Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö suhteessa kysellä missä mennään?

Vierailija
20.03.2024 |

Tai mikä suhteen tilanne? Eihän ystävyyssuhteissakaan sellaisia kysellä.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on sellaisessa suhteessa, jossa pitää toisen aivoituksia arvailla. 

Vierailija
2/16 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä kysyin, kun tuli niin kylmää kohtelua. Vastauskin oli kylmä, ja totesin,  että parempi erota. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten kysellään?

Vierailija
4/16 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä kysyin, kun tuli niin kylmää kohtelua. Vastauskin oli kylmä, ja totesin,  että parempi erota. 

Mitä kysyit?

Vierailija
5/16 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, kesällä puoliso laittoi mapsiin kokonaan väärän määränpään.  Reilun tunnin jälkeen aloin kysellä "missä mennään"  Bensa mittarikin alkoi vajua huolestuttavasti ja korpea vaan riitti.  Pysäytin sitten ja tarkastin mapsista, 90km oli ajettu jo vika suuntaan.

Vierailija
6/16 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaillessa ainakin, nykyään kun kaikki pyörittää jotain kymmentä tyyppiä yhtä aikaa. Paitsi minä. 

Vierailija
7/16 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten kysellään?

Etkö lukenut aloitusta?  Kysellään missä mennään.

Vierailija
8/16 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, joskus on hyvä kysyä, että mitä toiselle kuuluu ja mitä mietteitä hänellä on esim. suhteen tilasta ja toivooko muutoksia tai onko unelmia. Jos kyllä, niin millaisia.

Näitä ei vaan aina uskalla kysyä, kun vastaus voi olla sellainen, jota ei halua kuulla. Silloin voi ollla tyytyväisempi, kun elää tietämättömyydessä.

Vierailija
9/16 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä kysyit?

Kysyin, että rakastatko. Ei voinut sanoa vastausta.

Vierailija
10/16 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, sokkana parempi. Tieto lisää tuskaa!

Vierailija
11/16 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kysymyksiä suhteen tilasta? Itse en ole koskaan oikeian asiaa keneltäkään kysynyt, silti useampi pitkä suhde takana. Jotenkin olen vain ajatellut, että en sillä tiedolla tee mitään, koska jokaisella oikeus muuttaa mieltään ja lopettaa suhde koska tahansa. Samoin joka päivä olen suhteissani valinnut puolisoni aina uudelleen, kunnes on tullut se päivä, että jompi kumpi valinnut toisin.

Vierailija
12/16 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
13/16 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävyyssuhteissa harvemmin voi "edetä". Parisuhteessa on yhteenmuutto, asuntolaina, avioliitto, lapset, jne.

Vierailija
14/16 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti pitää. Keskustella muutenkin. Jos vastauksena on: "Ei mua vaivaa yhtään mikään. Kaikki on ihan hyvin. Ole ihan rauhassa", niin siitä tietää että kohta pamahtaa... Ei kestä enää montakaan viikkoa.

Hämmästyttävän monella on parisuhteen keskustelutaidot aivan hukassa. Luotetaan siihen, että kumppani on ajatustenlukija. Kunnes karu totuus paljastuu, ja huomaa että ei perkele olekaan? Että mun täytyy nyt avata se vaakasuora viiva tossa mun nenän alla, ja kertoa sille, kuin ihmiselle, että mikä mua oikein mättää?

Vierailija
15/16 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, joskus on hyvä kysyä, että mitä toiselle kuuluu ja mitä mietteitä hänellä on esim. suhteen tilasta ja toivooko muutoksia tai onko unelmia. Jos kyllä, niin millaisia.

Näitä ei vaan aina uskalla kysyä, kun vastaus voi olla sellainen, jota ei halua kuulla. Silloin voi ollla tyytyväisempi, kun elää tietämättömyydessä.

Voiko olla tyhmempää kysymystä "mitä sulle kuuluu"

Vierailija
16/16 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko olla tyhmempää kysymystä "mitä sulle kuuluu"

Erittäin hyvä kysymys tuo on. Olisipa ex joskus kysynyt. Itse kysyin häneltä mikä mättää, kun oli niin hankala käytöksinen. Vastaukseksi sain "mieti sitä".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme