Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kulunut aihe, mutta en ymmärrä MIKSI jotkut kulkevat pepputrikoissa.

Vierailija
02.03.2025 |

Niitä näkee salilla ja jopa muualla.

Minulle tulisi naisena sellainen olo, että nyt äkkiä huppari lanteille tai tosi pitkä paita päälle. Olen keski-ikäinen, mutta en minä kyllä nuorempanakaan sellaisia olisi pitänyt.

Pepputrikoonaiset, osaatteko selittää mieltymyksenne niihin?

Kommentit (598)

Vierailija
441/598 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsensä tyrkylle asettajat ovat tällaisen narsistisen "katsokaa minua" -huuman vallassa. 

Mua ei vois vähempää kiinnostaa, katseleeko muut. Tykkään itse, ja mieheni tykkää vielä enemmän. Muut saavat minusta pitää huolen omista asioistaan, kuten elämässä yleensäkin. 

Sinähän näet persauksesi vain, jos käytät kahta peiliä apuna. Jos julkisella paikalla pukeudut housuihin, joiden tarkoituksena on korostaa pakaroidesi muotoa ja paljastaa kankaan läpi ihan kaikki, näyttelet persaustasi ennen kaikkia muille. 

Tuo nyt pätee kaikkiin alavartalon vaatteisiin. Moni pukee itsestään viehättävän oloisia vaatteita, vaikkei jatkuvasti näekään niitä takaapäin. Mä puen t

Sun pointti oli se ettei käyttäjä itse näe, siihen vastasin. Ja aika monet housut ja hameet on suunniteltu korostamaan pehvaa, tervetuloa moderniin maailmaan. 

Vierailija
442/598 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kalteva pinta ja whataboutismi, vauvapalsta ei petä koskaan älä katso mun pehvaa jos se sua häiritsee, niin yksinkertaista se on. "

Jos pukeudut housuihin, joiden tarkoituksena on korostaa pakaroiden jokaista yksityiskohtaa ja vielä herättää huomiota sillä rypytyksellä, se yksinkertaisesti kerää katseita.

En ole koskaan tuota kieltänyt. Olen kirjoittanut, että mua ei kiinnosta katsooko ihmiset vai ei. Koen että se ei ole mun murhe. En myöskään koe että tietynlaisiin housuihin pukeutuminen on sama asia kuin pahalta haiseminen. Pahanhajuista ihmistä on vaikea olla haistamatta vaikkei haluaisi haistaa, peppua on helppo olla katsomatta jos ei halua katsoa. 

Selitä, miksi tuollainen äärimmäisen seksuaalinen pukeutuminen ei ole sama kuin pahalta haiseminen. Toki pahalta haisevat ihmiset, esim. asunnottomat, eivät aina voi sille haisemiselleen mitään. Mun mielestä tuo, että ei välitä, miten oma käytös vaikuttaa muihin, on käytöstavattomuutta. Osalla tuo paljasteleva pukeutuminen on toki myös fetissi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/598 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kalteva pinta ja whataboutismi, vauvapalsta ei petä koskaan älä katso mun pehvaa jos se sua häiritsee, niin yksinkertaista se on. "

Jos pukeudut housuihin, joiden tarkoituksena on korostaa pakaroiden jokaista yksityiskohtaa ja vielä herättää huomiota sillä rypytyksellä, se yksinkertaisesti kerää katseita.

En ole koskaan tuota kieltänyt. Olen kirjoittanut, että mua ei kiinnosta katsooko ihmiset vai ei. Koen että se ei ole mun murhe. En myöskään koe että tietynlaisiin housuihin pukeutuminen on sama asia kuin pahalta haiseminen. Pahanhajuista ihmistä on vaikea olla haistamatta vaikkei haluaisi haistaa, peppua on helppo olla katsomatta jos ei halua katsoa. 

Selitä, miksi tuollainen äärimmäisen seksuaalinen pukeutuminen ei ole sama kuin pahalta haiseminen.

Mä jo selitin. Jos susta ilmatilan jakaminen ja yhden kohdan tuijottaminen ovat samoja asioita niin en voi asialle mitään. 

Vierailija
444/598 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sun pointti oli se ettei käyttäjä itse näe, siihen vastasin. Ja aika monet housut ja hameet on suunniteltu korostamaan pehvaa, tervetuloa moderniin maailmaan. "

Modernissakin maailmassa soisi olevan käytöstapoja. Käytöstapoihin meidän kulttuurissamme kuuluu mielestäni se, että sukuelimet, tissit ja perse pidetään poissa näkyvistä julkisella paikalla. 

Vierailija
445/598 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsensä tyrkylle asettajat ovat tällaisen narsistisen "katsokaa minua" -huuman vallassa. 

Mua ei vois vähempää kiinnostaa, katseleeko muut. Tykkään itse, ja mieheni tykkää vielä enemmän. Muut saavat minusta pitää huolen omista asioistaan, kuten elämässä yleensäkin. 

Sitten ei varmaan haittaa että persettäsi tiiraillaan. Tajuat kuitenkin että se herättää huomiota ja miellyttää miehiä.

Ei voisi vähempää kiinnostaa, kuten jo kirjoitin. Jokainen on vastuussa omasta käyttäytymisestään. 

Jos ei kerran kiinnosta niin missä vastuussa perseesi tiirailija on kenellekään?

Vierailija
446/598 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mä jo selitin. Jos susta ilmatilan jakaminen ja yhden kohdan tuijottaminen ovat samoja asioita niin en voi asialle mitään. "

Sitten varmasti se toinenkin esimerkki, jota et kommentoinut, on ok, eli se mies, joka tykkäsi käyttää niitä ohuita trikoita ja esitellä munaansa niiden läpi, oli sekin ihan normaalia käytöstä, eikä ollenkaan ahdistelua.

Vierailija
447/598 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten ei varmaan haittaa että persettäsi tiiraillaan. Tajuat kuitenkin että se herättää huomiota ja miellyttää miehiä.

Ei voisi vähempää kiinnostaa, kuten jo kirjoitin. Jokainen on vastuussa omasta käyttäytymisestään. 

Jos ei kerran kiinnosta niin missä vastuussa perseesi tiirailija on kenellekään?

Ei niin minkäänlaisessa? Missä mä olen sellaista väittänyt? Itselleen hän ehkä on sellaisessa vastuussa, että jos tuo tiirailu tuntuu raskaalta, niin yrittää muuttaa omaa toimintaansa sen sijaan että olettaa muiden muuttuvan. 

Vierailija
448/598 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä toivon, että pepputrikoita käyttävät naiset laittaisivat esimerkiksi pefletin tai vaikka muovipussin pepun alle kuntosalilla, kahvilassa, bussissa jne. Kiitos.

Vierailija
449/598 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä toivon, että pepputrikoita käyttävät naiset laittaisivat esimerkiksi pefletin tai vaikka muovipussin pepun alle kuntosalilla, kahvilassa, bussissa jne. Kiitos.

Kuntosalilla kuuluisi aina pyyhkiä ne laitteet käytön jälkeen, oli vaatteet mitkä tahansa. 

Vierailija
450/598 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sillä pepulla ei ole vielä näille trikoita käyttäville, miksi he sitten käyttävät trikoita, jossa se näkyy kokonaan?! Miksi tekevät pelkkää butt thrustia salilla?

Vierailija
451/598 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selitä, miksi tuollainen äärimmäisen seksuaalinen pukeutuminen ei ole sama kuin pahalta haiseminen. Toki pahalta haisevat ih

Ei tuo ole kaikkien mielestä seksikästä pukeutumista vaan rivoa ja tyhmän näköistä. Myös lapsellista.

Vierailija
452/598 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sillä pepulla ei ole vielä näille trikoita käyttäville, miksi he sitten käyttävät trikoita, jossa se näkyy kokonaan?! Miksi tekevät pelkkää butt thrustia salilla?

No mä ajattelin ostaa nyt ekaa kertaa elämässäni tuommoset pepputrikoot ja käyttää niitä ihan kiusallani. 

Vierailija
453/598 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selitä, miksi tuollainen äärimmäisen seksuaalinen pukeutuminen ei ole sa

Meillä kaikilla on tosiaan mielipiteitä muiden ihmisten pukeutumisesta ja olemisesta. 

Vierailija
454/598 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mä ajattelin ostaa nyt ekaa kertaa elämässäni tuommoset pepputrikoot ja käyttää niitä ihan kiusallani. 

Kiusa se on pienikin kiusa. Niinkö?

Muista ostaa myös Bepanthenia, jos sattuu tulemaan pukamia. Ja karpalomehua VTI:oon.

Vierailija
455/598 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biologinen tarve ja halu yhdistyneenä narsismiin johdattavat vääjäämättömästi sukupuolitunnusmerkkien esittelyyn, oikein mielellään.

Vierailija
456/598 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kummallista, kun nykyisin lähes kaikki treenaavat. Mihin lie kilpailuihin kukainenkin. Ennen käytiin kuntosalilla kuntoilemassa. Minullakin oli kaksi erilaista ohjelmaa. En minä mihinkään treenannut. Mistä lähtien liikunta on ollut aina treenaamista. Collegesortseissa ja löysässä t- paidassa ihan hyvin onnistui liikkeet kaikissa kuntosalin laitteissa. 

Vierailija
457/598 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiusa se on pienikin kiusa. Niinkö?

Muista ostaa myös Bepanthenia, jos sattuu tulemaan pukamia. Ja karpalomehua VTI:oon.

Kokeile lisäksi niitä metallikulhoja push up -efektiä lisäämään. Vitsi, vitsi..

Vierailija
458/598 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

23 sivua sitä kun mää niin mieleni pahotin siitä miten muut elää ja onä

Tämmöiset pikkusieluiset narisijat on se syy miksi kaikki on pilalla, mitään ei saa tehdä ja kaikkien pitäis olla samaa harmaata "normaaliuden"massaa.

Vierailija
459/598 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Biologinen tarve ja halu yhdistyneenä narsismiin johdattavat vääjäämättömästi sukupuolitunnusmerkkien esittelyyn, oikein mielellään.

Voisko nää narsismihokemat jättää sinne menneisyyteen? Alkaa olla aika kulunutta jo. Kaikki sun kanssa eri mieltä olevat eivät ole narsisteja tai muutenkaan sen viallisempia kuin sinäkään. 

Vierailija
460/598 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos pukisit ne päällesi vain itsesi ja miehesi iloksi, silloinhan ne olisivat vain osa teidän seksileikkejä. Nyt kaikki muutkin joutuvat tuijottelemaan persvakoasi.

Miksi tuijotat toisten naisten persvakoja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme