Kulunut aihe, mutta en ymmärrä MIKSI jotkut kulkevat pepputrikoissa.
Niitä näkee salilla ja jopa muualla.
Minulle tulisi naisena sellainen olo, että nyt äkkiä huppari lanteille tai tosi pitkä paita päälle. Olen keski-ikäinen, mutta en minä kyllä nuorempanakaan sellaisia olisi pitänyt.
Pepputrikoonaiset, osaatteko selittää mieltymyksenne niihin?
Kommentit (598)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä pepputrikoiden käyttäjissä on paljon bi-seksuaaleja ja lesboja, jotka kiihottuvat muiden naisten pepuista ja pepputrikoista. Voisiko se olla merkki muille naisille, että naiset kiinnostavat.
Onhan se tosiaan aivan päivänselvä osoitus biseksuaalisuudesta jos haluaa näyttää hyvältä. Ja tosiaan, ne ihmiset kokee näyttävänsä hyvältä niissä housuissa vaikket sinä niin ajattelisi.
Muiden naisten peppuja on ensin ihailtu ja ehkä kiihotuttu. Sitten on tehty ostopäätös. Ja sitten päätös käyttää trikoita salilla ja esimerkiksi työpaikalla.
Eihän nainen, joka pitää näitä trikoita rumana, laita niitä ylleen. Vain naiset, jotka pitävät niitä seksikkäänä. Kolibakteereista huolimatta.
Kylläpä keski-ikäiset naiset ovat katkeria. :D Mä ainakin pukeudun seksikkäästi. Muuttakaa muslimimaihin kuten Pakistaniin, jos ette voi sietää meitä! Bye-bye!
-nainen27
Heteromiehet voidaan jakaa kahteen pääluokkaan: pepusta kiinnostuneet ja rinnoista kiinnostuneet. Lisäksi on vielä bi-heteromiehiä, jotka tsekkaa molemmat entiteetit.
Vierailija kirjoitti:
Heteromiehet voidaan jakaa kahteen pääluokkaan: pepusta kiinnostuneet ja rinnoista kiinnostuneet. Lisäksi on vielä bi-heteromiehiä, jotka tsekkaa molemmat entiteetit.
Ja ketään heteromiestä ei häiritse naisten pepputrikoot vaan päinvastoin katselevat oikein mielellään. Toki joku saattaa vaimonsa mieleksi valehdella ettei muka tykkäisi.
He jotka kulkevat pepputrikoissa ovat voimaantuneita ja haluavat esitellä persettään
Pepputrikoita käyttävät naiset ovat todennäköisesti itse naisista ja naisten pepuista kiinnostuneita.
Vierailija kirjoitti:
He jotka kulkevat pepputrikoissa ovat voimaantuneita ja haluavat esitellä persettään
Katselen mielelläni!
Mies 36v
Täällä yksi pepputrikoita käyttävä. Ihan hetero olen ja naimisissa pian 25 vuotta. Mutta en kyllä käsitä, onko jonkun mielestä loukkaus vihjailla, että olisin naisista kiinnostunut? Ihmettelen, mistä 60-luvun möllivaarasta nämä jutut kirjoitetaan. Terkkuja salilta, pepputrikoissa täällä juuri treenailen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi seisoi keskellä kaupan käytävää ja työnsi vielä takamustaan oikein esiin eli oli sellainen oikein tarkoituksellinen asento jossa työnnetään vielä takamusta esiin. Ihmettelin kyllä suuresti. Olen nainen. Että aika pitkälle on menty.
Siis minne sitä takamusta työnnettiin? Jäi epäselväksi?
No mieti vähän!
En tiedä olenko sitten jotenkin vajaa mutta musta ne on vaan housut siinä missä verkkarit tai farkut. En valitse niitä mistään erityisestä syystä tai ainakaan täällä mainituista esittelyhinkuttelu-motivaatioista käsin. Mitä te ajattelette kun käytätte farkkuja? Kenkiä? Ette varmaan hirveesti mitään luulen. Kantsii ottaa se huomioon et voi olla ettei ns pepputrikoiden käyttäjälle merkitse ne housut mitään siinä missä te jotkut ootte niistä ihan tärinöissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsensä tyrkylle asettajat ovat tällaisen narsistisen "katsokaa minua" -huuman vallassa.
Mua ei vois vähempää kiinnostaa, katseleeko muut. Tykkään itse, ja mieheni tykkää vielä enemmän. Muut saavat minusta pitää huolen omista asioistaan, kuten elämässä yleensäkin.
Jos pukisit ne päällesi vain itsesi ja miehesi iloksi, silloinhan ne olisivat vain osa teidän seksileikkejä. Nyt kaikki muutkin joutuvat tuijottelemaan persvakoasi.
Miksi tuijotat toisten naisten persvakoja?
No laita varoitustaulu kaulaasi ettei muut joudu kattomaan ..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsensä tyrkylle asettajat ovat tällaisen narsistisen "katsokaa minua" -huuman vallassa.
Mua ei vois vähempää kiinnostaa, katseleeko muut. Tykkään itse, ja mieheni tykkää vielä enemmän. Muut saavat minusta pitää huolen omista asioistaan, kuten elämässä yleensäkin.
Eikö se esiintyminen riitä siellä kotona?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kalteva pinta ja whataboutismi, vauvapalsta ei petä koskaan älä katso mun pehvaa jos se sua häiritsee, niin yksinkertaista se on. "
Jos pukeudut housuihin, joiden tarkoituksena on korostaa pakaroiden jokaista yksityiskohtaa ja vielä herättää huomiota sillä rypytyksellä, se yksinkertaisesti kerää katseita.
En ole koskaan tuota kieltänyt. Olen kirjoittanut, että mua ei kiinnosta katsooko ihmiset vai ei. Koen että se ei ole mun murhe. En myöskään koe että tietynlaisiin housuihin pukeutuminen on sama asia kuin pahalta haiseminen. Pahanhajuista ihmistä on vaikea olla haistamatta vaikkei haluaisi haistaa, peppua on helppo olla katsomatta jos ei halua katsoa.
Jooo, ja kun käännät pääsi poispäin on siellä toinen kiinnittämässä huomion pyllyynsä ja luulee vielä olevansa fiksu!
Minulla pyjamapöksyt imeytyvät helposti persvakoon ellen nosta 😳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se esiintyminen riitä siellä kotona?
Niin. Meidän kaikkien pitäisi pukeutua muiden mieliksi, tai oikeastaan kaikkien pitäisi pukeutua tuulipukuihin. Koska onhan täysin ennenkuulumatonta, että joku tahtoisi pukeutua itseään miellyttävällä tavalla julkisilla paikoilla.
Historian parhaiimpia naisten vaatteita ellei paras!
M44
Vierailija kirjoitti:
Historian parhaiimpia naisten vaatteita ellei paras!
M44
Näin on!
M42
Vierailija kirjoitti:
"Mä jo selitin. Jos susta ilmatilan jakaminen ja yhden kohdan tuijottaminen ovat samoja asioita niin en voi asialle mitään. "
Sitten varmasti se toinenkin esimerkki, jota et kommentoinut, on ok, eli se mies, joka tykkäsi käyttää niitä ohuita trikoita ja esitellä munaansa niiden läpi, oli sekin ihan normaalia käytöstä, eikä ollenkaan ahdistelua.
Mitä ahdistelua tai munan esittelyä se on, jos mies käyttää juoksutrikoita?
Muiden naisten peppuja on ensin ihailtu ja ehkä kiihotuttu. Sitten on tehty ostopäätös. Ja sitten päätös käyttää trikoita salilla ja esimerkiksi työpaikalla.