Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kulunut aihe, mutta en ymmärrä MIKSI jotkut kulkevat pepputrikoissa.

Vierailija
02.03.2025 |

Niitä näkee salilla ja jopa muualla.

Minulle tulisi naisena sellainen olo, että nyt äkkiä huppari lanteille tai tosi pitkä paita päälle. Olen keski-ikäinen, mutta en minä kyllä nuorempanakaan sellaisia olisi pitänyt.

Pepputrikoonaiset, osaatteko selittää mieltymyksenne niihin?

Kommentit (598)

Vierailija
521/598 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kalteva pinta ja whataboutismi, vauvapalsta ei petä koskaan älä katso mun pehvaa jos se sua häiritsee, niin yksinkertaista se on. "

Jos pukeudut housuihin, joiden tarkoituksena on korostaa pakaroiden jokaista yksityiskohtaa ja vielä herättää huomiota sillä rypytyksellä, se yksinkertaisesti kerää katseita. Muistan, kun joskus n. 10 vuotta sitten näin ensimmäiset tuollaiset julkisella paikalla, ja ne olivat vain niin käsittämättömän näköiset vaatteet, että oli pakko tuijottaa.

Olen nähnyt sattumalta eikä liikauttanut mitään missään päässä. Yleisilme siisti mitä sekunnin murto-osassa tyypistä havainnoin. Ihan sama.

Vierailija
522/598 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Sun pointti oli se ettei käyttäjä itse näe, siihen vastasin. Ja aika monet housut ja hameet on suunniteltu korostamaan pehvaa, tervetuloa moderniin maailmaan. "

Modernissakin maailmassa soisi olevan käytöstapoja. Käytöstapoihin meidän kulttuurissamme kuuluu mielestäni se, että sukuelimet, tissit ja perse pidetään poissa näkyvistä julkisella paikalla. 

Taitaa kulttuuriisi kuulua koko naisen poissa pitäminen julkisilta paikoilta.  Varjelkoon miten seksuaalista sellainen. 

Et kai sentään ajattele, että sukuelimet, tissit ja perse ovat yhtä kuin nainen? Naisessa kun on aina paljon muitakin osia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/598 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsensä tyrkylle asettajat ovat tällaisen narsistisen "katsokaa minua" -huuman vallassa. 

Mua ei vois vähempää kiinnostaa, katseleeko muut. Tykkään itse, ja mieheni tykkää vielä enemmän. Muut saavat minusta pitää huolen omista asioistaan, kuten elämässä yleensäkin. 

Jos pukisit ne päällesi vain itsesi ja miehesi iloksi, silloinhan ne olisivat vain osa teidän seksileikkejä. Nyt kaikki muutkin joutuvat tuijottelemaan persvakoasi.

Kuulostaa sun ongelmalta, ei mun. Miksi mun täytyisi korjata sun ongelma? 

Siis sinä aiheutat harrastuksellasi toisille ongelman ja kysyt, miksi sinun täytyisi korjata asia? Vastaus on, ettei sitä kukaan muukaan voi korjata.

Vierailija
524/598 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Sun pointti oli se ettei käyttäjä itse näe, siihen vastasin. Ja aika monet housut ja hameet on suunniteltu korostamaan pehvaa, tervetuloa moderniin maailmaan. "

Modernissakin maailmassa soisi olevan käytöstapoja. Käytöstapoihin meidän kulttuurissamme kuuluu mielestäni se, että sukuelimet, tissit ja perse pidetään poissa näkyvistä julkisella paikalla. 

Jos on housut jalassa eli siinä on kangasta päällä, niin silloinhan sukuelimet ja perse ovat poissa näkyvistä. Älyttömintä näissä ketjuissa on se, miten ihmiset väittävät vyötäröltä nilkkoihin asti ulottuvia vaatekappaleita "paljastaviksi" vain koska ne ovat ihonmyötäiset.

Vierailija
525/598 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsensä tyrkylle asettajat ovat tällaisen narsistisen "katsokaa minua" -huuman vallassa. 

Mua ei vois vähempää kiinnostaa, katseleeko muut. Tykkään itse, ja mieheni tykkää vielä enemmän. Muut saavat minusta pitää huolen omista asioistaan, kuten elämässä yleensäkin. 

Jos pukisit ne päällesi vain itsesi ja miehesi iloksi, silloinhan ne olisivat vain osa teidän seksileikkejä. Nyt kaikki muutkin joutuvat tuijottelemaan persvakoasi.

Siis sinä aiheutat harrastuksellasi toisille ongelman ja kysyt, miksi sinun täytyisi korjata asia? Vastaus on, ettei sitä kukaan muukaan voi korjata.

Jos ongelma on se, että "joudut" tuijottamaan jonkun persvakoa, niin vain sinä pystyt korjaamaan sen. Lakkaa tuijottamasta, niin helpottaa.

Vierailija
526/598 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me, myself and I.

Because I can.

Niinhän siinä käy, kun alkaa kontrolloida muiden pukeutumista oman pahan mielensä vuoksi sen sijaan että kontrolloisi omia tunteitaan. 

Eihän tässä kontrolloida kenenkään pukeutumista, vaan ihmetellään joitenkin ihmisten käytöstapojen puutetta ja huonoa makua. Saat pukeutua ihan niin mauttomasti kuin haluat. Me muut saamme keskustella sinun pukeutumisestasi täällä av:lla.

Vierailija
527/598 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on housut jalassa eli siinä on kangasta päällä, niin silloinhan sukuelimet ja perse ovat poissa näkyvistä. Älyttömintä näissä ketjuissa on se, miten ihmiset väittävät vyötäröltä nilkkoihin asti ulottuvia vaatekappaleita "paljastaviksi" vain koska ne ovat ihonmyötäiset.

No ovathan ne paljastavat, jos joka muoto näkyy. Ei paljastava tarkoita välttämättä, että pinta olisi paljaana. Se tarkoittaa, että me näemme, millainen kehosi on.

Vierailija
528/598 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis sinä aiheutat harrastuksellasi toisille ongelman ja kysyt, miksi sinun täytyisi korjat

Jos ongelma on se, että "joudut" tuijottamaan jonkun persvakoa, niin vain sinä pystyt korjaamaan sen. Lakkaa tuijottamasta, niin helpottaa.

Ei täällä tuijoteta, vaan nähdään sellaista, mitä ei haluta. Sitten käännämme katseemme pois, mutta etova olo ei lähde samalla sekunnilla pois.

Vierailija
529/598 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te, jotka ette harrasta mitään liikuntaa, niin tiedoksi teille:

tiukoilla trikoilla on helpompi treenata kuin verttyneillä collarihousuilla.

Mutta tarviiko niiden mennä pe-svakoon? Onko se tosiaan ergonomisempaa kuin ns. normaalit trikoot?

Vierailija
530/598 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovitaan että naiset haluaa esiintyä pepputrikoissaan, Mitää ap aiot asialle tehdä muuta kuin ihmetellä? Pepputrikoopoliisi pampun kanssa?

Vierailija
531/598 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tosiaan kenenkään ole pakko huomioida toisia ihmisiä julkisella paikalla. Käytöst

Kalteva pinta ja whataboutismi, vauvapalsta ei petä koskaan älä katso mun pehvaa jos se sua häiritsee, niin yksinkertaista se on. 

Sitä ei oikein voi olla näkemättä, jos pukeudut noihin mainittuihin housuihin. Ehdimme nähdä liikaa ennen kuin kerkeämme kääntää katseemme pois.

Vierailija
532/598 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen bi-nainen ja minusta on ihana katsella hyvänmallisia peppuja trikoissa. Ne reiän kohdalta rypytetyt ei ole nätit, mutta suorasaumaiset kyllä!

Tosin, jos rasva on kertynyt pepun sijaan siihen pepun yläpuolelle (aka jenkkakahvat on isommat kuin peppu) niin sitten on takalisto parempi peittää paidalla. Tasapainottaa epätasapainoista takapuolta.

Olen myöskin Bi nainen ja minusta kyseiset housut ovat ihan kamalat enkä tykkää katsella naisia, jotka tälläisia näyttävät. Enkä ole edes vanha ja käyn salilla itsekin:D

Vierailija
533/598 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa kulttuuriisi kuulua koko naisen poissa pitäminen julkisilta paikoilta.  Varjelkoon miten seksuaalista sellainen. 

Et kai sentään ajattele, että sukuelimet, tissit ja perse ovat yhtä kuin nainen? Naisessa kun on aina paljon muitakin osia.

Ja kaikki peitetään eikä niitä ajatuksiakaan taida liiemmin olla.

Vierailija
534/598 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppu on pop!

Vierailija
535/598 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun pointti oli se ettei käyttäjä itse näe, siihen vastasin. Ja aika monet housut ja hameet on suunniteltu korostamaan pehvaa, tervetuloa moderniin maailmaan. 

Eivät kyllä kovinkaan monet. 

Vierailija
536/598 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis sinä aiheutat harrastuksellasi tois

Emme ota vastuuta tuntemuksistasi. Ei kaapunaisetkaan välitä miten loukkaavia ovat.

Vierailija
537/598 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmentaja käski. Pidin ennen löysiä shortseja salilla, mutta kun sotkeennuin niihin painoja nostaessani, ne ovat kuulemma vaaralliset. Pukeudun kyllä edelleen löysiin armeijahousuihin kun en ole menossa salille, mutta kun käyn siellä melkein joka päivä, niin no. Ei kai minun perseeni voi teitä niin kamalasti ahdistaa, ei tarvitse katsoa, toivon, ettette katso? Ei kai siellä salilla pitäisi koko ajan hyöriäkään, jos olisin nuori ja kiinteä, vaan kun en ole niin hyörin. Ihan oman terveyteni takia, sekä sali että ne peppulegginsit.

Vierailija
538/598 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäiset huonoitsetuntoiset naiset yrittävät määrätä miten toiset naiset saavat pukeutua.

Vierailija
539/598 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset vihaa naisia?

Vierailija
540/598 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pepputrikoot on todella hyvät ja miellyttävät pitää. Sopii mainiosti salille ja vapaa-aikaan.