Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kulunut aihe, mutta en ymmärrä MIKSI jotkut kulkevat pepputrikoissa.

Vierailija
02.03.2025 |

Niitä näkee salilla ja jopa muualla.

Minulle tulisi naisena sellainen olo, että nyt äkkiä huppari lanteille tai tosi pitkä paita päälle. Olen keski-ikäinen, mutta en minä kyllä nuorempanakaan sellaisia olisi pitänyt.

Pepputrikoonaiset, osaatteko selittää mieltymyksenne niihin?

Kommentit (598)

Vierailija
501/598 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä heillä on muodokas peppu, ja haluavat sen näkyvän. Minä en tajua, miten ihmisiä kiinnostaa toisten valinnat. Itse tykkään kulkea reisitaskuhousuissa, ehkä kaikki eivät sitä arvosta, se on heidän ongelmansa.

Vierailija
502/598 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne näyttävät aina siltä kuin persreikä olisi imaissut housut sisäänsä. Mietin joka kerta, että kuinkahan syvälle on tuolla uponnut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/598 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mä jo selitin. Jos susta ilmatilan jakaminen ja yhden kohdan tuijottaminen ovat samoja asioita niin en voi asialle mitään. "

Sitten varmasti se toinenkin esimerkki, jota et kommentoinut, on ok, eli se mies, joka tykkäsi käyttää niitä ohuita trikoita ja esitellä munaansa niiden läpi, oli sekin ihan normaalia käytöstä, eikä ollenkaan ahdistelua.

Mitä ahdistelua tai munan esittelyä se on, jos mies käyttää juoksutrikoita? 

Ei se sellaista olekaan. Trikoot ovat parhaat housut urheiluun ja hyvät pöksyt muutenkin. Jos niissä jotain näkyy, se on luonnollinen asia.

Vierailija
504/598 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, Jarmo taas lempiaiheensa parissa.

Vierailija
505/598 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukat nahkahousut tilalle!

Vierailija
506/598 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä yksi pepputrikoita käyttävä. Ihan hetero olen ja naimisissa pian 25 vuotta. Mutta en kyllä käsitä, onko jonkun mielestä loukkaus vihjailla, että olisin naisista kiinnostunut? Ihmettelen, mistä 60-luvun möllivaarasta nämä jutut kirjoitetaan. Terkkuja salilta, pepputrikoissa täällä juuri treenailen. 

Olet noin 40-50-vuotias? Epäilen vahvasti, että käyttämäsi trikoot eivät ole pepputrikoot. 

Katsopa vaikka Temusta. 🤣

Vierailija
507/598 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä yksi pepputrikoita käyttävä. Ihan hetero olen ja naimisissa pian 25 vuotta. Mutta en kyllä käsitä, onko jonkun mielestä loukkaus vihjailla, että olisin naisista kiinnostunut? Ihmettelen, mistä 60-luvun möllivaarasta nämä jutut kirjoitetaan. Terkkuja salilta, pepputrikoissa täällä juuri treenailen. 

Olet noin 40-50-vuotias? Epäilen vahvasti, että käyttämäsi trikoot eivät ole pepputrikoot. 

En käytä Temua, mutta linkin laitoin aikaisemmin tuonne. 47 v olen. 

Vierailija
508/598 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsestä on ihailtavaa et uskallat käyttää sellaisia vaatteita mistä nautit! Itsellä ei ole pokkaa, käytän aikalailla samoja vaatteita kuin muut 40 naiset mitä näen esim.kaupoissa, mutta aina mietin kun joku poikkeaa valtavirrasta et ihanan rohkeeta ja upeen naisellista

Vierailija
509/598 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsestä on ihailtavaa et uskallat käyttää sellaisia vaatteita mistä nautit! Itsellä ei ole pokkaa, käytän aikalailla samoja vaatteita kuin muut 40 naiset mitä näen esim.kaupoissa, mutta aina mietin kun joku p

Mitä ihanan naisellista on siinä, että luo tahallisesti paviaanimaista vaikutelmaa? Lisäksi altistaa muita ihmisiä omille bakteereilleen.

Vierailija
510/598 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsestä on ihailtavaa et uskallat käyttää sellaisia vaatteita mistä nautit! Itsellä ei ole pokkaa, käytän aikalailla samoja vaatteita kuin muut 40 naiset mitä näen esim.kaupoissa, mutta aina mietin kun joku p

Kiitos! Olen samaa mieltä kanssasi ja on ihanaa, että meillä on mahdollisuus pukeutua haluamallamme tavalla. Kuitenkaan en koe olevani mitenkään valtavirrasta poikkeava, kyllä nuo ihan perusnäky salilla ovat eivätkä juurikaan eroa perustrikoista, joten mun on kauhean vaikea ymmärtää, miten tätä juttua on riittänyt sivukaupalla perushousuista. Enemmän minä eroan muusta porukasta collegehousuissa ja hupparissa, joskus käytän niitäkin. 

Vierailija
511/598 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten miehesi suhtautuu pukeutumiseesi? Saatko huomiota muilta miehiltä?

Vierailija
512/598 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä olenko sitten jotenkin vajaa mutta musta ne on vaan housut siinä missä verkkarit tai farkut. En valitse niitä mistään erityisestä syystä tai ainakaan täällä mainituista esittelyhinkuttelu-motivaatioista käsin. Mitä te ajattelette kun käytätte farkkuja? Kenkiä? Ette varmaan hirveesti mitään luulen. Kantsii ottaa se huomioon et voi olla ettei ns pepputrikoiden käyttäjälle merkitse ne housut mitään siinä missä te jotkut ootte niistä ihan tärinöissä.

Täällä ihan sama, ei ennen käynyt edes mielessä et jotain voisi kiinnostaa millaisia housuja käytän kaupassa?! Itsekin käytän niitä vaan koska ovat omasta mielestä kivat ja tuntuvat kivoilta, kun eivät nimenomaan valu peppuvakoon, vaan istuvat napakasti. En samoin voi sietää tai-mallisia alushousuja vaan käytän aina stringejä, enkä tiedä mikä tää kolibakteeri juttukin on, ei ole koskaan ollut itsellä ainakaan mitään ongelmaa ei stringien tai pepputrikoiden kanssa. Pesen itseni aina vedellä vessassa käydessä ja pesen alusvaatteet 60 + aika usein treenin jälkeen trikootkin ja muut treenikamat, ei ole ikinä ollut virtsistä, hiivaa tai mitään muutakaan mitä kuulein usein et muilla on vaikkeivat kumpiakaan käytä..

et olen tosi samaa mieltä sun kanssa et mitä hittoa, kuka jaksaa edes miettiä salille tai kauppaan lähtiessä et laitanpa jotain sellaista päälle et joku kiinnittää huomion, eipä jaksa ainakaan itseä kiinnostaa yhtään, kunhan on itsestä kivat.

Vierailija
513/598 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Altistaa muita omille bakteereillee? Mitä hittoa, nyt on kyllä jollain hygienian perushommat aivan sekaisin, apua!

Vierailija
514/598 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos esitteleekin niin,  niin saa tehdä. Fiksuja nuoria naisia, opiskelijoita, tarkkoja seurastaan. Aloite on heidän. Tämä ei tarkoita etteikö kaiken ikäiset voisi käyttää jos viihtyy, on ne kuitenkin kätevät. Taidamme tietää kaikki miksi joku ei viihdy...

Vierailija
515/598 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Altistaa muita omille bakteereillee? Mitä hittoa, nyt on kyllä jollain hygienian perushommat aivan sekaisin, apua!

Stringit ja peräaukkoa vasten tulevat ohuet trikoot ovat epähygieeniset. 

Vierailija
516/598 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vois vähempää kiinnostaa mitä muut pukevat kuntosalille. En mene sinne arvostelemaan muita. 

Kyllä se sen verran kiinnostaa, että en halua altistua muiden bakteereille. 

En halua nähdä muiden alapäitä jne.

Mikrobeja on eniten suussa ja käsissä.  Jos huolehtii alapäähygieniasta, ei siellä pakaroiden ja reisien iholla ole mitään kovin kamalaa.

Vierailija
517/598 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen bi-nainen ja minusta on ihana katsella hyvänmallisia peppuja trikoissa. Ne reiän kohdalta rypytetyt ei ole nätit, mutta suorasaumaiset kyllä!

Tosin, jos rasva on kertynyt pepun sijaan siihen pepun yläpuolelle (aka jenkkakahvat on isommat kuin peppu) niin sitten on takalisto parempi peittää paidalla. Tasapainottaa epätasapainoista takapuolta.

Vierailija
518/598 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten miehesi suhtautuu pukeutumiseesi? Saatko huomiota muilta miehiltä?

Mieheni mielestä näytän hyvältä ja en saa huomiota muilta. 

Vierailija
519/598 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Sun pointti oli se ettei käyttäjä itse näe, siihen vastasin. Ja aika monet housut ja hameet on suunniteltu korostamaan pehvaa, tervetuloa moderniin maailmaan. "

Modernissakin maailmassa soisi olevan käytöstapoja. Käytöstapoihin meidän kulttuurissamme kuuluu mielestäni se, että sukuelimet, tissit ja perse pidetään poissa näkyvistä julkisella paikalla. 

Taitaa kulttuuriisi kuulua koko naisen poissa pitäminen julkisilta paikoilta.  Varjelkoon miten seksuaalista sellainen. 

Vierailija
520/598 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidin niitä 20 vuotiaana, kun kävin paljon salilla. Sillon ne ei ollut vielä muodissa, joten olin edelläkävijä. Tosin kangas oli sillon paksumpaa, nythän niistä näkyy kaikista läpi.

Välillä katsoo kiusaantuneena, kun nämä nuoret ja ei niin nuoret esittelee itseään noissa ja muistelee omaa nuoruusaikaa, tosin en tajunnut että ne on aika härskit kun en ollut peilaillut kunnolla.

Joskus ne pyllistelee mullekin(?) ja oon silleen "voisitko mennä pois mun edestä" olen nimittäin heteronainen.

No juurikin ne ovat härskit. Veikkaan, että niitä nyt käyttävät eivät tosiaan ole nähneet itseään takaapäin eivätkä tajua, miltä näyttävät.