaa rintsikkansa pois heti kotiin tullessa.
Kommentit (47)
Käytän pelkästään töissä, ja kesällä ulkona ohuiden vaatteiden kanssa. Muuten aina ilman.
Sama täällä Ap. Mun on epämukavaa olla ilman rintsukoita ja pidän niitä mielelläni.
Aina ilman rintsikoita kotona! Toki jos vieraita tulee, sitten laitan liivit päälle.
Kotona ilman tai sitten on jotkut halpis-braletet, kun lähden johonkin töihin/kauppaan/mihin vaan niin aina kunnon kaarituelliset liivit päällä. Valitettavasti ero vartalon siluetissa on aika huomattava liiveillä vs ilman liivejä :(
Ilman vain öisin ja peseytyessä. Ahistaa, jos rinta hipaiseekaan ihoa rinnan alapuolelta. Tai että heiluisvat valtoimenaan. C-kuppi.
Mulla on aina rintsikat päällä, myös öisin, paitsi ehkä suihkussa käydessä. Tuntuu ihanalta laittaa rintsikat takaisin heti suihkun jälkeen.
T. Tuburiipputissi
Inhoan rintsikoita. Käytän niitä vain juhlissa. Muuten käytän pehmeitä urheilutoppien tyylisiä yläosia esim. töissä. Minulla on pienet tukea tarvitsemattomat rinnat ja kotona en käytä edes niitä toppeja.
Käytän urheilutoppityylisiä rindejä, koska niiden olemassaoloa ei huomaa. Kotona toisinaan ilmankin, koska pienet tissit eivät tukea tarvi. Öisin mulla ei ole päällä mitään vaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä Ap. Mun on epämukavaa olla ilman rintsukoita ja pidän niitä mielelläni.
Täälläkin sama juttu. Rintsikat ei purista eikä ahdista enkä edes tunne tai huomaa niitä yleensä, enemmän häiritsisi se "löysä" olo mikä on ilman rintsikoita. Laitan rintsikat päälle jopa saunan jälkeen lauantai-iltana, mitä varmaan suurin osa ei tee.
En käytä ollenkaan normaali rintsikoita. Kotona ollessa olen yleensä ilman. Kotoa poistuessa laitan joko urheilurintsikat tai rintaliivitopin.
Tissien vapautusliikkeelle uutra puhtia!
Vierailija kirjoitti:
Käytän rintrsikoita myös öisin.
Miksi? eikö ole epämukavat nukkuessa.
Pois vain, kun käyn suihkussa tai mieheni riisuessa ne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytän rintrsikoita myös öisin.
Miksi? eikö ole epämukavat nukkuessa.
En ole tuo lainaamasi, mutta ovathan rintsikat nukkuessa hieman epämukavat. Paljon epämukavampaa on kuitenkin se, jos tissit hyllyvät valtoimenaan. Itse käytän yleensä pehmeitä toppimallisia rintsikoita nukkuessa.
Ohis: erikoisia slangisanoja tässä ketjussa. Rintsukat, tubu, rindet ym.
Joskus koko päivän ilman, yöllä aina.
Olen aina ilman. Olen nainen.