Kulunut aihe, mutta en ymmärrä MIKSI jotkut kulkevat pepputrikoissa.
Niitä näkee salilla ja jopa muualla.
Minulle tulisi naisena sellainen olo, että nyt äkkiä huppari lanteille tai tosi pitkä paita päälle. Olen keski-ikäinen, mutta en minä kyllä nuorempanakaan sellaisia olisi pitänyt.
Pepputrikoonaiset, osaatteko selittää mieltymyksenne niihin?
Kommentit (598)
Ei vois vähempää kiinnostaa mitä muut pukevat kuntosalille. En mene sinne arvostelemaan muita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsensä tyrkylle asettajat ovat tällaisen narsistisen "katsokaa minua" -huuman vallassa.
Mua ei vois vähempää kiinnostaa, katseleeko muut. Tykkään itse, ja mieheni tykkää vielä enemmän. Muut saavat minusta pitää huolen omista asioistaan, kuten elämässä yleensäkin.
Jos pukisit ne päällesi vain itsesi ja miehesi iloksi, silloinhan ne olisivat vain osa teidän seksileikkejä. Nyt kaikki muutkin joutuvat tuijottelemaan persvakoasi.
Miksi tuijotat toisten naisten persvakoja?
Miksi esittelet niitä?!
Pakonomainen huomionhakemisen tarve. Ei kestä jos ei tule huomatyksi
Vierailija kirjoitti:
Ei vois vähempää kiinnostaa mitä muut pukevat kuntosalille. En mene sinne arvostelemaan muita.
Kyllä se sen verran kiinnostaa, että en halua altistua muiden bakteereille.
En halua nähdä muiden alapäitä jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
23 sivua sitä kun mää niin mieleni pahotin siitä miten muut elää ja onä
Tämmöiset pikkusieluiset narisijat on se syy miksi kaikki on pilalla, mitään ei saa tehdä ja kaikkien pitäis olla samaa harmaata "normaaliuden"massaa.
Päinvastoin: Suomessa ainakin täällä Pirkanmaalla, lähes kaikilla alle 60-vuotiailla naisilla on (pääasiassa mustat tai harmaat) trikoot jalassa. Mihin vain menetkin. Trikoot. (Ja kapea yläosa.)
"Rohkeilla" on oikein pepputrikoot.
Tylsää.
Missä tyyli, missä kauneus, missä naisellisuus, missä yritteliäisyys, missä värit, missä elämänilo?
Ei tarvitse kuin matkata Ruotsin puolelle, niin naiset pukeutuvat kauniimmin. (Mielestäni Turussakin jo.)
Ja sitten toisinpäin: laittautuva ja naisellisesti pukeutuva saa jatkuvasti kuulla olevansa tyrkky ja pinnallinen kun ei pukeudu käytännöllisesti ja mukavasti. Persoonallisesti pukeutuva huomioh*oraa. Koskaan ei ole hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai sulla on mikrokuituliina mukana, kuten kuntosaleilla yleensä ohjeistetaan? Yleensä tarjolla on myös desinfioivaa suihketta tai muuta pesuainetta, suosittelen käyttämään
Pepputrikoot ovat therianasu. Häntä ja korvat vielä paikoilleen.
Se on myös mukava karnevaaliasu! Juuri oikea ajankohta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan samalla tavalla ne perseen bakteerit puskee niistä löysemminkin istuvista verkkareista hikoillessa läpi jos ovat puskeakseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan samalla tavalla ne perseen bakteerit puskee niistä löysemminkin istuvista verkkareista hikoillessa läpi jos ovat puskeakseen.
Kuntosalit ovat kirjaimellisesti likaisia paikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
23 sivua sitä kun mää niin mieleni pahotin siitä miten muut elää ja onä
Tämmöiset pikkusieluiset narisijat on se syy miksi kaikki on pilalla, mitään ei saa tehdä ja kaikkien pitäis olla samaa harmaata "normaaliuden"massaa.
Päinvastoin: Suomessa ainakin täällä Pirkanmaalla, lähes kaikilla alle 60-vuotiailla naisilla on (pääasiassa mustat tai harmaat) trikoot jalassa. Mihin vain menetkin. Trikoot. (Ja kapea yläosa.)
Tylsää.
Missä tyyli, missä kauneus, missä naisellisuus, missä yritteliäisyys, missä värit, missä elämänilo?
Ei tarvitse kuin matkata Ruotsin puolelle, niin naiset pukeutuvat kauniimmin. (Mielestäni Turussakin jo.)
Ja sitten toisinpäin: laittautuva ja naisellisesti puke
Olen naisena todennut, että mikään vaate ei ole ollut sellainen jota ei joku omaa mielipidettään yli kaiken arvostava olisi kritisoinut. Joten olen jossain määrin lakannut välittämästä. Puhumattakaan ahdistelusta, jota olen kokenut niin siivoojan työvaatteisiin pukeutuneena kuin bilevaatteissakin. Ei sillä pukeutumisella ole suurta merkitystä siinä, saako huomiota vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuntosalit ovat kirjaimellisesti likaisia paikkoja.
Aiemmin kuntosalin jälkeen käytiin suihkussa. Nyt lähdetään pepputrikoissa markettiin sieltä salilta. Tai jopa töihin. 🤢
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsensä tyrkylle asettajat ovat tällaisen narsistisen "katsokaa minua" -huuman vallassa.
Mua ei vois vähempää kiinnostaa, katseleeko muut. Tykkään itse, ja mieheni tykkää vielä enemmän. Muut saavat minusta pitää huolen omista asioistaan, kuten elämässä yleensäkin.
Jos pukisit ne päällesi vain itsesi ja miehesi iloksi, silloinhan ne olisivat vain osa teidän seksileikkejä. Nyt kaikki muutkin joutuvat tuijottelemaan persvakoasi.
Tämä. Ja miksi se on toisten naisten vika?
Ylilaudalla tämä kaava tiedetään! N = H.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko, että heteonaiset tuijottavat sen kummemmin. Ehkä järkyttyneenä siksi, kun ei voi ymmärtää, miksi kukaan käyttää pepputrikoita. Ja siitähän nämä 24 sivua ovat täyttyneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko, että heteonaiset tuijottavat sen kummemmin. E
Mäkin olen järkyttynyt monesta suomalaisnaisten suosimasta tyylivalinnasta. Osaan silti olla tuijottamatta. Muistaakseni joskus lapsena opetettiin että se on epäkohteliasta.
Ehkä pepputrikoiden käyttäjissä on paljon bi-seksuaaleja ja lesboja, jotka kiihottuvat muiden naisten pepuista ja pepputrikoista. Voisiko se olla merkki muille naisille, että naiset kiinnostavat.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä pepputrikoiden käyttäjissä on paljon bi-seksuaaleja ja lesboja, jotka kiihottuvat muiden naisten pepuista ja pepputrikoista. Voisiko se olla merkki muille naisille, että naiset kiinnostavat.
Muilta naisiltahan idea pepputrikoiden käyttämiseen on tullut. Sitä on pidetty seksikkäänä ja kuumana. Itsekin haluaa siis pukeutua samoin.💡
Vierailija kirjoitti:
Onhan se tosiaan aivan päivänselvä osoitus biseksuaalisuudesta jos haluaa näyttää hyvältä. Ja tosiaan, ne ihmiset kokee näyttävänsä hyvältä niissä housuissa vaikket sinä niin ajattelisi.
Tylsää.